vineri, 4 decembrie 2009

A inebunit lupul ?

De doua zile ma minunez de ceea ce vad pe anumite bloguri :)))))). Apoi m-am lamurit si va explic si voua :
Citesc mai multe bloguri zilnic, a caror autori deja le cunosc optiuniile politice pe care le respect indiferent de ce parte sunt. Jocul hazardului (oare) sau poate ghinionul, sau serviciile secrete ;),  cine stie cine a facut sa apara pe blogurile lor reclame la tabara opusa. La inceput m-am minunat si ma intrebam ce i-a facut sa schimbe barca, parca erau convinsi de o anumita cauza pe care si-o aparau documentat si cu argumente.
Dar, cum la tot exista o explicate :)))))))), aceasta se numeste AdSense ;).
Asa se intampla cand vrei sa faci recalma si semnezi "contractul" in alb.
Ce bine ca am renuntat la acesta vrajeala (AdSense) care ma putea eticheta si eu vreau sa raman curat si apolitic, doar un simplu comentator.

20 de comentarii:

  1. Pot spune ca la mine pe blog ,chiar daca era destinat unei parti ,au venit oameni si au discutat si despre cxealalta parte(tabara).Fiecare are dreptul la replica si respect fiecaruia deciziile ,dar pot sustine ca niciunul nu m-a convins da plec din barca in care sunt, pentru o arca a lui Boe :D :)) .
    O zi faina Adrian!
    PS: sper ca ai vazut confruntarea de aseara ...9 pentru Geoana si 4 pentru Basescu...astea sunt notele mele .Daca ai sa vrei,iti voi spune si de ce am dat aceste note.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mika
    au fac referire in acest post doar la cei care acum se trezesc cu reclame la ceea ce nu doresc datorita conturilor de AdSense ;).
    Despre confruntare scriu in seara asta sau maine, inca mai revad si analizez, nu vreau sa ma pronunt la cald cum au facut-o unii deja de seara trecuta pe la TV.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu credeam tot asa. Vad la bine pe blog reclama pentru Geoana, cand de fapt eu nu l-as vota pe individ nici in situatii extreme. Evident, AdSense. Dar, curiozitatea m-a indemnat sa dau clic pe respectiva reclama si unde crezi ca am ajuns? Pe site-ul "Romani anti-PSD", deci era reclama de aiurea. Chiar m-am bucurat cand am vazut chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi pe mine m-a mirat virajul brusc al unora :)
    Până pe 22 aveau banner de susţinere pentru Crin, după au pt Băsescu.Şi asta pentru vreo 10 euro :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am stat departe de AdSense... si de Basescu!

    RăspundețiȘtergere
  6. dar puteti sa faceti excludere la anunturi... si eu folosesc adsensul, pe alte siteuri de care ma ocup... nu pe blog, cu blogul e o alta chestia, imi doresc sa il tin fara publicitatea... dar sa sti ca se pot exclude..

    RăspundețiȘtergere
  7. Da..si mie mi se intampla..nu ma deranjeaza asa de rau .. Ma cam doare in cur de ei :)) le-am vazut fata de atatea ori incat nu ma mai surprind deloc.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu pot sa nu ma implic. Si o fac cat se poate de activ. e dreptul meu, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine e sa fii uneori ignorant, atunci! Eu nu am habar ce e AdSense, si dupa asta, cred ca nici nu vreau sa stiu. Prefer sa fiu mereu acelasi, nealterat si viu.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ronnie
    optiuniile noastre de vot sunt diferite, iar asta nu trebuie sa constituie un impediment in a ne citi si comenta reciproc. Eu am vazut preferinta ta si de aceea tot am comentat la tine pe blog, eu respect parerea fiecaruia. Sper sa nu fie cu suparare pentru tine, pentru mine nu e :).

    RăspundețiȘtergere
  11. @Sebra
    pentru unii e din intamplare, pentru altii e o optiune, fiecare e liber sa gandeasca pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cristian
    stiu optiunea ta si am vazut ca nu preferi publicitatea AdSense prost platita de altfel ;).

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dan Ciulea
    eu stiu asta, doar ma miram de ce se schimba unii dupa cum bate vantul, iar apoi am observat ca de fapt le facuse o festa AdSense-ul ;), se mai intampla, din astea se invata :).

    RăspundețiȘtergere
  14. @Ioana
    in stilul tau caracteristic asa cum te-am cunoscut pe blogul tau, tine-o tot asa, imi plac tinerii cu personalitate puternica.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ilana
    nu e doar dreptul tau ;), e dreptul tuturor si faci bine ceea ce faci, spor si bafta la tot si toate.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Teo
    tu sti foarte bine ceea ce faci si tine-o tot asa, nu e important AdSense sau alte bazaconii, eu te apreciez la fel de mult si fara publicitate pe blog, nici eu nu am, desi la radio e necesara ;).

    RăspundețiȘtergere
  17. Adi, sigura ca nu e suparare. Eu ma miram doar cum de imi baga AdSensul reclama cu Geoana la mine pe blog, cand eu de fapt in votez pe celalalt. Atata doar ca asa-zisa reclama pro Geoana era de fapt anti Geoana. Asa ca nu a gresit AdSense-ul in cazul meu.
    Sigur ca optiunea politica a fiecaruia e treaba fiecaruia. Ar fi culmea sa nu ne citim si comentam doar pentru atat. Ca, vorba aia, alegerile trec si blogurile raman.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ronnie
    foarte corect punctat, alegerile trec si blogurile raman, mi-a placut foarte mult asta, noi sa fim sanatosi ;).

    RăspundețiȘtergere