luni, 2 noiembrie 2009

"neam de prosti ce suntem" . . .

si nu e vorba mea ci am imprumutat-o de la un prieten care o foloseste cand da de tot felul de romanisme si care tocmai imi argumenta ca sa fumat "traim in romania si ne ocupa tot timpu" a lui Badea, sa ajuns la nivelul "sa fi roman e o profesie".
Abia astept sa vad pe strada oameni cu masti, cum ii vedeam pe aia prin asia acum ceva vreme, ca in curand asa se va ajunge daca ne mai indobitocesc cu gripa asta cifrata. Cea mai mare gaslelnita de rezolvare a riscului de imbolnavire e ca sa interzica pe terenul de fotbal scuipatul, dar de ce nu interzic scuipatului pe strada ca tot al doilea scuipa pe strada si am putea face si un sport national din el si ei tocmai acum vor sa-l treaca in ilegalitate.
Dar pe roman ce-l mai intereseaza acum ca doar e campanie electorala, e fotbal la tv pe 10 canale, duminica seara se delecteaza cu "Bingo" de zici ca de-am intors in viitor, peste tot in rest scandal OTV-ist sau emisiuni regizate in care iese circ si cearta in familie, astea sunt preocuparile si ne mai miram ca Vanghelie vrea sa devina presedinte doar peste 10 ani "ca sa mai creste el pana atuncea ca e prea tinerel nu are nici 40 de ani care este".
Vad pe majoritatea romanilor ca pe acel copil din filmul The boy in the striped pajamas , daca nu l-ati vazut il recamand poate vedeti destinul poporului acesta credul.

21 de comentarii:

  1. Asta suntem, un neam de OTV-isti si de lasa-ma sa te las... daca se poate sa nu lucram nimic, doar castiguri la tot felul de consursuri si daca asa nu se poate, ne apucam de furat!

    RăspundețiȘtergere
  2. de furat? da, dar nu mai avem ce imediat, mai nou ne furam doar caciula

    RăspundețiȘtergere
  3. Găselniţe de tip Bingo,sunt afaceri profitabile pe timp de criză,de sărăcie,unde oamenii îşi cumpără iluzii,sperând că le va surâde şi lor o dată norocul,uitând că de fapt îi îmbogăţesc pe cei ce patronează jocul şi pe susţinătorii lor.
    Iar circul şi scandalurile se vând bine,românilor le place cloaca.

    RăspundețiȘtergere
  4. da mai sebra dar noi nu mai evoluam in gandire niciodata? mai bine spus doar involuam ca asa ne sta mai bine

    RăspundețiȘtergere
  5. E o vorbă,"când te-amesteci în mocirlă,te mănâncă porcii"..cam aşa şi noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. laturile! ca astea ne plac noua romanilor, nu de alta dar ni se face rau de la o mancare normala

    RăspundețiȘtergere
  7. Adrian,
    Cum să ne placă lăturile??? Ne place caviarul,şampania fină..şi apa plată cu lămâie :)..dar ne tăvălim în mocirlă şi ni se pare firesc să ne spălăm rufele în public:)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))))))))))))
    am inteles acum, de la apa plata cu lamaie ni se trage, am devenit cu totii niste manechine

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu uita de mersul teapăn in 8 şi de poza pentru coperta ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu înţelg de ce tot atât circ şi vâlvă în jurul acestei gripe porcine.La atâţia porci în ţară ce se aşteptau să fie?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Crevetel
    dar cum am precizat deja nu imi apartine, e vorba de duh a unui foarte bun prieten al meu si am imprumutat-o putin :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Catalina
    :) tare remarca ta
    intradevar mi se pare normala extinderea pe plan national

    RăspundețiȘtergere
  13. @Adrian: Cum sa nu mai avem ce fura, atata timp cat mai exista inca cineva (inafara de tine) o sa avem ce fura, sau o sa vrem tot timpul capra vecinului....
    @Catalina: CORECT! alta gripa nu avea cum sa vina peste noi!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dan
    da ai dreptate dar sa sti ca orataniile le-am omorat cu aviara, acum porcii cu porcina, asteptam la anul sa vina si pentru oi capre si vaci si la revedere am omorat toate animalele in afara de noi toti niste animale sociale de fapt ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. @Adrian
    da Domnu sa ai dreptate, sa omare gripa porcii, sau tu te referi la animalul pe care il sacrificam la Craciun? ca eu m-am gandit la porcii din conducerea acestei tari minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @dan
    eu ma refeream exclusiv la animale si la ce se mai inventeaza pentru a ne distruge total, pe Ghita de craciun sunt sigur ca nu-l vom mai taia decat de pe lista ca sigur se vor intrzice sacrificarile ca doar e gripa porcina, sunt curios cine merge sa le ia la tarani porcii din cotet cu au facut cu orataniile ca ii omoara cu coasa si bine le-ar face.
    Astia care ne conduc nu produc gripa doar alergie ;) si mie nu-mi mai ajuta nici un medicament asa ca o sa ma feresc de ei cat pot de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Inevitabil, perioadele de criza de orice fel, sociala, politica, economica au bulversat sisteme de valori, si asta pentru ca au scos la lumina toate racinile, toatre animozitatile, toate mizeriile, daca vrei, ale unei civilizatii, fie ea etnica, culturala sau universala.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Teo
    La noi nu a mai avut ce bulversa, ce sistem de valori? Romanii, turma mai bine spus, nu mai detin un sistem de valori de cand s-au imbatat cu atata libertate dupa ce au fost aproape sufocati de comunism.

    RăspundețiȘtergere
  19. sa speram ca generatiile viitoare vor schimba ceva in tara asta...desi cred ca o sa ramanem numai cu speranta.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Diana
    eu stiu ca speranta moare ultima dar nu vreau sa cred ca tot timpul asteptam ca generatiile care urmeaza sa faca sau sa schimbe ceva.
    Suntem tineri si trebuie sa facem ceva sa schimbam pentru noi si nu sa incercam sa schimbam pentru altii, m-am saturat de generatii de sacrificiu si de auto-compatimire.
    Mercic pentru vizita si comentariu, mai astept pareri de la tine ;) :).

    RăspundețiȘtergere