joi, 22 octombrie 2009

mare e gradina, dar nici nu va mai spun de poarta pentru ca a ramas in continuare deschisa

Cat de creduli pot fi oamenii care dau mai departe mailuri cu "Fw: Te rog din suflet trimite mai departe!!!"?
Exista persoane care spera ca prin asta ajuta cumva persoana din acea fotografie care am primit-o deja de peste 1.000 de ori?
Daca se primeau bani pe mailuri pana acum operam si pe cei sanatosi nu doar pe bolnavi din cati bani se adunau nu?
De obicei le sterg fara sa mai deschid dar azi (dupa o perioada destul de lunga de cand nu am mai primit asa ceva deoarece le-am spus tuturor care imi trimiteau ca nu ma intereseaza si sa ma scoata din lista lor de prieteni ai spamului) am primit doua mailuri, aceleasi de la doua persoane diferite de la care nu ma asteptam sa creada asemenea idiotenii. Iar cum aveam mintea odihnita am inceput o mica analiza pe text:
- mailul a plecat, de la cine credeti?
-----Original Message-----
From: Bogdan Iuliu HOSSU - Presedinte C.N.S. Cartel ALFA [mailto:hossu@cartel-alfa.ro]
astia nu mai fac greva? nu aveau ceva cerinte de la guvern? aaaaaaaaaaaa de fapt a cazut guvernul si nu mai au activitate asa ca fac o trebusoara caritabila, foarte tare,
- apoi conform ierarhiei a trecut pe la secretarul general al aceluiasi cartel sindical care il trimite tuturor liderilor de sindicat, poate e o noua actiune sindicala si nu imi dau eu seama? totul e posibil,
- apoi de la unul din cei multi la care a fost trimis ( un sindicat liber cica ) de la onesti ajunge la slatina, trece si pe la zalau, face inconjorul tarii si eu, a 38 za a acestui lant imaginar il primesc tocmai de la Simleul Silvaniei si de la Zalau la diferenta de exact 20 de minute, incredibil dar adevarat, ce sincronizare?
- pe langa faptul ca trimit idioteniile mai departe (ca doar nu le e lene sa dea cateva click-uri pentru o "cauza nobila") nici macar nu sterg adresele de mail de unde vin si unde pleaca, astfel incat ai o baza de date de mailuri bunicica, poate o salvez si ma apuc sa o vand spammerilor (apropo daca aveti nevoie lasati o adresa de mail, va trimit sa le selectati voi ca eu nu am timpul necesar),
 Va las pe voi sa comentati ca eu nu mai am cuvinte decat sa le urez tuturor care au timp de asa ceva:
Spor la COOPERATIVA MUNCA IN ZADAR . . . . . . . . . . . . .

6 comentarii:

  1. Iată genul de mail-uri pe care le arunc din start la gunoi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, si scuze ca iti scriu aici, dar ti-am acordat un premiu :), si trebuie sa te anunt! http://www.ciulea.ro/o-saptamana-norocoasa/

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Vania - si eu, am mentionat asta in post, dar ma enervat atat de mult incat am dorit sa vad cine e initiatorul acestei idiotenii, restul o sa aiba acelasi destin = gunoiul

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Dan - mercic pentru premiu, apreciez gestul si o sa dau curs azi acestei premieri in continuare in comunitatea blogerilor :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa iti fie de bine :D
    In alta ordine de idei, cand primesc un asemenea mail dau replay to all, in care le spun sa nu mai fie idioti si sa imi sterga adresa de mail...
    Chiar am scris un articol pe tema asta pe la inceputul lunii (http://www.ciulea.ro/cel-mai-simplu-mod-de-a-culege-adrese-de-mail/)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, ai dreptate, cand am primit acel mail imi aduceam aminte ca am ami citit undeva si era aceeasi poza si la mine, acum imi amintesc ca l-am citit la tine pe blog la prima mea vizita pe la tine cand l-am frunzarit bine :).

    RăspundețiȘtergere