luni, 8 iunie 2009

Hac..! Eu alegetor, hac, eu pentru cine votez?

Vremurile lui Nenea Iancu sunt mai reale ca niciodata, peste 70% din romani nu au gasit raspuns la intrebarea "Eu pentru cine votez?", indiferent daca erau in lumea lui Bacus sau nu. Vina este in totalitate a clasei politice care nu a reusit sa convinga populatia sa-si exercite acest drept pentru care multi au luptat iar altii au murit in decembrie 1989 pentru un tel maret. Tot circul sa incheiat seara cu cireasa de pe tort : partidele incercau sa-si atribuie succesul procentelor obtinute la un scrutin care nici macar nu se simtea ca ar fi avut loc decat la emisiuniile tv care nu mai conteneau sa se agite pe un subiect care nu interesa aprope trei treimi din populatie.
Umila mea parere e ca doar udmr si prm au castigat la aceste alegeri, obtinand procente care nici nu le visau si datorate doar absenteismului.
Este singurul post si poate si ultimul despre politica, nu ma intereseaza dar am simtit nevoia sa asociez alegerile de ieri cu lumea din scrierile lui Nenea Iancu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu