marți, 8 decembrie 2009

ascultati, judecati si apoi treceti la fapte

nu va indemn la revolta, nu va indemn la razboi, va indemn doar sa ascultati cu atentie pana la sfasit:

27 de comentarii:

  1. Cred, totuşi, că va urma şi revolta...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vania
    eu sper in revolta intelectuala a tinerilor care vor Romania lor si nu a politicieniilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine spus ! ... REVOLTA INTELECTUALA !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Madi si Ane
    eu in asta sper, sunt contra violentei, sper ca am evoluat din comuna primitiva, cu toate ca avem contemporani care se mai manifesta conform perioadei mentionate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau să cred, că totuşi nu am pierdut.Chiar dacă se mai irosesc încă 5 ani.5 ani nu e mult, dar poate vor învăţa şi alţii ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sebra
    eu sunt sigur ca generatia mea a pierdut, ceea ce mi se pare mai trist este ca ma uit inapoi si nu vad mai nimic in spate care sa promita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu vreau sa cred ca am pierdut.Speranta moare ultima .
    Azi "Speranta" ma numesc :D .

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mika
    eu asa simt si nu ma feresc sa o si spun. Asta nu inseamna ca nu o sa mai fac nimic pentru ca o alta generatie sa nu mai pateasca la fel ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Din start spunand ca sper ....inseamna ca voi face si ceva in sensul asta .

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mika
    am inteles asta, dar pe mine ma seaca sperantele si nu stiu cat o sa mai pot digera infrangeri.

    RăspundețiȘtergere
  11. Este "o lupta" care nu depinde doar de mine sau de tine ;).
    Infrangeri vor mai exista...ca asa "e in tenis".

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mika
    da, asa e in tenis, dar nu-mi place sa se joace tenis cu capul meu pe post de minge.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici mie !
    Eu zic sa te detasezi un pic de situatie.
    Iti va fi mai bine .

    RăspundețiȘtergere
  14. @Mika
    o sa ma datasez mult, imi va fi excelent ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. Dă pe Antena 3. :D
    Ieri la orele 11 se anuntase ca 133700 voturi au fost anulate .Se pare ca si mortii voteaza!!!! (exact ce discutasem in blogul meu "la vot!) in primul tur.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Mika
    nu se mai rezolva nimic, m-am saturat de politica, astia de la TV vorbesc pe bani, noi doar ne facem dusmani ideologici si nu mai vreau asta. Hai sa ne apucam de alte domenii fara certuri, se pare ca noi romanii suntem prea patimasi.

    RăspundețiȘtergere
  17. http://www.youtube.com/watch?v=jjvC-MyCvoE

    RăspundețiȘtergere
  18. @Mika
    http://www.youtube.com/watch?v=wS4OvP-U1GM&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  19. http://www.youtube.com/watch?v=X28otiOdbos

    RăspundețiȘtergere
  20. @Mika
    mda, in curand o sa "sarbatorim" 20 de ani de atunci si mie numai cuvintele lui Silviu Brucan imi revin obsedant in minte.

    RăspundețiȘtergere
  21. o stiu de pe blogul lui! Se va ajunge si la o astfel de revolta!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Cristian Simion
    cand? trebuie sa mai asteptam inca 20 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  23. da, asa e, problema ca generatia noua e... sau mi bine zs nu e!
    Guns n' roses a scris o melodie, foarte buna si pe aproape cu ce zice filmuletul tau : http://www.youtube.com/watch?v=hhoedRZ0Adk

    RăspundețiȘtergere
  24. @Dan Ciulea
    Da Dane, cam asa e din pacate, am spus si repet, nu vad nici o privire ridicata in spate, doar indreptate inspre pamant.

    RăspundețiȘtergere
  25. o revolta de dimensiune mai mica a fost, dar au inabusit-o jandarmii si i-au cam luat la pumni pe studentii care au iesit cu sicriul la plimbare. poate ca va urma mai mult ... asa a inceput si in 89 ...

    RăspundețiȘtergere
  26. @hobbitul
    eu nu la astfel de revolta ma refer, o exclud total, nu prin violenta se face, iar orice manifestare contra sistemului va fi inabusita astfel, cu pumnul in gura.
    Revolta intelectuala pe care o vad eu se paote derula prin opinii exprimate clar si prin traducerea vrajelilor care ne sunt servite zilnic prin canalele de intoxicare propagandistica.

    RăspundețiȘtergere