marți, 27 octombrie 2009

Pauza publicitara "moartea lui Dorel"

Dupa parodia la spotul BT cu zanul camatar cei de la Sector7 au "produs" si alte spoturi dar de departe se desprinde acesta :

15 comentarii:

  1. Da' de ce l-au omorât pe Dorel???Era un simbol naţional! :( Îl devansase lejer pe Bulă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca producatorul a intrat in insolventa la inceputul anului si cine mai sponsorizeaza reclamele?
    Pacat, poate ii facem si noi un parastat on-line.

    RăspundețiȘtergere
  3. Euroavipo a intrat în insolvenţă?Adică Dragoş C. a găsit metoda să scape de acciză? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Conform articolului din dailybusiness asa se pare si e vechi din iunie anul acesta, era in top 10 cele mai mari companii intrate in insolventa ;).
    http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/cele-mai-mari-10-companii-intrate-in-insolventa-de-la-inceputul-anului-27406
    eu de aici am informatia :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci să urmărim cu interes campaniile de la Murfatlar :-P

    Da'tot îmi pare rău după Dorel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie, dar ce sa faci daca a baut "Murirea" ;).
    O sa ramana o legenda precum "v-am prins vrajitoarelor" daca iti mai aduci aminte din anii 90 :) acel spot foarte prost.

    RăspundețiȘtergere
  7. Expresia o ştiu,dar le ce făcea reclamă,habar nu mai am :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu-mi amintesc exact, parca era un calculator, Felix mi se pare, cert e ca expresia a ramas la fel ca „Titan Ice, alta viata“ si „Gregorio Riso“ ultimii stiu ca sunt pantofii aia ciudati care si doreau romanii si se rupeau in doua saptamani ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. La Felix,am gugluit eu şi am găsit pe un blog ;)
    Da,produsele se uită,dar unele expresii rămân.Nu ştiu cum e în publicitate şi dacă asta e de bine ,dar cred că, pentru cei ce-au făcut spot-ul,da,chiar dacă produsul se pierde în anonimat o dată cu anii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acela era un spot foarte prost din toate punctele de vedere dar a ramas in mintea romanilor mesajul tocmai prin idiotenia lui, pentru un publicitar e foarte important daca ramane sloganul in mintea consumatorului si acesta asociaza imediat cu produsul in sine, cred ca nici 0,0000000000.....1 % din romanii care isi aduc aminte expresia nu stiu la ce se referea reclama, imi aduc aminte din acea vreme ca multi nici cand il vedeau la tv nu intelegeau la ce e spotul.

    RăspundețiȘtergere