vineri, 6 noiembrie 2009

"Singuratatea florilor"

Un film, ... da, un film romanesc ... dar ce film ... poate l-ati vazut, poate nu l-ati vazut ... sau nu va mai amintiti de el.
Este din 1975, batran ca si mine :), dar el e plin de intelepciune, mai bine spus de replici incarcate de prea mult adevar. O sa citez cate ceva din filozofia simpla a soferului de taxi al acelor vremuri, care mai citea prin revista Magazinul, pentru ca in comparatie cu altii, dupa cum spunea el "unii nu stiu, unii saracii s-au nascut asa ... fara drag de curiozitate ... ce le pasa lor ce e acolo, ce e dincolo ....".
Iar el citise candva in Magazinul ca "absolut toate florile au suflet, ca si oamenii ... asa sustin savantii, si cei sovietici si cei americani ... , ele sunt sensibile cu precadere la problemele de morala, ... cand aud ceva urat, se retrag ... si se vestejesc. Au existat garoafe, care sau ofilit brusc in clipa in care au auzit discutia unor oameni care minteau de inghetau apele ...".
Avea si o cugetare proprie: "Sa traim si sa fim fericiti, ca fericirea este prima datorie a omului, ... iar nefericirea ... cel mai mare pacat al sau."
Mottoul filmului este "cand ceva nu e in regula inapoi, nu o luati prea repede inainte".
Sper sa va fi starnit curiozitatea de al vedea, sau revedea pentru ca "ar fi frumos sa ne judece florile".

13 comentarii:

  1. Ne-ai stârnit curiozitatea.
    De la nămeţi la singurătatea florilor. Doar japonezii mai fac din astea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am găsit la Andi Bob acest superb superb univers
    http://www.photoshelter.com/c/asian_image
    Merită să faci o plimbare.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gabriela
    am incercat, dar din pacate nu merge linkul, poate imi dai iar linkul complet te rog.
    Sper sa vezi filmul si nu o sa regreti, iar in ce priveste trecerea nu sunt japonez si nici nu stiam asta, dar daca imi spui te cred.
    De obicei postez una din multele nebunii care imi trec prin cap in ziua respectiva ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. Adrian, mie clar mi-ai starnit curiozitatea, mai ramane doar sa-mi fac timp sa fac rost de film. Multumesc pentru sugestie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi aduc aminte filmul,deşi ar fi trebuit să-l ştiu :D
    Singurătatea florilor...şi sufletul florilor..
    Au dreptate savanţii ăia,când suferim noi,suferă şi florile..eu am observat asta cu plantele mele din apartament.Sau când treci printr-o karmă proastă,se pleoştesc imediat..
    Iar motto-ul...cât adevăr acolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru cei interesati aici puteti sa il vedeti

    http://vodpod.com/watch/2333527-watch-film-singuratatea-florilor

    RăspundețiȘtergere
  7. @sebra
    si florile au suflet si nu suporta nici ele singuratatea si tristetea

    RăspundețiȘtergere
  8. Apropos de ceea ce spui ca si florile au suflet,daca tu recomanzi ceva ,nu ma las mai prejos :lol: ,asa ca iti voi recomanda si eu un film-documentar care merita vazut.(poate ca l-ai vazut deja....il poti da mai departe).
    http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine-nteles ca am vrut sa-ti trimit un link ,dar ti-am dat altceva (bun si acela).
    Cel la care faceam referire totusi, este:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-4867469000009495453&hl=ro
    Sunt sigura ca ti se va face pielea de...puiuţ,pe tine.
    Vizionare placuta.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mika
    :) am vazut ca e documantar si am salvat linckul pentru ca avea peste o ora si nu aveam timp aseara de vizionat, acum am salvat si acesta si sper sa-l vad azi sau maine si-l comentam ;).
    mercic mult, m-ai nimerit bine cu documentarele ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca te-am nimerit.
    Sa zicem 1-1 :D.(tu cu ziua mea,eu cu documentarele)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mika
    se pare ca "nimerim" bine ;), mercic mult si sa sti ca nu raman dator si am sa ma revansez ;).

    RăspundețiȘtergere