miercuri, 25 noiembrie 2009

mai am un singur dor

Se apropie finalul acestui an ciudat, insotit de o toamna luuungaa . . . si la fel de ciudata.
Toamna de obicei incepe frumos, cu mii de nuante ce ne alina retina dupa zgarieturile lasate de soarele arzator de vara. Copacii, dupa oboseala cauzata de chinurile roditului anual, incep sa se dezbrace, nu inainte de a-si picta straiele, iar daca nu suntem atenti pierdem acea splendoare iar ei raman singuri si goi. Apoi asteapa rabdatori iarna. Care o sa-i inveleasca, daca sunt cuminti, cu a ei plapuma alba si pufoasa care acopera toata mizeria adunata intr-un an intreg sau poate si ce a mai ramas din anii anteriori.
Poate sunt subiectiv, dar eu iubesc iarna si am motivele mele sa-mi fie dor de ea.



22 de comentarii:

  1. Fiecare anotimp isi are frumusetea lui!
    Ca esti sau nu subiectiv ...in acesta privinta, nu cred ca se discuta,cu totii avem ...un preferat . ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mika
    "de gustibus et coloribus, non disputandum"

    RăspundețiȘtergere
  3. Din păcate în zona unde locuiesc,zăpada e atât de puţină încât nici copiii nu reuşesc să se bucure de ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sebra
    Fotografiile sunt facute de 1 decembrie la Baile Harghita acum doi ani, anul trecut ca si anul acesta iarna vine mai greu dar eu mai am putintica rabdare ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sebra
    m-as grabi dar pe iarba nu se poate ;), poate reusesc sa-mi fac timp de o Austrie in decembrie sa deschid sezonul :)))).

    RăspundețiȘtergere
  6. da-mi voie sa ma dau mare: plec la BUSTENI joi noaptea :D (da e un business trip, dar tot plec...), si mie imi place extrem de mult iarna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îţi place pentru că poţi să schiezi,nu?
    Pff....ce aş vrea şi eu zăpadă la mine în oraş...măcar câţiva cm.

    RăspundețiȘtergere
  8. ador iarna...:X:X imi aduc aminte anii de gradinita cand eram infofolita pana in varjul capului cu fulate, manusi si toate cele, si stateam juma de zi in zapada

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sebra Nu vrei sa facem schimb? Eu sunt un fan al soarelui, si-aici iernile par reci si lungi, din pacate pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu abia astept vacanta de iarna, sa vin si eu acasa si sa ma duc la schi. Din pacate la mine schiatul se rezuma la 4, 5 zile pe an in vacanta de iarna :(.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dan Ciulea
    ma bucur pentru tine ca vei beneficia de ceva aer de munte, pacat ca nu e zapada altfel poata ne vedeam pe partie ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. @Catalina
    eu nu ma prea multumesc cu zapada putina, vreau cat de multa (mai am si pretentii) si sa tina cat mai mult ;), dar important e sa vina o data :))))))).

    RăspundețiȘtergere
  13. @Deea
    eu si acum stau toata ziua in zapada si nu mai sunt mic demult :)))))))), si nici foarte infofolit ;).

    RăspundețiȘtergere
  14. @Teo
    tie iti recomand Italia sau mai bine Spania, am inteles de la prietenii mei de acolo ca inca mei merg la plaja, prin Spania sunt peste 20 de grade si acum ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dan Patrascu
    Nu stiu unde poti skia anul asta in vacanta de iarna prin Romania, pentru ca nu se preconizeaza prea multa zapada, iar la noi tunurile sunt doar de samanta ;).

    RăspundețiȘtergere
  16. Teo,
    :)) Eu n-am spus că nu ar fi frig,am spus că zăpada e rară aici!Ger uscat!

    RăspundețiȘtergere
  17. Schimb de link:
    Te-am adaugat in blogrolul noului meu blog
    adauga si tu linkul meu:
    http://Blogdan.lx.ro

    Salutari si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. mie îmi este dor să stau la o pensiune de la poalele munţilor şi să beau cacao cu lapte fierbinte:)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Alina
    mi-ai adus aminte cat de buna si aromata e o heisse chocolate la 2400m pe terasa la soare, intr-o cana mare si fierbinte, dar nici la o pensiune la poale nu e rau ;).

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt nascuta iarna si totusi nu-mi place. Imi e mereu frig si uneori imi pare greu sa ma duc pe mine, desi-s putina, daramite paltonul si toate hainele groase, in care ma simt ca intr-o celula... Imi place insa anotimpul crinilor si al iasomiei, al trandafirilor albi, al viorelelor si ghioceilor.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Ada
    se pare ca iti place anotimpul in care m-am nascut eu, primavara ;).

    RăspundețiȘtergere