marți, 24 noiembrie 2009

Voi simtiti vreo diferenta?

Eu sunt mai nesimtit din fire, asta o cam stiam, dar . . . . . . . . . . . . .
Eu nu am simtit nici o diferenta ca nu mai avem guvern de nici nu mai stiu cate zile, saptamani sau luni, nici nu mai stiu de cand. Nu e la fel ca inainte? ... sau ... nu e mai rau ?... poate dar ... nu e mai bine? ... e, ... e exact la fel. Nu vi se pare? Aaa, de fapt am auzit ca a facut ceva blonda de la drept a tarii, o licitatie de vreo 20 de milioane de euro pentru un soft ... misto .... foarte misto, bani pentru un soft sa monitorizam alegerile nu s-au gasit dar poate monitorizam turistii aia 5 sau 10 care o sa mai vina prin Romania la ski pe pietrele de pe cei cativa km de partie amenajata si ne-omologata (asta intr-un post, special), sau pe plaja odihnitoare de la urletul de manele de pe litoral sau ... ma rog, sunt prea multi sa-i mai distribui si la alte obiective, sa le spunem turistice? Da, totul e pitoresc in Romania :)))))))))))))).
De acum alte doua saptamani iar se organizeaza voturile, alegatorii, turistii electorali normal, pensiile de votant sau ajutoarele social-electorale, grija mare, trebuie refacute fondurile, stranse randurile in jurul conducatoriilor iubiti ca daca acum va dati silinta poate o sa va tina minte dupa investire si cand se iau listale cu cotribuabili, la campanie nu la bugetul de stat, sa fiti acolo pentru recuperarea creantelor facute in campanie normal. Dar guvernul? Ah, parca m-am imbatat cu atata apa rece servita proaspat de politicienii si deontologii de la TV, am uitat ca avem un guvern, suspendat, dar el micutul exista, pentru ca eu cred ca isi iau leafa, nu?... Dar am uitat ca e ala redus, nu mintal ca stie sa manevreze bine, doar ca numar de ministri. Oare aia de au ramas, saracii, au leafa dubla pentru dubla personalitate , sau doar ii platesc pentru ore suplimentare de campanie? Saracii ..., cat de mult muncesc ei de noi nici nu simtim, niste nesimtiti ce suntem, nerecunoscatori ce mai, nu avem ministri destui si aia care sunt, putini, dar au si un fel de statut concediabil, pe bani normal, ma rog, greu de inteles pentru mintea mea ingusta care parca se stafideste de la atat de multa liniste in economia romaneasca, adormita pe zi ce trece de nici cu SMURD-ul nu o mai resuscitam.
Am inceput si eu sa uit, parca spuneam ca nu mai scriu de politica ... dar parca m-au provocat prea multi impatimiti politic zilele astea, nu mai promit ca e ultimul, asa poate asa ma tin de promisiune, de ultima normal ;) :).

32 de comentarii:

  1. Ei guvern avem, e tot guvernul Boc, doar ca are responsabilitati scazute.
    Momentan nu prea se vede vreo diferenta, dar diferenta se va vedea si va fi dureroasa la inceputul anului viitor, dat fiind faptul ca noi inca nu avem un buget.
    O sa fie mari probleme sociale in tara la inceputul anului. Este mostenirea pe care Basescu o va lasa viitorului presedinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la vot in turul 2!

    http://www.youtube.com/watch?v=nSDo0KHh6Ts

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dan Patrascu
    pai nu au gripa porcina aia din guvernul asta suspendat? Nu de alta dar se comporta ca niste grohaitori si mananca tot ce a mai ramas prin troci. Nu ca altii care erau la sfarsit de mandat ar fi facut altfel, e un fel de boala nationala si se pare ca e si molipsitoare, sa nu devina pandemie ;).
    Iar bugetul, ce mai conteaza, in alti ani incepeau sa-l discute prin martie, iar pentru la anu` ce sa mai distribuie, datoriile eventual ca bani oricum nu mai sunt :))))))).
    Din martie anul acesta eu am spus ca ianuarie, februarie si martie 2010 vor fi luni cruciale pentru noi, asta e, se visa iesirea din criza tot in luna care venea, vise placute poprului roman.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mika
    :)))))))))))))))))))))))))))))
    e tare clipul, am vrut sa-l adaug postului acesta dar merita un articol special, oricum mai avem vreo 10 zile si o sa scobesc eu ceva prin putul gandirii sa-l alatur unui text pe mesura tipei care imi place cum fumeaza mai mult decat cum canta ;), versurile fac toti banii :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma gandeam eu ca-ti va place .Eu inca nu am gasit textul potrivit ,doar l-am postat ca o "retrospectiva" ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mika
    am comentat deja ca nu ma puteam abtine :))))).

    RăspundețiȘtergere
  7. si asa nu face nimic bun guvernul, asa ca nu isi are rostul...:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Deea
    de aceea ma intrebam si eu de ce ii mai platim, doar ca sa stim ca sunt si ei pe acolo? Sa-si ia concediu fara plata ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. Adrian,
    Avem un guvern...au şi bani pentru ei.Ideea e să nu simţim noi asta.Că au bani pentru ei.Elevii vor sta o săptămână în plus în vacanţă,ce ne trebuie atâta şcoală?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Sebra
    sa invete sa voteze un anumit desen nici macar nu au nevoie sa invate sa citeasca, oare de ce mai cheltuie atatia bani cu ei?
    Stai, de fapt trebuie sa completeze acea declaratie de la sectiile de votare speciale cand voteaza a nu stiu cata oara, scuze, vreo 2 clase ca trenul le trebuie si lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Adrian,
    Nu mai spune mai aşa :))))
    Ai mei sunt la şcoala=)) şi investesc destul î educaţia lor.În campania asta le-am tot explicat ce şi cum ,iar lecţiile de educaţie civică le explicăm acasa cu contraexemple.Că nu prea am exemple bune de dat!

    RăspundețiȘtergere
  12. cum sa nu avem guvern, uita-te la cate acte normative au fost emisa in aceasta perioada asta: (am vrut sa fac copy paste la un link da nu pot, asa ca...) in fine media este de 30 acte pe zi.... prin urmare AVEM guvern ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am ajuns la o concluzie...cu sau fara guvern tot acelasi lucru. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sebra
    scuze, nu ma refaream al copii tai si nici la copii in general, eu spuneam ce si-ar dorii conducatorii nostrii mult iubiti pentru poporul lor ;).
    Ai perfecta dreptate, nu e un motiv de caterinca pentru ca e viitorul nostru. Eu sunt mai inconstient asa din moment ce nu am copii.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dan Ciulea
    avem doi Dan asa ca incerc sa fac diferenta ;),
    nu stiu unde ai gasit tu alea 30 de acte normative pt ca eu stiu ca are functiuni restranse, nu are voie asa ceva, ma rog ce mai e normal sau logic aici, nimic. Am intrat si eu pe pagina guvernului si mi se pare una electorala cu povestea lui Boc pe frontispiciu. Da hai ca nu mai fac politica mie prea greata de dimineata :))))))))).
    Toti sunt o apa si-un pamant.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Lille
    eu de aceea va intrebam, sa vad daca e doar senzatia mea sau am luat-o razna.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum Guvernul nu îşi face treaba? Ba o face, pentru Băse. Din banii noştri!:(

    RăspundețiȘtergere
  18. @Marius
    face orice altceva dar nimic pentru tara asta de amarasteni din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu am simtit lipsa guvernului dar o sa simt lipsa la salar (4 zile concediu obligatoriu).

    RăspundețiȘtergere
  20. @Adrian: www.softlegislativ.ro/acte.html
    Normal ca lucreaza, ai fost curios sa vezi cate acte normative sunt publicate in ultima zi a anului?
    Acum ca nu avem guvern, isi pot face toate mendrele... nu ai observat inca... dar pe la mijlocul anului 2010 o sa observi!
    Acum o sa dea tot felul de acte normative, si apoi o sa dea vina de pe unu pe altu!

    RăspundețiȘtergere
  21. Din pacate, tocmai aceasta impresie ca nu avem guvern o sa ne coste de-o sa plangem la anul, cand dupa alegeri cursul va exploda, tinut acum in frau artificial, electral. Si tot la anul vom avea vreo 300.000 de someri doar dintre bugetari, pe acordul semnat de un guvern redus mintal cu FMI. Sunt doar cateva simptome pe care o sa le resimtim acut, dar o sa doara. Rau.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Marcu
    traim intr-o lume plina ca carente cauzate de varii motive, cred ca trebuie sa ne obisnuim pentru ca nu prea vrem sa ne impotrivim sistemului.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Dan Ciulea
    nu mai am curiozitati din astea cauzatoare de greata, mi-a ajuns pana peste cap, eu acum astept zapada si atat, nimic mai mult.
    Sau oare cer prea mult ;).

    RăspundețiȘtergere
  24. @Teo
    asest popor sa invatat de 2000 de ani sa sufere si sa astepte tot timpul ceva mai bun, speranta se spune ca moare ultima dar fara sa faci nimic doar sa speri ma mir ca mai existam.

    RăspundețiȘtergere
  25. "Traian Basescu il cheama urgent la Cotroceni pe Gheorghe Pogea pentru indicatii. -Sa-mi scoti de unde stii 2 miliarde de euro pentru modernizarea penitenciarelor si asigurarea celor mai bune conditii de trai puscariasilor. -De unde,Sefu’?Daca am avea banii astia i-am da la invatamant. -Mai Pogea,tu crezi ca dupa alegeri mergem la scoala?!"

    RăspundețiȘtergere
  26. @Mika
    aia se numae da catre unii "facultate" dar astia au facut-o la fara fregventa deja ;).

    RăspundețiȘtergere
  27. Da stiu...."facultatea de smecheri" ,asa se numeste si in ziua de azi :d .
    PS: te comentez de atat timp si de fiecare data trebuie sa bag nume si "adresa"...nu ma lasa direct cu link-ul wordpress,de ce?

    RăspundețiȘtergere
  28. @Mika
    e un mic conflict intre wordpress si blogger, nu sunt eu de vina cred, sau poate nu ai tu setat la explorer, sau ce folosesti pentru navigare pe net, sa-ti pestreze in memorie ce ai completat, numai la blogul meu de pe blogger ai problema asta?

    RăspundețiȘtergere
  29. Hmmm ,sincer in alta parte nu am avut problema ,de exemplu : http://blog-pierdut.blogspot.com/2009/11/un-copil.html

    Am procedat si la tine la fel ca dincolo ...imi spune asa :Adresa URL conţine caractere nepermise.

    RăspundețiȘtergere
  30. @Mika
    am sa incerc si eu niste teste cu un cont de wordpress si sa remediez daca e ceva in neregula, pana la rezolvare scuze pentru inconveniente ;).

    RăspundețiȘtergere
  31. Stai linistit ,nu trebuie sa te scuzi,intrebam pentr ca ma gandeam ca stii!

    RăspundețiȘtergere