joi, 5 noiembrie 2009

alb, doar alb . . . . . . . . . . . . .

gata cu politica, gata cu gripa cifrata sau cu denumire de animale care ajung in farfurie, gata cu criza de orice forma ar fi ea chiar si de personalitate. Am re-analizat gandurile obscene de iarna trecuta si cred ca o sa iau cat mai in serios ideea de a ma muta peste iarna acolo unde este iarna adevarata, cu zapada adevarata, pentru ca la noi nici iarna nu mai e iarna (desi am fost avertizati ca nu e ca vara de parca eram atat de prosti sa nu stim nici asta) zapada se lasa asteptata luni intregi si cand vine e prea putina pentru ceea ce vreau eu, iar cei ce trebuie sa aiba grija de ea, are si ea personalitatea ei, o trateaza cu indiferenta pentru ca nu vor sa consume bani ci doar sa profite de pe urma ei.
O sa scriu mai mult in viitorul apropiat despre unde si cum se skiaza in Romania si in comparatie in alte parti si cu ce costuri ;).
In ianuarie faceam misto cu prietenii ca m-as muta in "cabana" din imaginea de mai jos, mi-a placut atat de mult incat i-am facut cateva foto, vara cred ca e pe post de grajd asa ca sper sa fi ramas ceva fan sa-mi fac un pat moale ;):


Job nu cred ca e mare problema, ma angajez barman la Apres-ski si am parte de distractie maxima zi de zi, exemplific cu cel din vecini unde beam gluhwein-ul zilnic in drum spre camera:


Iar in timpul liber cand ma satur de ski (greu de imaginat asta) sau ca sa ma odihnesc ma pun la plaja :

oricum, promit sa mai scriu si pe blog din cand in cand :). Doar daca am parte de un spectacol (am admirat din public asta in martie la Kaltenbach e gresit ce au scris cei care au postat)  poate o sa mai intarzii la intalnirea de pe net (caut inregistrarea mea la dansul baietiilor care au cam incurcat skiul cu bautul si erau cam incalziti, si o postez).
Iar acum bebeloilor dans :

17 comentarii:

  1. Ce sa mai zic? Te invidiez, fara nici pic de jena :D

    RăspundețiȘtergere
  2. schimb de link in blgroll ?
    yobpassion este numele blogului meu, daca esti interesat adauga-ma in lista ta si anunta-ma, te rog, sa te adaug si eu
    Spor la treaba

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bogdan
    Eu am un singur link in blogroll la schimb si mai exact "stiri de ultima ora", ma abordat el si i-am promis ca-l trec dar acum, respect doar promisiunea facuta, pentru ca sincer nu ma intereseaza ce posteaza el acolo si nu-l citesc. Eu trec in blogroll doar bloguri care le citesc si nu la schimb, daca cei trecuti acolo citesc ce postez eu si cred ca merit sa ma treaca bine daca nu, nu ma intereseaza, eu nu vreau puncte pentru ze-list sau alte bazaconii. Pentru mine blogrollul are o functie destul de importanta de exemplu vad daca cineva a mai postat ceva nou si e de citit ceva, nu pentru altceva, iar daca gasesc un blog care imi place il trec acolo, daca in timp nu-mi mai trezeste interes il sterg, asta e. Asa ca nu-ti pot spune daca o sa te tin acolo sau nu mai vezi si tu peste cateva zile ;).
    Mercic pentru urare, am ceva spor, ceea ce iti doresc si tie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ce să zic..te şi admir că poţi pleca atunci când vrei şi unde vrei,dar şi oleacă de invidie,nu răutăcioasă :)
    Poate şi regretul că eu nu mai pot face asta..deşi costumul de ski l-am păstrat ani de-a rândul,şi-mi mai vine :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine de tine că poți să pleci unde vrei când vrei! Profită din plin. Dacă ar fi să facem o ierarhie, cele mai superbe ierni sunt în Alpi. Dar și-n munții de la noi o poți întâlni.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Teo
    ;) mercic ;) dar nu inca, e doar un proiect putin cam fantezist recunosc,

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sebra
    nu prea pot pleca cand vreau si unde vreau, pentru ca daca as putea face asta deja imi faceam bagajele, poate nu ai fost atenta la detaliile postului, analizez dar greu de realizat din pacate. Costumul de ski trebuie folosit nu pastrat asa ca te astept pe partie la o coborare ;) sau mai multe de ce nu.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Gabriela
    cele mai frumoase ierni sunt cele cu multa zapada, oriunde pe acest pamant, iar daca mai e si un pic de munte si o instalatie de urcat pe cablu deja e paradis pentru mine, nu sunt foarte pretentios. In ce priveste plecatul oricand, e cam greu sa sti, analizez dar nu dau sanse mari ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand o sa scrii despre ce si cum se schiaza in romania, scrie si cateva preturi la cazare, masa... sunt interesat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Dan
    cu siguranta, o sa incerc sa dau detalii cat mai complete ;), si poate ne vedem pe partie cine stie :).

    RăspundețiȘtergere
  11. daca ma vezi pe partie (cu schiuri) sa fugi! ca nu am mai schiat dinclasa a VIII-a, si asta era in alt secol :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Dane :)))))))))))
    nu conteaza, hai sa iti spun un secret, de la 12-13 ani si pana acum 4 ani nu m-am urcat pe skiuri deloc si aveam impresia ca daca o sa cad, de la inaltimea mea de acum, o sa-mi rup cel putin doua oase, dar ... e aproape ca mersul pe bicicleta, nu se prea uita niciodata ;), asa ca nu o sa te ocolesc pe partie, eventual te incurajez sa revi pe skiuri.

    RăspundețiȘtergere
  13. te distrezi n-ai treaba badie...:))altii isi dau palme de plictiseala intr-un Bucuresti infect si tu respiri aer curat la munte...te urasc

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dezaxata
    Mandruto :), nu ma ura atat de tare pentru ca sunt filmulete si fotografii de la inceputul anului, dar am promis sa ma intorc si iarna asta pe acel sezlong si promit sa postez ceva aer curat pe blog ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. aaaa şi că tot am citit comentariile anterioare despre blogroll...nu ţi-am mulţumit că m-ai adăugat în listă ,adică...ma simt onorată că îţi trezeşte interesul şi ai ce citi :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Catalina
    speram sa vina si zapada si multa sa putem merge la ski :).

    RăspundețiȘtergere