miercuri, 4 noiembrie 2009

importanta de a merge la vot

Campania electorala sa mutat in mare parte si pe internet dar mai ales pe bloguri. Sunt unele bloguri personale care isi declara simpatia sau antipatia fata de un candidat, tot respectul pentru ei asta denota verticalitate, dar sunt acei tiriplici, anonimi sau cu nme false, lingai de oale pe care ramane cred ei ceva de lins din care o sa cresca mari intro viata urmatoare care se chinuie sa comenteze si sa combata si sa dezbata ideile personale ale blogarilor poate reusesc si ei sa mai castige un adept la telul conducatorului suprem indiferent de culoare lui politica. Exemplu una care urla si comenta de zor ca un oras intreg voteaza pe un anume candidat si il sustine si bla bla bla = miezerie. Toate astea in timp ce siteurile si blogurile candidatilor sunt pline de cuvinte fara sens, promisiuni desarte, de articole si dezbateri serbede pline de pupincurism ieftin si idiot.
Blogul meu nu este unul cu idei politice sau cu dezbateri pe aceasta tema, am mai vomat si eu cate-o idee pentru ca nu mai reuseam sa o mai tin in mine dar nici pe departe nu doresc sa il politizez. Iar azi am ramas uimit de calea pe care a ajuns un cititor pe blogul meu, omul cauta un raspuns la o  intrebare, simpla si normala,  "importanta de a merge la vot" si ce gaseste, daca gugaleste asta, normal pe Badea pe prima pagina pe pozitia trei, inca ceva ziare si vreo doua bloguri iar pe ultima pozitie de pe prima pagina stupoare, eu. Am cautat in continuare sa vad unde sunt candidatii care trebuiau sa dea in primul rand raspunsul la intrebare, dar mai nimic, abia pe pagina a noua apare Crinulet si blonda lui Baselu, ohohoho, de mult se satura bietul cautator pana acolo.

Deci sapatorii in rahat si comentatorii de vorbe goale, internauti politici, faceti-va treaba si indexati cuvinte pentru ai vostri posesori de posterior pe care il lingeti, ca asa poate mai racolati un potential voatant si mai puneti-va tampax la gura cand vreti sa combateti ideile unor oameni, indiferent de preferintele electorale, care au curajul sa si le exprime si se mai obosesc sa va si raspunda la raul searbad de comentarii stupide tastate in spiritul partidului de voi.


19 comentarii:

  1. Pai daca e sa ma intrebi pe mine, desi nu stiu de ce ai face-o, afirm (= constat), dar nu accept, fara nicio rezerva, impostura cel putin de conjunctura in care se plaseaza o veritabila comunitate de asa-zisi blogger-i. Eu inteleg ca blogul e un soi de jurnal, sau asa ar trebui sa fie, cred, dar de aici si pana la a-l transforma in spatiu virtual pentru dejectii publice de tip exhibitionist, e o cale lunga, pe care prea putini, insa, din pacate, o constientizeaza. Si sa nu-i uit pe aia care "scriu mult", cred ca li s-a alterat orice urma de bun simt, ori poate n-au avut niciodata o supapa a rezonabilitatii. Da' ma rog, mare e gradina blogger-ilor, si multi au luat-o pe aratura...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Teo
    Eu nu sunt adeptul blogului jurnal, poate pentru simplu fapt ca nu am avut asa ceva si intotdeuna mi sa parut o chestie feminina jurnalu. Eu cred ca blogul e spatiul unde cineva isi poate exprima niste idei si daca altcineva e dispus sa le citeasca bine, si poate sa le si comenteze e si mai bine, daca nu, nu, asta e.
    E plina lumea de impostaori la orice colt si e normal sa apara si aici dar pe mine ma frapat incompetenta si lipsa de profesionalism.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce supărat eşti astăzi !!!! Şi asta numai din cauza unui căutător de pe google,ce vroia să ştie importanţa de a merge la vot? :)))))))
    Stai bine,la mine a ajuns unul întrebând "cum racolez pe messenger".....
    Cât despre blogurile cu tentă politică,recunosc că şi eu mă încadrez în aceasta categorie,este un mijloc de a-mi arăta indignarea faţă de un sistem bolnav...

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am inteless de ce esti suparat? ca a intrat unu din google dupa expresia aia, sau din cauza ca nu isi fac treaba mancatorii de rahat?
    Ei nu vor sa fie gasiti dupa cuvinte cheie de genul "importanta de a merge la vot", ei vor sa ia voturi! si pentru asta fac publicitate din banii nostrii, ca doar sunt..., de ce sa te chinui sa intexezi, cand poti sa platesti ptr reclame?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sebra
    nu sunt nervos deloc si mai ales nu pot fi pe un om care cauta se se informeze, si eu caut multe chestii pe net si sunt foarte multumit cand la intrebarile care mi le pun reusesc sa gasesc si raspunsuri pe masura.
    Dar ma ingretoseaza cand vad cati bani se cheltuie pe niste campanii care nu merita mai mult de doi lei si cei care ar trebuii sa informeze si pe cei "neajutorati" care cauta pe internet, ca e mai ieftin, si nu vor tematica sexuala care domina topurile de cautari, ci doar un raspuns pe care mi se pare absolut normal sa-l gaseasca din trei clickuri din partea celor care vor sa fie votati, nu are cum pentru ca cei care trebuie sa-si faca treaba doar incaseaza banii.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dan
    nu sunt nebun sa ma supar pe unul care cauta informatii pe net si ajunge la mine, normal ca sunt indignat ca mancatorii de rahat nu isi fac treaba si nu gandesc astfel incat sa castige un alegator ci doar sa minta pe cei care deja au o posibila optiune.
    Cat de prost sa fi sa nu intelegi ca pe un nehotarat il poti convinge din trei fraze iar pe unul cu o optiune semiformata dar neconvins inca in totalitate iti trebuie timp si poate tot nu vei obtine nimic.
    Cu banii pe care ii dau sa-si puna fetele pe autobuze sau panouri si bannere, noroc cu campania ca unii publicitari ies din criza, puteau face lucruri mult mai inteligente dar cand nu conteaza ca tot de la prosti vin, asta e noi platim.

    RăspundețiȘtergere
  7. @adrian, mie mi s-ar parea aiurea sa imi spuna candidatii de ce e important sa particip la vot. Sincer. Prefer sa imi spuna fie ce au facut, cum e cazul Basescului si al lui Geoana, fie sa imi spuna ce vor sa faca si cum. In timp ce iti scriu, vorbeste Sulfina, nu ma pot abtine sa nu spun ca i-as trage una peste gura, dar asta nu are legatura cu subiectul. :)) In ceea ce priveste cautarile pe Google, pe mine m-a gasit cineva care a cautat "cum sa respir cand imi chioraie matele". Profit de ocazie, poate inca nu s-a lamurit, mai cauta si ajunge aici, la tine: rar, tot mai rar pana nu mai respiri deloc.
    P.S. Faptul ca nu se vorbeste despre importanta votului, cel putin nu explicit, fiindca eu i-am mai auzit pe unii, altii vorbind despre asta, nu e foarte grav. Mai grav mi se pare ca nu se vorbeste despre problemele concrete, din pricina unui dobitoc ce nu e interesat decat de diversiunile lui.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ada
    :))))))) schimba canalul ca sa continuam ideea ;), in ce privesc cautariile sunt multe baliverne care duc la noi dar asta poate in alta discutie, iar celor care le chioraie matele poate se gandesc sa se hraneasca cu ceva real nu virtual :)))))), dar unii confunda lumile.
    La ceea ce transmit candidatii te cam contrazici, ei intradevar trebuie sa ne spuna ce au facut (intradevar nimic la cei doi exemplificati) sau ce vor face si prin asta se exemplifica tocmai motivul pentru a merge la vot, e simplu : mergi la vot pentru a vota asta ..............
    Iar cum spui si tu in PS, datorita diversiuniilor si a diversionistilor nu exemplifica concret nici unul motivul real pentru a merge la vot pentru ca de fapt nici unul nu stie ce va face dupa investire. Eu as fi tare curios sa pun o intrebare tuturor candidatiilor (chiar si celor care nici familia lor nu ii cred ca vor ajunge presedinti) cum isi imagineaza ei prima saptamana ca presedinte concret, pare un avantaj pentru marinar ca doar el a fost dar crede-ma e cel mai in impas sa dea un program pentru ca nu stie ce sa mai faca in afara de bla bla bla .......

    RăspundețiȘtergere
  9. Peste tot dau de acest cuvant"vot".Chiar ma lasa rece...si la tv, nu stie care cum sa apara mai des si sa-si etaleze promisiunile.M-am saturat de promisiuni.As fi si eu curioasa ce vor raspunde la intrebarea ta ...ce vor face in prima saptamana.Probabil ca-si vor face conturile buzunarelor(si nu numai), sa vada cat au pierdut pentru portia de mici si o bere ,cu care romanul s-a invatat sa fie cumparat. :(
    Apropos...felicitari pentru rabdarea cautarilor tale pana la pagina nr 9.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mika
    Cand mi se pune pata sap pana gasesc raspunsul la intrebarile care mi le pun, si eu eram curios pana unde trebuie sa "rasfoiesc".
    In prima saptamana eu sunt sigur ca fi un chef mare si continuu cu sustinatorii materiali ai campaniei si incep organizarea pentru recuperarea pierderilor ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. @adrian, indiferent cine va fi presedinte, eu oricum o sa comentez, atunci cand nu imi va conveni ceva. Sper doar sa nu fie Basescu, fiindca ceva ma face sa ma gandesc ca va scoate o editie nelimitata de calusuri cu care sa astupe gurile impotrivitilor... asa ca mine. Daca ii asculti pe ceilalti candidati, vei vedea ca desi nu sunt expliciti, fiecare iti spune de ce e important sa votezi. Eu stiu deja care e optiunea mea de vot, pe mine m-a convins unul dintre ei. Si acesta nu e perfect, nici pe departe, dar in ecuatia cu Basescu, nu stau pe ganduri. Am mai dat vot negativ in viata mea si de data asta nici nu ma gandesc sa nu votez, de fapt am votat intotdeauna, numai la gandul ca Basescu ar putea ramane presedinte. Oricine e mai putin periculos decat el, Dumnezeule! Si Voronin al Moldovei respecta mai mult democratia decat Basescu. Suntem de plansul Europei... pe bune.

    @Mika, toti ne-am saturat de promisiuni. Si ce ai vrea acum? Sa nu mai votam, doar pentru ca ne-am saturat si ca nu mai avem disponibilitatea de a crede in ceva? In toate tarile din lumea asta, campaniile electorale inseamna expunere de promisiuni. De-aia e bun votul, nu se indeplinesc promisiunile, dai cu votul peste gura mincinosului la terminarea mandatului. A nu mai crede si de aici a refuza sa votezi, nu stiu daca e cazul tau, inseamna sa ramai suspendat pentru totdeauna in aceeasi stare de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    @Ada
    Imi place mult sinceritatea ta si mai ales vehementa (inteleasa perfect de mine) cu care vrei o "schimbare", eu eram printre cei scarbiti de politichie si vot si multe altele iar asta datorita unei experiente personale din anul 2000 si apropape la toate alegerile de atunci am considerat ca lipsa de la vot e de fapt un vot de blem care il dadeam politicii, dar cu asta ma inselam amarnic si am postat aici de ce :
    http://adrianbarbat.blogspot.com/2009/10/iar-despre-politichie-oare-va-mai.html
    nu imi place sa aleg din mai multe variante care niciuna nu ma satisface pe deplin dar am ajuns la concluzia ca sunt oameni si au si defecte si de fapt alegem o politica pe care o va duce o persoana si nu o carisma ;).

    RăspundețiȘtergere
  13. @adrian: asta e problema, platesc extrem de mult pentru nimic, asta incerca si eu sa zic, banii nu ii intereseaza... ca doar nu sunt ai lor... si de aceea ziceam ca nu are rost sa isi optimizeze paginile, fac reclame peste tot platita!

    RăspundețiȘtergere
  14. Te referi la tipa care a comentat pe codex politic ca Brasovul il voteaza pe Geoana?

    Pentru un om al carui motto e "Omul se cunoaste dupa felul cum vorbeste", scrii destul de neglijent :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @vecinico
    ma refer la toti care simt nevoia sa isi exprime intentia de vot pe blogurile altora fara sa aiba legatura cu subiectul, ma rog un fel de spamm.
    In ce priveste partea a doua, remarca ta e buna, nu prea mi-a placut scoala si mai ales gramatica, dar tin sa precizez totusi ceva: a vorbi nu este acelasi lucru cu a scrie. Iar pentru asta argumentez: nu sunt genul care stau 2 ore cu textul in fata sa-l bibilesc si caut in dex cuvinte complicate ca sa dau foarte inteligent in scris. Intre o discutie scrisa si una vorbita e cam aceeasi diferenta ca intre a face dragoste cu prezervativ sau fara, iar mie nu-mi place sa fac dus cu paltonul pe mine ;).

    RăspundețiȘtergere
  16. A fost o supriza pentru mine subiectul si blogul tau. In primul rand ideea de a discuta lucruri si frustrari normale fara a te porcai aiurea. Nu trebuie sa fii de acord cu parerea altuia, ci sa-ti dai cu parerea in mod cat de cat civilizat, sa participi la dezbaterea unui subiect. Cat priveste dilema ta, politicienii nu se chinuie sa se ocupe mai bine de domeniul virtual, pentru a mai racola din nehotaratii pe care-i vor cu disperare la vot din simplul motiv ca nu... se pricep si domeniul nu le spune mare lucru. Iar sa asculte sfaturile celor din jur, cred ca o fac din 2 in 2, ca sa-si arate "taria" de caracter, ca fac asa cum vor ei. Multi etaleaza ca au blog si alte alea, dar de fapt nu prea cred ca o fac ei personal, au "sclavi" pentru asta, si nu le accepta parerile. Deci, sa lasam subiectul sa dospeasca si... (facand abstractie de unele erori de scriere, nu mai mari decat altele)felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Elena
    Sunt onorat ca ti-a placut blogul meu si ai intuit perfect scopul acestuia, confruntarea de idei, din care nu poate iesi decat ceva constructiv si educativ pentru toata lumea si in primul rand pentru mine. Nu sunt ala care se bate cu caramida in piept ca o face pentru cititori, faaasssssssss, o faci pentru tine si pentru dezvoltarea ta personala.
    Comentariile nu o sa le las niciodata libere si tocmai de aceea pentru a nu se ajunge la injurii, daca cineva are de spus ceva cuiva sa o spuna cu o minima decenta, nu o sa le cenzurez, dar am sa le postez cu bipuri si am sa raspund eu primul injuriilor pentru ca la mine acasa se vorbeste civilizat ;), spre fericirea mea nu am fost nevoit pana acum.
    Eu nu cred ca azi, daca nu te pricepi, nu poti plati pe cineva care se pricepe, eu cred mai nou ca nu vor, pentru ca le e frica de reactia celor care gandesc si de o confruntare directa de idei. Oricum eu merg la vot si sper sa mearga cat mai multi din cei care gandesc, eu daca o sa am frustrari tot am sa scriu si dezbat indiferent ca iese cel pe care l-am votat, cu el poate voi fi mai vehement pentru ca i-am acordat increderea.
    Si mercic pentru felicitari, o sa incerc daca am mai mult timp sa fiu mai atent la scriere ;), dar cred ca important e ca se poate intelege corect ideea.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-am amintit ca ai scris un blog despre vot.Azi...umbland de pe o pagina pe alta,am dat peste Udrea.http://udreaelenagabriela.wordpress.com/2009/11/11/tot-ce-am-port-cu-mine/
    Poate esti curios ce scrie(comentariile ei sunt bestiale...gen "frumoasa blonda").
    O seara faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Mika
    mercic mult pentru gandul si linkul trimis, toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere