luni, 13 iulie 2009

vreau zapadaaaaaaaaaaaaa multa si vreau la ski

Multi cred ca am inebunit sa imi doresc in mijlocul lunii lui cuptor zapada, dar inca nu am ajuns asa de grav :).
Ieri pe acea vreme desprinsa parca din versurile bacoviene daca nu constientizam data m-as fi bucurat ca a venit in sfarsit toamna si poate imi acopera si mie inima, in curand, cu ceva zapada, pentru ca am aflat ca e de gheata si sper sa nu se topeasca pana la iarna. Dar timpul le rezolva pe toate, normal nu de la sine dar daca il ajutam putin sa treaca mai repede ( parca nu de la noi trece ) o sa vina si iarna si zapada si frigul si mai ales sigur si anul viitor . . . . . . . . . . . . .
La exact jumatate de an de la primul post pe acest blog, la 7 luni de la un moment marcant al vietii, la 2109 ani de la nasterea lui Iulius Caesar si . . . si . . . si . . . si la 22 de ani pe care ii implineste azi medicinista caruia ii urez La multi ani, e mult prea importanta ziua sa mai scriu de cocalari si pitzipoance si mizeria care ne inconjoara si poate de aceea prefer sa vina zapada sa acopere cu albul ei imaculat tot ce ne inconjoara . . . . . . . . . . . . .
In ultimele zile imi revin ca un laitmotiv versurile maestrului :

"- Ce-ti pasa tie, chip de lut,
Dac-oi fi eu sau altul?
Traind in cercul vostru stramt
Norocul va petrece,
Ci eu in lumea mea ma simt
Nemuritor si rece."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu