vineri, 16 octombrie 2009

Vade mecum — Vino cu mine

Toti avem idealuri, toti traim involuntar si intr-o lume a viselor, a dorintelor, care intr-o zi sau niciodata le vom pune in practica sau le vom schimba, adapta sau chiar modifica, este rezultatul evolutiei si a schimbarii in calea careia nu te vei putea pune niciodata.
Am ascultat persoane a caror idealuri erau bine conturate dar si unii care aveau nevoie sa se trezeasza pentru a-si da seama ca sa facut dimineata pentru ca traiau tot timpul intr-o lume a viselor. Mai nou citesc pe diferite bloguri liste cu dorinte care mai de care mai ...... nu vreau sa le judec si nici macar sa-mi exprim o parere deoarece e bine sa respecti doleantele altor persoane, nu se stie ce i-a facut sa treaca pe lista lor de prioritati acele dorinte, un fapt imbucurator e ca exista, cativa reprezentanti ai poporului acesta mai au si asteptari, si nu neaparat de a castiga la loto sau de a se imbogati rapid peste noapte, sau de a deveni vedeta in media romaneasca.
V-ati pus vreodata intrebarea, daca ar veni "cineva" intr-o zi si vi se adreseaza direct si simplu:
- Vino cu mine!
Ati renunta la tot, inclusiv la lista de dorinte, pentru o persoana?

4 comentarii:

  1. Uite sincer chiar am o dorinta,dar dupa ce am citit postarea ta,cred ca as pleca cu acea persoana,pentru ca visul mi se va realiza si alaturi de ea :) ..frumoasa melodie

    RăspundețiȘtergere
  2. DA! am renuntat si voi renunta in continuare la tot pentru acea persoana care imi transmite hrana pentru sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut!!! pentru sotia mea oricand ...

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am facut chestia asta si lista mea s-a adaptat pe parcurs noii situatii. depinde daca esti gata sa risti pentru cineva sau pentru a-ti implini visele. pentru ca multi viseaza dar nu au curajul sa transforme visele in realitate.

    RăspundețiȘtergere