miercuri, 23 decembrie 2009

Craciun fericit tuturor .............

19 comentarii:

  1. Craciun fericit!Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus pentru a treia oară melodia care este de-a dreptul delicioasă.

    Lisandru cântă şi el...ha,ha,ha...

    Seară divină şi mulţumiri pentru videoclip!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit si tie, multa fericire, liniste sufleteasca si sanatate, ca-i mai buna decat toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar am venit, mă atrage melodia acesta ca un magnet.

    Sărbători liniştite şi pline de iubire alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Geanina
    la mine e deschis nonstop :)))), iar piesa e superba si eu am ascultat-o seara trecuta de vreo 10 ori ;). Imi pare bine ca e pe placul vostru si Lisandru isi testeaza calitatiile de cantaret :))).
    Sarbatori pline de dragoste va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULŢI ANI, CRĂCIUN FERICIT, MULTĂ SĂNĂTATE ŞI GÂNDURI BUNE... La bună recitire şi să ne fie noul an aşa cum ni-l dorim cu toţii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Crăciun fericit şi La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru premiu, Adrian !
    Craciun minunat iti urez !

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum cand timpul sta sa-si împarta trupul intre vechi si nou,
    cand colindul isi pregateste cu emotie armoniile,
    cand magii strabat distantele pentru clipa cea de taina,

    Acum, dupa Sfanta porunca a datinii strabune,
    Iti incredintez gandurile frumoase de calde urari de fericire,
    sanatate, belsug şi impliniri.
    Un Craciun frumos alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sărbători fericite alături de cei pe care-i iubeşti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un Crăciun fericit şi o iarnă plină de zăpadă numai bună de schiat:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Naşterea Domnului să vă aducă pace sufletească, să vă înzăpezească de fericire, să vă ningă cu bucurii şi să vă îngheţe necazurile !

    http://www.youtube.com/watch?v=2ySt5ZDU4TQ

    Crăciun luminat !

    RăspundețiȘtergere
  13. este una din piesele mele favorite.
    Sarbatori frumoase,Adrian!

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc pentru urari, am neglijat bloguletul zilele astea cu absenta mai mult sau mai putin motivata ;).

    RăspundețiȘtergere