duminică, 25 octombrie 2009

Am primit botezul, se pare ca am devenit blogger

Din "ajutor de bagator de seama" care citeste destul de multe bloguri si pe unele mai las si pereri mai mult sau mai putin pertinente, acum doua zile am primit doua "premii" de la doi bloggeri pe care ii apreciez pentru ceea ce fac si recomand tuturor cititorilor sa le frunzareasca blogurile pentru ca merita Petronela Bruma si Dan Ciulea .

Am o misiune ingrata de a transmite aceste premii altor bloggeri si asta ma facut sa rumeg provocarea lor, iar dupa "lupte seculare" care au durat vreo doua zile am concluzionat:
- nu ma simt in masura a premia pe cineva deoarece sunt inca un profan in ale bloggingului iar celor care as dori sa le dau premii sunt prea buni ca sa ii pot premia eu,
- sunt prea multi si as fi subiectiv in a alege doar 20 (cate 10 pentru fiecare premiu).
In concluzie, multumesc celor doi Petronela Bruma si Dan Ciulea pentru botez si nu in ultimul rand pentru apreciere si sper sa inteleaga de ce nu pot respecta intru totul conditiile impuse pentru beneficiarul acestora.
In schimb ma angajez ca blogger :
Nulla dies sine linea (Plinius cel Batran) - Sa nu treaca o zi fara un rand (scris).

9 comentarii:

  1. Adrian, nici eu nu sunt bloggeriţă.Cel puţin nu încă. Sunt o debutantă în domeniu. Iar premiul vine şi către tine pentru că îlmeriţi. Puţini sunt cei care folosesc spaţiul online pentru a lansa păreri bine argumentate, informaţii de folos sau pru şi simplu pentru a spune ceva ce merită spus. Iar printre ăştia puţini te numeri şi tu.
    Bravo! La cât mai multe postări, cât mai mulţi cititori şi cât mai multe recunoaşteri ale meritelor tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mercic Petronela si Dan inca o data pt apreciere, bafta si voua.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Vania intradever toate inceputurile sunt mai grele dar frumoase, mercic de incurajare

    RăspundețiȘtergere
  4. welcome to the world of blogging. :)

    Nimeni nu se poate numi blogger, trebuie sa fi numit de altii!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Law ai perfecta dreptate cu numirea si sper sa fac fata in "world of blogging" ;).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anne mercic, si tu meriti felicitari pentru blogul tau si bafta la tot si toate :).

    RăspundețiȘtergere