marți, 3 noiembrie 2009

berica cea de toate zilele ar spune unii

Sunt sigur ca o sa fiu apostrofat de multi barbati dar eu consider critica ca fiind constructiva. Nu sunt bautor de bere, consider ca bautul e pentru cunoscatori si trebuie sa sti ce bautura este potrivita cu un anumit fel de mancare sau cu o anumita situatie, moment, locatie, ambianta etc.
Pentru o discutie despre bauturi si contextul in care se servesc o sa dedic un alt post, azi am rezervat bautorilor de bere si este garnisit cu cateva spoturi publicitare foarte dragi mie care caracterizeaza intr-un anumit fel bautorul de bere, cred ca au fost concepute de femei prin mesajul care il transmit.
Nu le comentez acum astept parerile voastre si le comentam impreuna :), vizionare placuta:







10 comentarii:

  1. Bestiale reclamele, astea sunt reclamele care ma incanta, nu ma supara daca e intrerupt filmul si vad asemenea reclame ... excelente!
    In ceea ce priveste bautorii de bere, presupun ca asa sunt, ca pana la urma astia au facut studii, si au atacat un anumit segment de piata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, concurenta pe partea de imagine a brandurilor de bere este la fel de acerba precum cea din piata si fiecare incearca sa-si defineasca o ideologie, o sa mai postez si altele la alte branduri care sunt aporoape la fel de bestiale dar pe alta tema ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt mortale reclamele :)))))
    Sa fie oare concepute de femei??
    Ultima cel putin e mortala=))

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu sunt concepute de femei in mod sigur sunt pentru a le face sa-i inteleaga mai bine pe barbati si unele "obiceiuri" ale lor ;) :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ,că mai degrabă e un îndemn pentru femei de a nu sta prin preajma băutorilor de bere :))
    (şi-o fi recuperat aia ochelarii din piscină? )

    RăspundețiȘtergere
  6. Ochelarii sigur i-a gasit destul de repede, mai greu cu paharul ca e transparent si risti sa calci pe el :), dar oricum cioburile aduc noroc ;), la prima parte a comentariului nu pot raspunde din respect pentru unii din amicii mei, dasi nici unul nu-mi citeste aberatiile nici nu stiu ca eu am blog :).

    RăspundețiȘtergere
  7. lipsesc acelea de la Budweiser cu aia negrii de tipa waaaazaaaaaaaa...alea imi plac mie...;;) ca sunt negrii nu ca fac reclama la bere...:))=))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Dezaxata
    Nu lipsesc, nu le-am postat pentru ca mie mi se par tampite, desi au fost un succes publicitar mie nu-mi starnesc interes, sa concluzionez ca iti plac negrii ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. E clar, trebuie să mă apuc de băut.Uite frate ce băcăţi poţi avea pe lângă tine, dacă bei. Şi eu am stat ca fraierul antialcoolic.Mâine mă duc să-mi cumpăr un carton cu bere, că tipa am ochit-o deja.:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Doru alias Homo sapiens
    ai grija la bere, nu tine la oricare :) trebuie asortata berea in functie de tipa ;).

    RăspundețiȘtergere