luni, 14 septembrie 2009

din nou o zi de 13, de aceasta data duminica

Mda,
a mai trecut o luna si a revenit data de 13, ca de obicei interesanta si imprevizibila, plina de mister si intamplari mai mult sau mai putin importante. Am aflat ca in 13 septembrie 1913 Aurel Vlaicu, pionierul aviatie romanesti, a incercat sa treaca Carpatii cu al sau avion dar la Banesti (langa Campina) se pare ca a facut un atac de cord si sa prabisit, culmea nu din cauza aparatului de zbor ci sa oprit al sau motor, inima.
Nu stiu de ce imi place aceasta cifra, poate din cauza misterului creat in jurul ei sau poate de ce sunt atatea mici sau mari chestii care ma leaga de ea. Nu am quantificat niciodata cate sunt bune si cate sunt mai urate sau nici nu mai stiu cum sa le numesc, am incercat cateva variante dar nu se potrivesc, dar se pare ca trebuie luata ca atare ca doar e 13, nu ?

2 comentarii:

  1. Citind postarea asta a ta, mi-am amintit ca vroiam candva sa caut ,,istoria" acestei cifre :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @sunsetime
    istoria cifrei 13? Nu stiu daca a scris-o cineva, dar primul post al acestui blog e scris pe 13, iar apoi de cand am inceput sa scriu mai des nu cred sa fi ratat in nici o luna data de 13.

    RăspundețiȘtergere