vineri, 13 noiembrie 2009

Acta est fabula! - Piesa a fost jucata!

13 comentarii:

  1. Mersi tare mult pentru piesa asta, la schimb nu as putea decat sa-ti sugerez sa nu ratezi filmul "Walk the line", dupa biografia lui Johnny Cash, un super-film ce mie unuia mi-a mers la suflet. Dar poate ca l-ai si vazut, deja, si-atunci te poarta gandul spre "Folsom Prison Blues"...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Teo
    mercic eu pentru compensarea cu doua filme ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu n-am cu ce te compensa,dar mi-a plăcut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sebra
    compensarea o primesc la tine pe blog in posturile tale ;).
    bafta si spor la tot si toate

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce iti place Jonny Cash? Nu e cam pesimist el asa?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lili
    imi place chiar si asa pesimist, iar am postat aceasta piesa pantru ca se asorta cu o zi de vineri 13 ;),

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant mesajul: "I hurt myself!" ....
    Oare, de ce?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Gabrielle
    pentru ca suntem artizanii propriului destin ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravos pentru postare ,la multe bloguri pe alte site-uri am postat-o ca si raspuns la unele intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mika
    mercic, dar nu inteleg exact la ce te referi, ce ti-a placut: piesa, titlul sau raspunsul cu destinul?

    RăspundețiȘtergere
  11. Totul!
    Am avut o perioada acum vreo 2-3 saptamani cand am ascultat-o aproape zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mika
    e mult prea pesimista pentru a o asculta zilnic, sper ca ai adaptat putin lista si ai si ceva mai de vianta ;).

    RăspundețiȘtergere