miercuri, 18 noiembrie 2009

Am intrat si eu in campanie !

NU electorala desigur, am mai precizat ca mai refulez si eu cate un post cu politica dar nu ma inrolez la asta pentru ca nu ma pricep, sau mai bine nu vreau sa ma pricep.
Pe nenumaratele bloguri care le frunzaresc am tot vazut diverse bannere, cu te miri ce si cum, mai dau si eu clickuri din curiozitate sa vedem ce promoveaza unii si altii. O campanie care o vad utila si se "si" munceste pentru ea de autorul sau este spune NU drogurilor , nu face parte din acele "schimb de linckuri" pentru beneficii, stiti voi blogerii de care ;), si e un blog nu doar cu mii de comentarii si in rest "tacere". Mi-a adus aminte de o un post si o discutie foarte interesanta de pe blogu` unui gand_licitat  pe tema "te-ai drogat vreodata?".
Tema drogurilor este destul de delicata, sunt multi cei care le-au incercat si nu recunosc, sunt multi cei care le folosesc si tot la fel nu recunosc, iar ilegalitatea lor face ca cei care le folosesc sa nu discute acest subiect cu nimeni din afara celor considerati "consumatori" iar asta face ca sa fie foarte greu sa-i ajutam. Nu ma pricep si nu vreau sa aberez, deoarece nu am incercat pentru ca sincer mi-e frica ca o sa-mi placa si atunci nu ma mai pot lasa (ma cunosc destul de bine sa constientizez ca daca imi place ceva o sa continui), dar ceea ce vreau sa la spun celor tentati sa incerce sa se gandeasca de doua ori si sa puna in balanta ceea ce le-am spus eu anterior.
Daca tot vreti sa nu mai stiti de voi mergeti si va imbatati bine, o sa suferiti o zi sau doua ca sa nu va mai trebuiasca pana cand uitati suferinta cauzata de betie. Hai sa va mai arat un avantaj, daca aveti cumva norocul sa dati de o buda ca in filmuletul de mai jos nu o sa mai fiti nevoiti sa mai spalati si nici nu pierdeti ceva ce costa destul de mult si nu va face bine.
PS: Nu intelegeti ca va trimit sa consumati alcool. Nu acesta e scopul. Am dat doar un exemplu mai putin rau si fara dependenta, iar ca remarca "din betie te trezesti intotdeuna dar din prostie niciodata".

8 comentarii:

  1. M-am inscris si eu intr-o campanie antidrog acum o luna si am participat cu un motto. Zilele trecute am fost anuntata ca sunt printre finalisti si ca trebuie sa fiu prezenta la o Conferinta Nationala Antidrog, la Bucuresti. Fapt pentru care, poimaine o sa am placerea sa particip si sa ma relaxez un weekend..

    http://antidrog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ioana
    felicitari, asta nu poate decat sa ne arate ca se face ceva in acest scop.
    Sa ai un weekend frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiica mea activează în Campania antidrog.A luat şi premiu anul trecut.Mă rog...trebuia să mă laud şi eu puţin :)
    Dar altceva vroiam să spun..zilele trecute o prietenă mi-a spus că vrea să încerce ceva din categoria drogurilor uşoare,buruienile alea de se vând la liber acum.Am întrebat-o de ce vrea asta?Răspunsul a fost destul de neclar,ceva legat de senzaţii noi...Am încercat să-i explic şi s-o conving că nu trebuie să facă asta.I-am sugerat alte senzaţii...m-a ascultat.Nu cred că ar fi ajuns la dependenţă,este o persoană destul de cerebrală,dar rămân la părerea că nici măcar nu trebuie încercate.De ce să ai o luptă-n plus cu tine însuţi?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sebra
    Nu e lauda, eu cred ca e un exemplu demn de urmat de tineri.
    Toti incep cu cele usoare, daca ar incepe cu cele tari cred ca nu le-ar place, repet nu stiu dar imi dau cu parerea, iar cerebralitatea nu e o conditie suficienta pentru a exclude pe viitor dependenta.
    Apropo de ierburile alea "legale" de la "magazinele de vise" nu stiu cat de legale si naturale sunt, fumau unii vara asta pe o terasa la vreo 10 metri de mine (repet in aer liber) si putea atat de urat de nu-ti poti imagina (sunt fumator nu din ala care face fite la mirosul de fum). Iar ca o alta chestie, interesanta de mantionat, cunosc un tip care avea un asemenea magazin si de la atat de mult "incercat" produsele alea care le vindea a ajuns internat la spitalul de nebuni pentru ca o luase razna de la atatea senzatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si uite ca despre astea nu spune nimeni nimic. Dar sa traim bine, inglodati in campanii derizorii, de rahat!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Teo
    de aceea cred ca trebuie sa spunem noi ceva, si sa dezbatem subiectul pentru cei care ar fi tenteti vreodata sa incerce, cu spunea Sebra de prietena ei, senzatii noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. pfff...sincer am ezitat sa intru să citesc când am văzut titlul la mine în listă ,mă găndeam la ceva politic....dar ce bine că nu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Catalina
    se pare ca am gresit acest titlu, a fost neinspirat, am sa-l adaptez acum, pentru ca atat de multa lehamite a creat campania asta electorala incat pe nimeni nu mai intereseaza.

    RăspundețiȘtergere