joi, 10 septembrie 2009

bloggingul si blogareala

Am inceput acest blogg din curiozitate si nu neaparat pentru ca era la moda, la inceput l-am creat doar pentru a ma asigura ca nu imi fura cineva linkul. Am postat cateva copy&paste-uri pentru ca nu stiam ca pot sa scriu o fraza care sa aiba inceput si sfarsit, iar in ce priveste gramatica si ortografia puteam ramane corijent in scoala pentru ca nu a fost punctul meu forte niciodata. Nu stiu altii cum sunt (apropo de vorbele lui Creanga) dar eu nu o sa transform acest blog intr-un jurnal on line, fiecare suntem datori sa ne traim viata si nu sa o facem publica din dorinta de a epata.
Citesc mai multe blogg-uri a unor persoane care nici macar nu le cunosc, unele sunt persoane publice altele nu, dar admir toti oamenii care au ceva de spus indiferent de varsta, ocupatie sau clasa sociala, imi plac dezbaterile de idei bine fundamentate si nu detest in mod deliberat pe cei care incearca sa se bage in seama dar nici macar nu au habar care e subiectul discutiei (nimeni nu sa nascut invatat), dar unii din dorinta de a deveni ajutor de bagator de seama se considera indreptatit sa aprobe ceea ce a scris autorul prin comentarii laconice si fara rost.
Eu citesc multe posturi dar nu comentez decat atunci cand am ceva de spus, cand autorul imi provoaca exprimarea unei pareri sau cand comentariile sunt atat de idioate incat trebuie sa spun ceva pentru ca nu ma pot abtine. Am si eu cateva comentarii la posturile publicate de mine si nu pot fi atat de infatuat incat sa nu recunosc ca ma bucurat acest lucru mai ales ca sunt comentarii la subiect si bine fundamentate (cu exceptia unora mai vechi care le consider orgolii personale), am mai primit si pe mail unele comentarii de la unele persoane care nu doresc sa se exprime in public si le respect doleantele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu