luni, 26 octombrie 2009

Ce faci daca vrei sa ai succes in muzica?

Pentru fete e simplu, isi arata formele intr-o costumatie cat mai sumara si mimeaza ceva acolo, in rest e treaba sunetistilor sa sune si ceva de piesa aia, dar daca esti "mascul feroce" si totusi vrei sa castigi si publicul masculin? Nimic mai simplu, sunt atatea "fufe" disponobile sa-si arate nurii pentru cativa lei incat treaba e ca si rezolvata.
Am un exemplu super-tare care ma frapat zilele trecute: mister Dan Balan, nici nu stiam cine e, am crezut ca e ceva neam de-a aleia care acum danseaza ca de cantat oricum nu poate si l-am "gugalit" putin. Surpriza, cica e unul de la O-Zone si acum pe banii "iubirii din teiul lui Eminescu " sta la Los Angeles, are o piesa Crazy Loop (Mm - ma - ma)  la care i-a tras un clip la Hollywood si a lansat-o pe net in 15 tari ( eu stiu ca netul e cam fara frontiere). Dar asta e fumata deja, acum proaspat ne-a trimis si noua "saracilor" un super hit Chica-Bomb sa-l ascultam si sa ne curga balele cand ne uitam la videoclip ca doar e facut in america de cel mai cel regizor de videoclipuri care le face la bla bla bla bla, mult bla bla . Ce-a mai tare stire de lansare sunt cele 5 randuri din evenimentul zilei unde ne explica cine e cantaretul : "fostul component al trupei O-Zone, care a cunoscut succesul internaţional cu piesa Dragostea din tei, a lansat, zilele acestea, un nou single, numit Chica Bomb”, costa prea mult o stire mai lunga? sau nu era problema de bani la cat a costat clipul dar nu mai aveau ce spune :).
Daca vreti sa vedeti un superstar imbracat la ultima moda cu pantalonii pana la genunchi pt ca si-a uitat pampersul la purtator si o tipa, "buna cu spume" ar spune un bun prieten al meu, care e aproape dezbracata il gasiti voi si singuri ca eu nu-l postez pe blog, are si el demnitatea lui, in care se silabiseste ceva pe un ritm facut din taste, si am gasit multi extaziati de piesa "vai ce hit" .......... sau poate shit si nu am inteles eu bine?
Oare am imbatranit sau am probleme cu capul?

5 comentarii:

  1. Azi e accesibil oricarei fufe, pardon fete,sau oricarui papitoi sa se lanseze in lumea muzicala si sa se creada mare vedeta.
    cei ca Dan Balan sau O-zone sunt "produse sezoniere"- daca tin o vara e mare lucru.
    Succes in muzica au cei ca Holograf, Bon Jovi, Aerosmith, Lifenouse, Directia 5,Compact,Iris, si nu figurantii care obtin azi premii la MTV.

    RăspundețiȘtergere
  2. @dan eu cred totusi ca ne-am scarbit de atatia impostori care vand carne proaspata si nu muzica, e ceva din ciclul "hai sa mintim poporul cu televizorul"...........

    RăspundețiȘtergere
  3. ai primit o leapsa: http://www.ciulea.ro/leapsa-pantera-roz-presedinte/

    RăspundețiȘtergere