duminică, 22 noiembrie 2009

mie scrba de tigani si de inculti si de .............

de fapt ne meritam soarta, asta pateste un popor care isi ucide conducatorul in ziua de Craciun. Nu sunt nostalgic dupa comunism sau ceausesti, doamne fereste, pentru asta puteti vizualiza dupa douazeci de ani dar azi nu se mai vede luminita de la capatul tunelului.
Am citit si vizualizat pe bloguri si la televiziuni multi romani exaltai de ce au prezentat cei de la Top Gear despre Romania si vai si ioi si ... si ... un rahat impachetat, uitati-va si daca aveti creier o sa observati ca in afara de Casa Poporului, masinile din parcarea de la Rex din Mamaia si Transfagarasanul, filmarile sunt pline de tigani si reclama platita pentru Sandero, ne mai si spun tara lui Borat plina de tigani si apa cu care se spala pe fata e comunista dar curata si ... si ... si ... iar pentru asta este si o pozitie oficiala titrata in Sunday Express . Apropo de cei exaltai de prezentarea Transfagarasanului, va spun ca eu am fost in Austria la lacul Schlegeisspeicher si e un drum la fel de frumos, ca diferenta e foarte curat si fara populatie colorata la gratare si ascultand manele iar paraul care curge pe acolo are niste pietre ALBE nu gri si pline de mizerie.
Retraim alegerile din 90 cand nu l-au votat pe purtatorul de papion pentru ca nu`si vindeau tara, bine ca au dat-o gratis apoi cei pe care i-au votat.
Ma uit, in timp ce scriu, la mancatorii de rahat, de la televiziunile mogulilor, deontologi  si grohaitori de politichie care s-au simtit atacati de discursul de final al celui care le-a spus in fata adevarul si asta i-a deranjat pentru ca se simt, niste limbincuristi care nu s-au saturat de lins si se pare ca a inceput sa le placa. Cel mai mult mi-a placut ca omul sa dus sa fumeze o tigare in timp ce vorbeau derbedeul si tantalaul, gogomanul de Ilici si tiganul care este a dat interviuri ulterior, vai ce mizerabili. Unul din astia ne va conduce in urmatorii cinci ani? Daaaaaaaa NEAM DE PROSTI CE SUNTEM.
Ascultai si ascultati printre randuri piesa de azi ;)

31 de comentarii:

  1. doamne cat mi-a placut cum te-ai exprimat, acuma fara misto, esti senzational....sa mai scrii asa ca o faci bine...nota 20 de la mine pentru articol...AI MARE DREPTATEA!"De ce ti-e frica pasarica!"=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-e sila de tot specacolul dat azi .De mult am schimbat de pe posturile tv unde dadeau discursuri si statistici,asta de cand a avut si Crin Antonescu discursul lui ,dar bine-nteles ca nu l-au dat tot si asta pentru ca trebuia sa vorbeasca Geoana .Daca Crin a vrut o Romanie a bunului simt,altii se pare ca au fost votati:http://nufigeoana.ro/wp-content/uploads/2009/10/traian-basescu-mircea-geoana-presedinte.png
    Am preferat sa ma uit pe discovery la o lectie de supravietuire,asta in cazul in care ma duc naiba in salbaticie ,poate o fi mai bine.
    "Lupul isi schimba parul ,dar naravul ba"...Romanul va ramane acelasi care arunca gunoaie pe geamul masinii in timpul mersului ,care scuipa si injura ca la usa cortului ...care "daca nu e si fudul ,nu e prost destul"...
    Cel mai trist este ca ,din moment ce asta se promoveaza peste tot in jurul nostru si mai ales in media ...nu exista sansa de schimbare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca suntem o tara de prosti. Astazi la televizor nu puteai sa vezi altceva decat Basescu, Geoana si cum mama naibii ii mai cheama..

    RăspundețiȘtergere
  4. @Deea
    se pare ca pot scrie asa doar cand ma simt frustrat, nu mai vreau asta asa ca mai bine scriu mai prost dar multumit, dar se pare ca abia peste multi ani ma va mai multumi ceva asa ca cine stie poate imi mai iese :).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mika
    am ajuns si eu la concluzia ca avem tara pe care o meritam, iar cum spune un vechi si adevarat proverb "cum e turcul si pistolul" = asa popor asa conducator ;).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lillee
    conducatorii isi doresc sa indobitoceasca poporul pentru al conduce mai usor, iar dupa deviza "prostiti poporul cu televizorul" scopul a fost atins. Acum mai trebuie sa-si breveteze un alt slogan "romani, dormiti linistiti, noi veghem la buna starea voastra de apoi".

    RăspundețiȘtergere
  7. adriane adriane, sa sti ca cei de la top gear, au facut mai multa publicitate Romaniei decat toate guvernele la un loc, in acesti 20 de ani.
    Da suntem un popor de tigani, dar ce vrei sa facem sa ii exterminam?
    Eu zic sa incercam, noi ceilalti, sa ii acoperim cu bunatate, cultura si vorbe frumoase...o sa piara ei daca noi ne comportam altfel
    In ceea ce priveste drumurile din Austri, stiu despre ce vorbesti, dar sa nu uitam ca suntem in tranzitie (e drept ca de 20 de ani suntem in tranzitie, dar suntem!) si nu are sens sa ne comparam cu ei, sau cu alet tari dezvoltate... momentan la noi nu poti sa zici cu mana pe inima ca e democratie...
    Iti propun un test: Incearca sa scri lucruri bune despre tarisoara asta, ignora ce e rau (macar pentru 5-6 posturi) nu zic sa minti, zic sa ocolesti lucrurile nasoale... asa pentru noi cei care ne iubim tara (cu rele si cu bune :d )
    P.S. gasesti acum bannere pe 7 dimensiuni, referitor la talente in noapte ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu documentarul celor de la Top Gear, e un fel de rahat impechetat in ambalaj de firma, iar snobii si redusii exulta acum ca, vezi Doamne, au propovaduit frumusetea Transfagarasanului. In realitate, n-au facut decat sa confirme perceptia generala despre un popor catalogat "de tigani", inapoiat, retardat pe alocuri.
    Cat despre alegeri, o sa ma exprim la mine pe blog, am scris deja destul aici.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dan
    am sa-ti raspund punctual la tot, asa prieteneste pentru ca te consider un prieten al meu de bloggereala:
    - cei de la Top Gear au facut o caterinca ieftina (tipica lor) cu trei masini care nu au ce cauta pe drumurile din romania pe banii celor da le Ranault pentru promovarea Dacia, nu Romania, iar imaginea care au creat-o e 0 (zero) pe langa cea facuta de acei mari romani care au contat in istoria universala si nu cred ca trebuie sa ma apuc sa-i enumar e la tine pe blog un filmulet ;).
    - nu sunt adeptul lui Hitler, am plans de fiecare data cand am vazut Lista lui Schindler si nu mi-e rusine de asta, iar acolo nu au murit doar evrei ci si tigani si alte natii. De aseara m-am hotarat ca o sa fac un post despre "tiganet" dar cel adevarat, eu ii admir pe unii tigani si ii respect, ii hulesc pe aceia care desi nu sunt se comporta ca si cum ar fi tigani iar astia ma dezgusta.
    - tiganii adevarati au mai multa cultura si o respecta mai mult decat multi romani, cu vorba buna nu faci nimic la animale, doar cu bataia si persecutia.
    - tranzitia romaniei e de peste 2000 de ani, eu nu vreau sa spun decat ca noi cheltuim pe un km de reabilitare de drum national cat altii pe un km de autostrada, suntem o tara de hoti si niciodata nu ne mai civilizam, asta e, m-am obisnuit cu ideea.
    - e democratie cum nu, dar una tipic romaneasca in care noi am inteles democratia = libertate si atat, deci si libertate la furt ca oricum la parnaie intra doar fraierii.
    - nu ma lasa inteligenta sa ma mint frumos doar de dragul natiunii cand vad ca pe restu aproape pe toti ii doare la 10 metri in spate, nu mai pot sa traiesc in minciuna, mi-a ajuns pana peste cap. Poate asta e gresala, ne mintim frumos si ne multumim cu putin, eu nu mai vreu putin, vreau mult pentru ca stiu ca merit mai mult.
    PS am sa postez inca unul pe dreapta, asta merita sa facem sa promovam ceva adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Teo
    emisiunea aia e un fel de wrestling al americaniilor, adica o facatura cu buget mare plina de regii ieftine care au un scop precis. Totul e marketing si totul e fals pentru cei care cred ca un rahat frumos impachetat si laudat de cineva e caviar.

    RăspundețiȘtergere
  11. Adrian: nu uita ca orice reclama (pozitiva sau negativa) tot reclama se numeste, prin intermediul lor, au mai auzit si oameni de romania, si nu o sa mai zica ca romania e capitala congo-ului.
    In ceea ce priveste tigani, si eu ii respect pe unii, pe cei care isi pastreaza traditiile, am cativa prieteni...
    Faza cu mintitul... :) nu am zis sa minti, am zis sa cauti adevaruri frumoase despre tara, si sa postezi ;) stiu ca e mai grteu, dar se poate, parerea mea ca pana la urma, noi aceasta generatie, si cei care vin dupa noi trebuie sa schimbe ceva, si daca nimeni nu face nimic.... e nasoala treaba...

    RăspundețiȘtergere
  12. @Dan
    da, intradevar, reclama se numeste dar rezultatul final nu este acelasi. Preferam sa nu stie unde e pe harta romania decat sa afle ca e o tara frumoasa dar din pacate plina de boraturile alea de oameni care le-au aratat ei in film, adevarul e ca au si ales cadrele pentru ca nu cred ca numai asa ceva au vazut, le-a placut la terasa sa bea Corona si sa se uite dupa femei dar pe alea nu le-au prea aratat. De fapt e reclama la Sandero care asa si e un jeg de masina.
    Meteahna romanismelor nu sa schimbat si nu o sa se schimbe nici in vecii vecilor, iar aia cu laudatul a ceea ce e putin da bun ma lasa race pentru ca ne imbatam cu apa rece. De ce sa nu aratam ceea ce e gresit si sa invatam din greseli, nu sa ne complacem in iluzii si acestea putine la numar.
    Am spus ca as minti nu pentru ca nu ar fi si lucruri bune, dar sunt umbrite de prea multe rele si multe dintre cele bune le-am primit cadou si nu le pretuim si totodata nu le meritam.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Adrian: nu vreau sa iti schimb parera, o respect, ce vreau sa scot in evidenta e ca trebuie sa facem noi ceva, ca acele lucruri frumoase sa nu mai fie umbrite!
    Ca daca si noi o sa incepem sa vb doar despre urat, o sa fie si mai nasol... Atata timp cat nu vb despre urat si sa dam si o concluzie de genul "Asa nu!"

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dan
    ei, vezi ca se poate ajunge la un numitor comun, eu asta vreau sa arat ASA NU si mai mult decat atat sa dau si un exemplu demn de urmat, doar asa se poate schimba ceva nu imbatandu-ne cu apa rece cat de frumos si superb e un lucru intre mii de chestii gri si mizerabile.

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa cum am spus si eu intr`o postare: dupa un mandat dezastruos urmeaza un altul si mai dezastruos! Si ca sa vezi ce neam de tigani suntem...Acum 2-3 saptamanai a fost in Romania una dintre cele mai bune trupe de dans din lume si anume Jabbawockeez! Bun...si au venit ei, s-au prezentat in respectivul club si bineinteles au prestat! Adica au dansat extraordinar si au facut un super show...Apoi, urma normal momentul rasplatei...Organizatorul (o imitatie de dansator roman) le`a tras o mare teapa! Bineinteles ca a disparut si nu le`a mai dat niciun ban! Si uite asa ne mai aratam o data recunostinta fata de cineva strain...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Beibi.Bee
    recunostinta? Nu face parte din vocabularul romanesc. Apreciez ca ai inteles sensul cuvantului tigani la care am facut eu referire, acestia sunt teparii si infatuatii care epateaza prin tot ce cred ei ca sunt. Avem atatea exemple din astea incat oricat am vopsi cioara si am spune ca e orice altceva nu ne mai crede nimeni, de aceea trebuie sa constientizam ce suntem, sa ne asumam asta si sa facem ceva sa schimbam nu doar perceptia ci realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Da, o ţară frumoasă, păcat că e locuită. Rezonez cu ceea ce ai scris. Dar, din păcate orice popor are conducătorii pe care îi merită. Toate cele bune:)
    Mă simt inadaptat şi, la naiba, chiar am trăit un pic şi în comunism. Păcat că în ultimii ani tot de acest sistem am avut parte.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Marius
    e democratie tipic romaneasca, de fapt un neocomunism cu fata umana care se va mai perpetua inca vreo 20 de ani cel putin. Suntem contaminati de un virus de culoare rosie care oricat incercam sa-l combinam cu alte culori tot rosul predomina (vezi exemplul l-au combinat cu galben si a dat portocaliu spre rosu).

    RăspundețiȘtergere
  19. Poate ca si eu sunt frustrat, sau doar dezamagit. Sunt extrem de dezamagit si scarbit (la fel ca si tine) de cei 80% dintre romani care au votat manati fiind de pomenile electorale si de apetitul pentru scandal. Sunt atat de dezamagit incat am scris si eu despre aceasta dezamagire cu riscul de a-mi ridica in cap multa lume.

    RăspundețiȘtergere
  20. Adrian, eu i-am vazut. Le-am facut analize, radiografii si disectii. Rezultatele ies curand. Dar cat de bine ai zis. Foarte bine zis!

    RăspundețiȘtergere
  21. Adrian,
    Şi cum te tratezi de scârba asta?? Că sunt peste tot...Nu că aş fi eu rasistă sau mare deşteaptă,da' parcă sunt prea mulţi din ăştia în jur...

    RăspundețiȘtergere
  22. @Dan Patrascu
    avem doi Dan pe aici si trebuie sa facem diferentieri :), mercic de comentariu si de vizita, scrie pe ea retur sa sti ;).
    Am sa amendez putin comentariul tau pentru ca nu e destul de acid iar apoi vin si pe la tine sa te sustin ca am vazut ceva portocale din sistemul mecanic de partid care incearca sa castige lumea virtuala si comenteaza pe blogul tau, ii astept si la mine sa le dau cu flit pe la nesucul lor plin de rahat de la atata lins.
    Frustrant si dezamagitor este pentru ca 10% din votaniti au vrut sa se schimbe aceasta nesimtire tiganeasca in altceva ( 20% din 50% prezenta la vot cam atata da, nu?), restul de 40% vor altceva si e fix problema lor eu nu condamn oamenii cu opinii e dorinta lor sa se intoarca la comunism nu ma bag, dar restul de nesimtiti de 50% carora li se rupe, astia sunt aia pentru care nu mai merita sa te agiti si sa faci nimic pentru ca ei dorm.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Ada
    astept analiza ta, si eu am facut-o personal dar prefer sa ma abtin de la a publica profilul votantului din 2009 pentru ca ma enevez iar si nu am voie de prea multe ori ca spun prea multe si poate ma iau astia de la CNA.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Sebra
    am intrat in carantina si nu mai interactionez cu ei (o sa postez cat de curand profilul mizerabililor de care am scris sa nu se inteleaga tigani exact cum e definitia), eu nu ma tratez deloc pentru ca nu eu sunt bolnav, dar pentru ei am leac ii tratez cu indiferenta ca nu-i mai putem salva ;).

    RăspundețiȘtergere
  25. Mi se pare foarte trist ca lumea este din ce in ce mai fara speranta, oamenii din orase sint din ce in ce mai tristi, mai fara tel, nimeni nu mai crede in nimic, si toti avem PROGRAMUL CA ORICE AM INCERCA VA ESUA.Oare asa sa fie?NU uitati ca tot noi romanii am iesit la revolutie, si ai nostri au crapat ca noua sa ne fie mai bine.Trist cu adevarat este ca nu mai credem in noi.Dar eu stiu ca se poate si ca de fapt poporul roman este un popor de EROI!Uitati-va la istoria noastra, inclusiv cea recenta, printre rinduri, nu cele din cartile de istorie falsificate, ci istoria pe care o stiti de la bunicii vostri.SE POATE!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Karma police
    nu vezi cel mai mare tel al romaniilor de mai mult de o luna, sa puna un presedinte ca de guvern nu mai spune nimeni nimic, oricum eu nu am simtit ca nu avem guvern, e la fel ca inainte cand il aveam, oare nu ar trebuii inchisa aceasta institutie pana trece criza?
    Iar de revolutie si de eroi mai bine nu ma provocai si ma si abtin ca mai iese o revolutie la mine pe blog daca imi dau drumul la gura si al ideiile mele cretine despre hotia comunistilor de catifea din 89 si de istoria de struti cu capul in pamant a "eroilor" romani care fugeau in paduri cand veneau unii sa ne ceara apa, hai sa fim seriosi cu prostiile astea despre eroisme si mai ales cele recente ca ne rad si albanezii.

    RăspundețiȘtergere
  27. esti mai tinar cred si de asta esti influentat de noile manuale. au existat tradatori intotdeauna..in fond si sarmisegetusa a cazut din cauza unui tradator.si sumanele negre au fost tradate. si capitanul. tradatori exista intotdeauna..dar la revolutie au iesit oameni adevarati pentru un ideal, au murit oameni a devarati, indiferent de minariile lu ilici si ale kgbului. eu am fost acolo.tu?

    RăspundețiȘtergere
  28. @Karma police
    eu sunt mai batran cu un an decat tine daca profilul tau de pe blogger e real, deci eu aveam 14 ani atunci iar tu 13, nu stiu cum ai trait tu revolutia dar eu eram aceasa, dar tatal meu a fost printre primi membri ai FSN-ul infiintat in acele zile si la 3 zile a renuntat la tot pentru ca era prea multa minciuna si fatarnicie. Nu are nici macar certificat de revolutionar pentru ca si-au facut altii care stateau la TV atuncea. Stiu multe din acele zvonuri si dezinformarea care circula la acel moment. Au murit multi si majoritatea pentru o cauza dreapta dar totusi degeaba si asta e trist, dar istoria de atunci poate nu o vom afla niciodata precum nu stim multe din istoria noastra pe care o credm noi eroica. Sunt multe iluzii care le-am crezut dea lungul aniilor dar azi nu mai pun botul la vrajeli ieftine. Suntem o natiune de lasi si vanzatori care am preferat sa platim pinca tot timpul pentru ca ne era mai usor asa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Am sa iti raspund cu o parte dintr-un articol care l-am scris aseara, pentru ca nu mai puteam de atata indignare. Restul te invit sa il citesti la mine pe blog.
    "Sunt tristă. Am trecut de la dezamăgire, la revoltă şi tristeţe. Când am avut o şansă să schimbăm ceva, 49% aţi stat acasă privindu-i pe toţi moşii, ţiganii şi tăranii cum aleg preşedintele nostru, al tuturor. Sau aţi ales cum v-au spus ciobanii voştri spirituali. Sau aţi ales flori spinoase, pentru că v-au dat pământurile înapoi. Prietena mea spunea, şi sunt total de acord cu ea, că nu aveţi decât să muriţi de foame şi de gripă. Şi că v-a dat un delicvent în cap pentru 10 lei. Şi să vă ardă o idioată copiii în incubator. Şi să vă masturbaţi la fata de la pagina 5. Toţi! Pentru că nu vă pasă. Pentru că vă acceptaţi condiţia."

    RăspundețiȘtergere
  30. Si am folosit aceeasi expresie!
    Ma bucur ca suntem mai multi.
    Ma intristez ca nu facem nimic.

    RăspundețiȘtergere
  31. @Lili
    suntem mai multi dar nu suficienti din pacate, iar cu nefacutul nimic nu sunt de acord pentru ca noi incercam sa facem ceva si cel puitin o facem public si fara ocolisuri, dar nu stiu cat o sa mai putem face asta pana ne baga pumnul in gura cineva.
    Avem deja si exemple, sa inceput de la cei mici pe principiul "astia contra sistemului trebuie starpiti de mici"

    RăspundețiȘtergere