luni, 30 noiembrie 2009

Nu va macina curiozitatea?

Cand treceti pe langa sau chiar folositi diverse masinarii, care au scopul de a ne usura viata si ne economisesc timpul, nu sunteti curiosi ce se afla in interiorul lor?
Eu sunt foarte curios din fire si am desfacut capacele unor asemenea masinarii. Rezultatul? Mare minune, utati si voi ce am gasit :







-am mers la benzinarie sa alimentez si uite ce am gasit in interiorul pompei :), acolo in cutie nu e fumatul interzis?







- nu imi explicam eu de ce difera cafeaua de la o masinarie la alta, la inceput credeam ca e de vina cafeaua folosita, dar acum m-am luminat, depinde de cine e pe tura si cum prepara cafeaua ;).





- dupa ce am desfacut automatul de tigari am inteles de ce e variabila calitatea acestora, se desfac doar cand nu mai are lipici "producatorul", mai bine ma las ca si asa sunt scumpe :).






-offffff, iar nu imi da bani cutia asta? Saracul, il inteleg de ce e atat de incet cu atatea dosare pe cap inghesuit acolo, iar altii cred ca e usor sa fi "banker".







- acum inteleg de ce sunt atat de urat in poza de buletin, cred ca a incurcat fotografiile, noroc cu asemanarea ;).
nu era mai bine la rau, cel putin se clateau mai bine ;).

19 comentarii:

  1. Amuzante:)
    Cred că o să mă las şi eu de fumat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Esti de belea cu blogul asta !
    Acuma am tras o concluzie la cele ce le fac:
    -nu am masina ,asa ca nu eu alimentez(riscul de afi propulsata undeva departe din cauza exploziei este mic)
    -Cafea la tonomat nu beau
    -Tigari la fel nu iau de la tonomat ,le iau de acilo de unde se aduce angro(le-o vi lins vreo girafa :)) ,tot nu m-am hotarat sa ma las de fumat )
    -E un risc cu bancomatele astea asa ca prefer sa ma duc direct la banca cand am nevoie
    -Aparat foto digitat exista in permanenta in geanta mea.
    -De spalat am spalat ca tipa aia in studentie ...acuma prefer sa le spal acasa la masina mea:D si nu la una industriala.
    Tare blogul...

    RăspundețiȘtergere
  3. o initiativa foarte buna a celor care au creat aceste autocolante pentru tonomate...asa o sa stie lumea ca este usor sa bagi banul si sa fi servit, dar e greu sa lucreze altii pentru tine, doar pentru ca iti permiti sa fi servit la minut...

    sa stie lumea ca aceea cafea pe care o bei tu, intr-un minut, ar fi facuta in 15 minute....daca nu era automatul

    RăspundețiȘtergere
  4. Bestiala campania lor.
    Sunt de acord cu ei.Tocmai de aceea am plecat de la fiecare loc de munca unde am simtit ca nu mai am loc sa evoluez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte , dar foarte misto articolul asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-ar deranja, dar chestia cu ala in pompa de benzina ma pune pe jar...la propriu:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Marius Ola
    renuntatul la fumat ar fi un lucru bun, iar asta fara caterinca, dar nici eu nu sunt inca hotarat sa o fac iar. Am avut un an aproape intreg in care nu am fumat nici o tigare, dar acum nu ma mai stimuleaza nimic sa o fac, atunci fumam prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mika
    Oricand poti fi intr-o masina care alimenteaza, nu neaparat la volan :).
    La cafea iti dau dreptate, e naspa aia de la tonomat.
    Eu ma mai gandesc pana la sfarsitul anului, poate da ;), o sa ma las de fumat.
    E mai simplu sa scoti bani din zid ;).
    Fotografii nu prea fac pentru ca prefer sa vad si sa revad realitatea in dauna pozelor.
    Cu spalatul, traiasca masina automata care ne-a salvat de rau :))))))))).
    Mercic de aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Deea
    da, ai dreptate, dar sunt la caterinca printurile si oricum eu prefer cafeaua preparata in 5 minute in dauna celei de la automat. E benefica oricum o informare a celor care cred sa totul a devenit simplu in viata ;).

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lili
    corecta remarca ta, si pe mine ma omoara rutina si timpul irosit aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Lille
    mercic mult pentru cuvintele de apreciere, eu nu am decat minimalul merit de a posta niste printuri descoperite in lumea asta virtuala ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. @Teo
    Traim cu speranta sa nu-i cada scrumul si nici sa nu stinga tigarea in bidonul cu benzina ;).

    RăspundețiȘtergere
  13. Mda..deci ameţita aia din automatul de cafea e vinovată de faptul că am "norocul" să nimeresc pahare al căror fund se rupe.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sebra
    Data viitoare bate in capac si atentioneaz-o sa puna doua pahare, ca sa tina ;), iar daca nu asculta fa-i reclamatie sa o penalizeze seful.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dan Ciulea
    Pozele nu mi-au luat mult timp, mai mult m-am chinuit sa desfac lateralele la cutii si sa-i conving ca nu sa terminat programul lor de munca ci e doar o sedinta foto ;).

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte interesante imagini. Ma bucur ca lectura acestei postari m-a facut sa uit putin de doate scandalurile din societatea romaneasca.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Dan Patrascu
    Ma bucura faptul ca am reusit sa te destind si sa mai iei o pauza de la razboiul de pe blogul tau. Urmaresc comentariile care s-au iscat, precum ai preconizat de la inceput, iar verdictul e acelasi cum ai scris deja in articol ;).
    E greu cu scandalurile si polemicile care daca le analizam in amanunt nu duc la nimic constructiv.

    RăspundețiȘtergere