marți, 10 noiembrie 2009

A cazut cortina, aplauze va rog .............

nu stiu daca trebuie sa plangem, desi e greu sa opresti o lacrima sa strabata obrazul, dar eu cred ca in memoria marelui maestru trebuie sa-i vizionam si ascultam tot ce ne-a lasat in dar, si sa aplaudam, da sa aplaudam pentru ca de acolo de sus dintre stele sigur ne va face o plecaciune drept multumire pentru aprecierea noastra.

Dinica-Afara e intuneric
"Ars longa, vita brevis" (Arta este lunga, viata este scurta) iar Gheorghe Dinica va ramane vesnic printre noi ca multi alti mari actori disparuti dintre noi.

Requiescat in pace! — Odihneasca-se in pace!

15 comentarii:

  1. acum sa ne asteptam la o explozie de stiri despre el, ca pana acum nu scria nimeni nimic despre el.....oricum Odihneasca-se in pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Deea
    furtuna a trecut deja, a tinut in jur de 2 ore la televiziuniile de stiri, sa trecut iar la politichie, pacat ca nu stim macar in ultimul ceas sa ne veneram cum se cuvine monstri sacri care se imputineaza pe zi ce trece.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii de ce suntem de condamnat?
    Pentru ca atata timp cat o valoare (o persoana)este printre noi,nu stim sa o apreciem la adevarata valoare,ca atunci cand nu mai este.
    Trist,dar aceasta este "specia umana".
    Odihneasca-se in pace!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mika
    "nu stiu altii cum sunt", vorba lui Creanga, eu am o mare multumire ca ma numar printre cele cateva mii de romani care la vazut si pe scena TNB in "Take, Ianke si Cadar".
    ” omul, este cea mai distructiva specie creata vreodată”… de pe blogul tau si documentarul il recomand tuturor care trec pe la mine pe blog, este foarte crud dar foarte adevarat.
    iti multumesc inca o data pentru recomandare

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adrian
    Am mai spus ca este crud...dar in acelasi timp adevarat.Ma bucur ca ti-am captat atentia asupra documentarului....
    Pe parcurs voi mai venii si cu altele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu îşi adună cetele îngereşti se pare...
    Din ce în ce, rămân mai puţine reperele noastre valorice.
    Îmi pare imens de rău. Să-i revedem filmele şi să ne rugăm să-l ducă între Drepţi. Pentru că a fost un om drept. Şi un actor remarcabil. Asta ne-a rămas. Arta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va rămâne unul dintre actorii mei preferaţi.
    Mi-au curs lacrimi pe obraji şi când a murit Ştefan Iordache şi mi-au curs şi astăzi.

    RăspundețiȘtergere
  8. din pacate, ca si orice artist/geniu nu ii sunt recunoscute meritele (in adevaratul sens al cuvantului) decat dupa trecerea in nefiinta

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost, probabil, cel mai mare artist roman al ultimilor ani. Ca daca e sa vorbim despre teatru, scena pare goala fara el, acum. Si-o sa ne fie dor de zambetul amar, de vocea lui rastita cu blandete parca, de parca ne imbratisa pe toti intr-un cuvant de-artist. Sa-l ierte Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pacat, intr-adevar, ca parca invatam sa apreciem ceva sau pe cineva abia atunci cand e pierdut. Si culmea e ca nu ne invatam minte, repetam la infinit aceeasi eroare de a crede ca prezenta e naturala, ca disparitia e un fenomen care se intampla, dar altcuiva. Dinica incanta ingerii... Odihneasca-se in pace!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ada Rus: Muare adevar graiesti: "invatam sa apreciem ceva sau pe cineva abia atunci cand e pierdut. Si culmea e ca nu ne invatam minte, repetam la infinit aceeasi eroare de a crede ca prezenta e naturala", asa ca de acum mi-am propus sa incep sa ridic statui la cei care mai sunt inca in viata

    RăspundețiȘtergere
  12. observ o furtună dezlănțuită aici. E adevărat că abia acum îl valorificăm, e bine măcar că acum ne dăm seama că am începuu de ceva vreme să pierdem adevăratele talente. Nu e adevărată, cel puțin la noi, expresia „nimic nu e de neînlocuit”. Am pierdut multi oameni valoroși și uneori mă gândesc în ce direcție mergem. Și îmi vine să-mi smulg părul, după cum poate ți-ai dat seama. Sunt indignată, zău, că nu pot face chiar nimic. puține minte somnambule în marea asta de minți adormite de poveștile unora.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ilana
    am vazut si eu inceputul de furtuna, dar din respect pentru maestru nu ma implic in polemici pe marginea subiectului.
    Ai punctat destul de bine, si eu am invatat acum 10 ani de la niste straini (nu mai conteaza de unde erau) ca citez "toti suntem utlili nici unul indispensabil" dar in acelasi timp consider ca in arta exista "unicate" care vor dainuii peste ani.
    Mi-a placut mult ce ai scris la sfarsit "putine minti somnambule în marea asta de minti adormite de povestile unora" si as vrea sa adaug TREZESTE-TE ROMANE DIN SOMNUL CEL DE MOARTE ............

    RăspundețiȘtergere
  14. să știi că o să ne omoare până la urmă.
    Ai văzut idiocracy? Nu am nici cea mai mică îndoială că acolo vom ajunge.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ilana
    nu am vazut, dar am sa caut, eu inca mai sper ca tot romanul ca doar sepranta moare ultima ;).

    RăspundețiȘtergere