vineri, 30 octombrie 2009

Vorba lunga saracia omului .............

Nu vreau sa fac recalama mascata la nici o companie de telefonie mobila, am fost abonat la aproape toate din dorinta de a micsora costurile, sa vorbesc cat mai mult si sa platesc cat mai putin desi pana la urma tot acolo se ajunge ca si in titlul acestui post.
Am apreciat aparitia celui de-al treilea concurent serios pe piata de telefonie mobila, Cosmote (zapp si mai era unul de nici nu i-am retinut numele nu se pot considera concurenti seriosi), si la inceput cu o campanie foarte bine facuta si atacand nise pe care celelalte doua multinationale Orange si Vodafone (sincer mie imi placea mai mult Connex, si acum le spun la fel, ca denumire atat) le-a ignorat, a reusit sa devina in timp un concurent serios si sa conteze in faptul ca au scazut costurile convorbirilor in general spargand monopolul celor doi. Dupa o pozitionare si o campanie frumusica au reusit sa dea cu bata in balta, si vad ca le mai si place, ca trec de la rau in mai rau si de la penibil la foarte penibil.
Campania inceputa la sfarsitul verii pe "antenute" cu acele spoturi in care vedetele antenelor se prosteau, la unii le statea chiar bine sa se joace unul din jocurile copilariei cum e Crudu al carei imagine e promovata in acest sens de copil prost si sexi, pe majoritatea nu-i prea prindea si dadea spre hai sa facem bani pe criza din orice si nu mai conteaza imaginea personala. Hai sa trecem si peste asta ca de, banii sunt bani si trebuie platie cheltuielile, in romania brandul personal nu prea are importanta se pare, dar de ceva timp te oripileaza orice moment petrecut in fata tv-ului pe posturile amintite chiar si la un film : apare pe jumate de ecran un mesaj publicitar si eu sincer sa fiu nu am vazut nici un P pe acolo cum spune legea, nu mai vezi nimic concret. In pauzele publicitare te omoare blondele cu neuronul lor in stare semi-adormita care gasesc posesori de cartele verzi si cum verdele intradevar este simblul necoptului se hizilesc si vorbesc fara rost cu unii la telefon si le dau oricum alaora un premiu enorm de 5 euro de fapt pe o cartela, de parca daca ai una iti mai trebuie inca una sa ai la colectie.
E ceva de genul: sa varsat galeata cu latura si nu o mai ridica nimeni, lasati-o sa se scurga toata ca avem destui porci care vor sa o manance.

15 comentarii:

  1. ooo da...
    cred ăştia de la cosmote l-au concediat pe directorul de publicitate:))

    RăspundețiȘtergere
  2. in mod sigur ii tine locul femeia de serviciu, sper sa gaseasca altul pana nu scot definitiv antenele din memoria TV-ului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi doar nu vrei să se risipească bunătate de lături? :D
    p.s. de ce trebuie întotdeauna când comentez să scriu la open id?

    RăspundețiȘtergere
  4. normal, ca doar sunt atatia flamanzi disponibili sa haleasca laturi ;)

    PS: nu trebuie, poti selecta ce cont vrei si al tau e de wordpress, oricum iti ia id-ul si iti pune linkul catre blogul tau, asa ca nu stiu de ce ai impresia ca scri cu open id :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi nu mi-l ia automat.Trebuie mereu să completez.Pe alte bloguri,mă ţine minte după ce-am postat o dată,aici nu.

    RăspundețiȘtergere
  6. imi pare rau, nu stiu de ce, o sa incerc sa fac ceva setari ca sa rezolv acest inconvenient.
    Mercic de atentionare ;).

    RăspundețiȘtergere
  7. @sebra
    Trebuie sa selectezi contul tau Wordpress si sa te conectezi cu acela nu cu open id si atunci te tine minte ;).

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot nu ma ţii minte.Trebuie sa-mi scriu nick-ul mereu. :(

    RăspundețiȘtergere
  9. imi pare rau ca ne joaca feste tehnologia asta, sper sa nu fie un inconvenient prea mare pentru a posta comentarii, o sa testez eu sa vad rezolvarea si cominic rezultatul,
    o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  10. Cosmote intr-adevar are oferte destul de atractive.eu sunt abonata lor de doi ani si nu am inca de gand sa renunt la colaborarea cu ei.
    despre partea legata de promovarea prin intermediul pseudo-vedetelor antena1 si prin spoturile destul de intrusive, nu pot decat sa spun ca sunt o maaaare prosteala.Pentru promovarea atat a serviciilor petru cartela cosmote cat si pentru partea de abonamente sunt sufieciente spoturilecu genistul,cu ala carea steapta sa fie el cerut de barbat sau spoturile prin care esti informat ca in magazinele Gremanos poti beneficia de oferte imbatabilela telefoane daca decizi sa devii abonat Cosmote.Unii din execes de zel incep sa dea prin balti, asa e si cazul Cosmote.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,Adrian!Multumesc pt. comentariul tau si tot acolo te asteapta o intrebare la care te rog mult sa ne raspunzi...mi se par atat de stupide reclamele cosmote,mai ales cea cu baiatul care canta ceva de genul :"imi reincairc cartela...ca sa o sun pe Mirela"...apoi cea de la vodafone cu cei 2 baieti si cele 2 fete ...stupid!

    RăspundețiȘtergere
  12. @petronela (semafor)
    mie mi se pare o lalaiala fara rost, ei stiu mai bine ce fac si au intradevar au si spoturi ok, nu avem decat sa sarbatorim ziua in care se vor trezi si nu ne vor mai stresa cu "verde stop" :).

    RăspundețiȘtergere
  13. @viorica
    acum am sa raspund si acelei intrebari si mercic si eu de vizita,
    spotul cu Mirela e penibil intradevar, in schimb capmania cu tinerii de la vodafone mi se pare buna prin prisma continuitatii si a segmentului tinta

    RăspundețiȘtergere