luni, 3 august 2009

Errare humanum est sed perseverare diabolicum (Seneca) - A greşi e omenesc, dar a persevera (în greşeli) este diabolic.

Se pare ca am devenit diabolic, :)
pentru ca perseverez in aceeasi greseala desi am dat cu capul de nenumarate ori si continui sa am incredere in oameni si in instinctul meu, care din pacate ma inseala de fiecare data. Ciudat, de obicei invat din greseli dar asta continui sa o fac fregvent, sa am incredere in oameni, si chiar daca in proportie de 99% m-au dezamagit. Dar nu mai conteaza pentru ca fiecare picior in fund e un pas inainte si asa incet incet, din mai multe suturi, inaintam, si vom ajunge undeva, candva, acolo unde ne-am propus.
E bine sa ai masti si sa le folosesti, iar acum pana vine zapada o sa folosesc doar masca de om rau pentru ca doar asa esti respectat, in aceasta societate de c...t, unde valorile nu exista si tot ce e nasol e apreciat, dar de asemenea apreciere chiar mai bine te lipsesti pentru ca e iluzorie si nesemnificativa.
Iar daca analizam ca totusi "eppur si muove", sa ne cinstim cu un NR.7 si o piesa din categoria greu de digerat :

4 comentarii:

  1. S-a constatat ca nu inveti din greseli, ci din succes. Drept dovada, in timp, raman doar amintirile frumoase. Asa ca focus pe succes! Cea mai buna strategie de dezvoltare este sa perfectionezi punctele forte, iar cele slabe vor creste sub influenta celor forte. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant mod de abordare al lucrurilor dar nu suficient, nu pot fi intru totul de acord cu tine deoarece acest tip de abordare a lucrurilor mi se pare superficial si nesanatos, cel putin in gandire pt ca in viata cotidiana iti poti permite si asa ceva.
    Succesul trebuie sa-l meriti si mai ales sa-l imparti cu cei care te-au ajutat sa-l obti, in schimb greseala e a ta, proprie, si poti sa concluzionezi corect anumite aspecte care intredevar conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate o sa ma contrazici, dar eu cred ca si greselile isi au locul lor in viata noastra. E adevarat ca,de cele mai multe ori, greseala facuta lasa urme adanci in sufletul nostru, dar exista si greseli in urma carora ai cunoscut pe cineva care ti-a imbogatit intr-un fel sau altul viata, care te-a facut sa te simti pentru o clipa special(nu stiu daca la felul acesta de greseli te refereai), si, din acest punct de vedere, eu cred ca greselile au partea lor benefica.
    In ceea ce priveste increderea, eu cred ca inca exista oameni in care poti avea incredere si care nu te dezamagesc, dar e adevarat ca trebuie sa fii extrem de norocos sa-i intalnesti si mai ales sa-i recunosti. E greu, dar eu cred ca merita efortul.
    Nu sunt de acord cu ceea ce spuneai despre masti, deoarece cred ca e mult mai dureros sa pozezi in cineva care nu esti decat sa fii tu insuti. Dedublarea inseamna suferinta, unde mai pui faptul ca, purtand acea masca de om "rau", s-ar putea sa-i indepartezi tocmai pe acei oameni pe care ti-ai dori sa-i cunosti si sa te cunoasca.
    Super piesa, desi ma intristeaza de fiecare data cand o ascult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te contrazic in ce priveste opinia ta in legatura cu greselile care fac parte din viata de zi cu zi si intradevar sunt un rau necesar din care avem de invatat, dar eu ma refeream la a persevera in aceeasi greseala si mai exact in a avea incredere in oameni in general care mai apoi au grija sa-si arate adevarata fata. De aici si ideea cu mastile si cu fata de om rau, sti bine ca eu o sa depun efortul de a cunoaste si a lasa sa ma cunoasca doar de persoanele care conteaza.

    RăspundețiȘtergere