luni, 21 septembrie 2009

lucruri simple,

foarte simple dar pline de substanta, asta e tot ce conteaza si mai bine spus ceea ce imi capteaza atentia si ma face sa le colectionez.
Cu cat esti mai complicat cu atat crezi ca ai o valoare mai mare, sa duci o viata complicata e ceva ce tota lumea viseaza, sa vorbesti complicat e tot mai la moda si multi citesc pentru a invata cuvinte noi si atat, toate acestea te-ar ajuta sa epatezi, sa faci senzatie si nu in ultimul rand sa fi la mare cautare pe piata. Trist dar adevarat, nu vreau sa pozez intr-un infatuat, dar toate acestea nu te ajuta cu nimic. Daca nu poti sa vezi in cele mai simple si nevinovate lucruri esenta atunci chiar nimic nu mai are sens si tot si toate te nemultumeste, chiar si persoana ta dar dintr-un complex de inferioritate nu poti sa recunosti asta.
Nu trebuie sa pierzi ceva ca sa-i simti lipsa si sa-i apreciezi adevarata valoare, trebuie sa ai inteligenta necesara de a aprecia la momentul potrivit si de a fructifica acest lucru. Pare atat de complicat, dar in esenta e atat de simplu, trebuie doar "sa-ti pui mintea la contributie".
Nu credam vreodata, ca are sa-mi placa, o piesa cantata de Horia Brenciu. Sunt de fapt doua piese foarte bune ale lui, s-ar potrivi doar dintr-o cauza temporala " septembrie luni", pentru ca suntem in septembrie si mai e si luni, dar eu am ales pentru azi cea de a doua care imi inspira ceva . . . . . . . . . . . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu