joi, 2 iulie 2009

prostul care nu-i fudul, ala nu e prost destul

Am gasit 3 scurt metraje interesante realizate in republica moldova, dar care se potrivesc ca o manusa societatii in care traim, aveam speranta ca am evoluat dar am intalnit de curand pe cineva care ma readus cu picioarele pe pamant si intradevar e mizerabila societatea in care traim. Zilnic vezi personaje care incearca sa arate lumii din jur o imagine falsa si traiesc intr-o lume virtuala creata in mintea lor, posibil alimentata de mult alcool sau mai sti, poate, de produsele legal comercializate la mai noile magazine de vise care au tot felul de chimicale care te fac superfericit, si in cel mai rau caz pentru ca atat ii duce mintea. Personajele respective incearca de amorul artei sa epateze, neavand o oglinda in apropiere sau efectiv nu ii ajuta intelectul sa ofere mai mult. Sunt linistit ca in ultima vreme am eliminat din cercul meu ultimele astfel de personaje si am grija sa nu mai accept langa mine decat oameni de calitate.
Azi o sa postez doar unul din cele trei, nu e cel mai bun sau mai bine spus fiecare e foarte bun in ceea ce vrea sa axprime, iar acesta e dedicat efectului de turma. De aceea spun si eu " daca ar durea prostia, multi ar urla pe strada" . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu