luni, 21 decembrie 2009

Leapsa post electorala

Am primit de la Chat Noir si de la Dispecerul blogosferei o leapsa mai altfel si de aceea incerc sa-mi incalc propria auto-impunere de a nu raspunde la tot felul de lepse, e mult prea provocatorare ca sa ma abtin sa nominalizez Top 5 pupincuristi ai "Pupei Piratului" sau altfel spus "nevertebrate in politica" :
1. Boureanu - are si nume predestinat, prenumele nu mai conteaza
2. Traian Ungureanu - dupa fata iti dai seama ca i se plictiseste neuronul in cutia craniana
3. Urban Iulian - senatorul-avocato-blogger care iti umple zilnic mailu cu spam
4. Andreea Pora - fara cuvinte ........
5. Radu Moraru - marele realizator de LaBe1TV
Leapsa merge daca le face placere la : Mika Madi , Simion Cristian , Laurentiu Elena si cine mai vrea sa o preia sa ma anunte printr-un comentariu si il trec in lista. Nu vreau sa fortaz pe nimeni pentru ca parerile si preferintele politice sunt diferite.

38 de comentarii:

  1. Pe Urban nu mi-l aduc aminte aminte acum ... Mulțumesc că ai preluat leapșa !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Chat Noir
    are grija sa-mi aduca aminte zilnic cand ii sterg mailurile, daca vrei priveste acest link :
    http://www.urbaniulian.ro/2009/12/21/romania-post-electorala-intre-blestemul-comunismului-si-blestemul-mediocritatii-o-analiza-de-dr-liviu-turcu/

    RăspundețiȘtergere
  3. am o singură întrebare, cine e această Pora, văd că mulţi o invocă...în rest, toate bune prietene...

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi de leapsa...o sa o studiez sa vedem ce iese :))

    Ps:de ce ai 4 intr-un top5?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dispecer
    cum maestre, nu o sti pe Pora? Da si tu un serch pe goagal si dupa ce ii vezi fata iti amintesti de ce ai uneori insomnii :)))).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Law
    spor la studiu si mercic de atentionare, de la oboseala nu am realizat ca m-am oprit prea repede :)))). A fost prea greu sa-i aleg doar atat de putini si sa fie si cei mai buni :)))).

    RăspundețiȘtergere
  7. Am spus ca nu mai discut si nici nu mai raspund la provocati de genul asta !
    Am dat leapsa mai departe ....ti-o coc eu pentru leapsa asta :)) :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mika
    eu nu am auzit cand ai spus asa ceva ;), daca stiam nu te provocam :))), dar mizam pe sprijinul tau ;).
    Astept sa coci cozonacii si o sa venim la colindat :)))).

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum sa te las eu ...la greu .Te sprijin...pe verticala :))))).

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mika
    mercic, vesnica recunostinta garantata ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. Ia de te delecteaza si tu :D
    http://criptograme.blogspot.com/2009/12/scioglilingua-no-4.html
    Am scris solutia ,astept sa fie acceptat raspunsul .
    Daca nu-i dai de capat ,l-am scris si la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Şi pe tine te spamează Urban? :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Doar doua comentarii

    1)TRU sustinea in urma cu trei ani intr-un editorial di Cotidianul - cand ziarul era profund portocaliu - idiotenia urmatoare : ,,Decat o democratie cu PSD la putere prefer o dictatora cu Basescu". Personal. Ma pis pe PSD, dar daca stimatul TRU iubeste dictatura, sa-s ia un cavou langa Ceausesti.

    2) ( Chestia asta am mai scris-o azi unor amici pe blog) . Depre grupurile de interese din tara, rezolvate de Boc al patrulea, am doar o certitudine. A fost ales pe motiv de competenta maxima. Pentru ca Boc poate face din picioare ceea ce doamna Udrea face in genunchi. Respectul fata de de supremul ales si binecuvantat de zero (vigula) ceva la vot, bineinteles. Q.e.d. Nu pot sa-mi permit alte comentarii, pentru ca orice vorbesc- votez de doi ani la tot felul de suste democratice tot pe ,,Orange” iese. De stupida curiozitate, nu aveti un concurs de Vodafone? Ca de cand ii vad numai pe securisti la putere incep, la dracu, sa fraternizez cu comunistii. (Cacofonia nu mi-a iestit perfecta. Este ca vremea sau vremurile? Nici cacofonoile nu mai sunt ca-n alte vremi apuse.)
    Iulian Rinder

    RăspundețiȘtergere
  14. As prelua si eu leapsa, dar o chestie de optica ma opreste - eu pot sa vorbesc doar de ce se vede cu ochiul liber . Apropo, ce parere ai de antenuca 3 ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Mika
    wau, e prea complicat pentru mine, eu am nevoie de minte odihnita sa-mi caut partie cu zapada de cuvinte ne mai ocupam si alta data ;). Tie iti tin pumnii :))).

    RăspundețiȘtergere
  16. @Sebra
    am cel putin 4-5 mailuri de la Urban zilnic, l-am trecut la spam de vreo 10 ori si iar imi apare in casuta de mail cate o data, m-am plictisit. Trebuie sa traiasca si el cumva, pe mine ma jeneaza ipocrizia lui mai mult decat orice.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc ca-mi ti pumnii .Se pare ca imi porti noroc :))) am gasit solutia si aici:
    http://criptograme.blogspot.com/2009/12/criptograma-no-18.html
    "ASFINTIRE"

    RăspundețiȘtergere
  18. @Iulian Rinder
    incercam sa facem o leapsa Cosmote, oricum parca la Verzi m-as inscrie si eu daca e sa apere natura, sa mergem pe munte... din astea, ca de politica m-am saturaaaaaaaaaaaaaaaaat pana peste cap. Eu acum mai vreau doar zapada si atat :))))).

    RăspundețiȘtergere
  19. @Mika
    ti-am spus eu ca sunt bun la blogul omului :)))).... bafta tin pumnii in continuare, se pare ca sunt dator vandut ;).

    RăspundețiȘtergere
  20. @Danette
    vroiam sa-ti raspund prima, dar te-am lasat la urma pe considerentul .... sti tu chestia ai cu cei din urma ;), care de fapt sunt primii :)))).
    Hai sa facem leapsa ta aici daca tot vrei sa o preiei, ce zici, si spui cu ochiul liber ce vezi tu si ce consideri, la mine pe blog e liber la opinii indiferent de preferintele politice, stiai asta nu?
    Astept, si intre timp iti raspund si la intrebarea despre antenute ca sunt 3 :)))).

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu ti-am mai spus si accentuez acum - incerc sa ma mentin echidistanta si sa ma feresc de intoxicari. In plus , intotdeauna prefer partea plina a paharului , de aceea nu pot prelua leapsa. Daca ma apuca critica , prefer sa o fac in toate directiile :))) . Dar, nu pot sa nu te intreb, cu ce s-ar fi schimbat situatia tarii, daca ar fi castigat geoana ? Care ar fi fost structura guvernului? Ar fi fost unul nepolitizat ?

    RăspundețiȘtergere
  22. @Danette
    Acum sa spun si de Antenute, le iau in ordine ;) :
    - Antena 3, se tot lupta cu Realitatea dar nu poti deveni un post de stiri national daca privesti subiectiv orice stire si nu poti face o informare cat de cat apropiata de obiectivitate. Sunt prea partinitori, acum poate nu se mai vede asa de tare deoarece o mare parte din popor a devenit anti-basescian si culoarea lor pro PSD e mai rozalie din acel rosu aprins de acum cateva luni.
    - Antena 2, are un singur realizator care in mare parte imi place, Ciutacu, in rest prea multa cantitate si calitate lipsa ....
    - Antena 1 a devenit un fel de OTV cu emisiuniile lor pline da manelisti si ratati la aproape orice ora din zi si noapte, raman doar sa-i vad pe Razvan si Dani de dimineata.
    Cu toate acestea il stimez pe Mogul, cu tot trecutul lui securisto-comunist, eu admir alte chestii la oameni care poate nu se vad la prima vedere ;), si in nici un caz culoarea politica :)))).

    RăspundețiȘtergere
  23. @Dannete
    habar nu am, poate era Johanis, pe care nu-l plac desi e propus de favoritul meu Antonescu, am si scris un post cand l-au propus prima data:
    http://adrianbarbat.blogspot.com/2009/10/klaus-johannis.html
    poate era Antonescu, care eu consider ca e mai bun ca presedinte pentru ca e politician .... dificil de dat cu parerea ce ar fi fost ipotetic.
    Situatia din Romania eu o vad atat de crunta incat cred ca era timpul sa se lase politica si sa se faca ceva pentru tara, dar nici nu vreau sa comentez noul, sau vechiul partial, guvern propus.
    Cel mai bun premier era Mugur Isarescu dar cu un guvern politic nu avea cum sa faca treaba asa ca discutam discutii cred eu.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ok, nu vreau sa te supar vorbindu-ti despre crin antonescu. :D
    Ai un premiu pe blogul meu .

    RăspundețiȘtergere
  25. @Danette
    nu ma superi oricum, eu nu sunt suparacios si mai ales pe teme politice unde schimbul de idei trebuie sa fie constructiv nu distructiv.
    Pentru premiu iti multumesc din suflet, am sa-l preiau si cum dar din dar se face rai, in blogosfera, o sa-l transmit si celorlalti.

    RăspundețiȘtergere
  26. Bun topul, Adriane... Eu nu am dat explicaţii, pentru că numele pupincuriştilor a devenit el însuşi o definiţie bună de trecută într-un dicţionar special. Iar pe Naşul sau Nasul l-am pus pe primul loc. Pentru că face să îmi sară canalele fără să fiu nevoită să apăs eu butoanele telecomenzii. :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Mulţumesc pentru că te-ai gândit la mine, însă eu nu preiau lepşe... Dar am trecut "preferaţii" mei la Ada Rus pe blog, aşa că îi las şi aici, dacă nu i-am uitat cumva:
    TRAIAN UNGUREANU, EMIL BOC, VLADIMIR TISMĂNEANU, PATAPIEVICI, RADU MORARU...

    Scuzele mele!

    O zi cât mai bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  28. Iti doresc numai bine pentru 2010, sanatate si mii de salutari de aici, de la oarece distanta... La Multi Ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Am preluat leapsa, Adrian! Multumesc!
    Si alta data cu cea mai mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  30. De Urban si de spamurile lui scapi relativ usor : mergi la el pe blog si lasi vreo cateva comentarii cu link-uri catre blogul tau. Amicului nu-i place sa faca reclama altora, asa ca vei disparea din lista lui. Eu asa am facut si nu mai am treaba !

    RăspundețiȘtergere
  31. :)) Foarte misto interpretarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Ada Rus
    am vazut topul tau, e misto, eu am scos LaBe1-Tv din memoria telecomenzii ;).

    RăspundețiȘtergere
  33. @Cristian Lisandru
    nici nu vroiam sa spurci frumusetea ta de blog ,plin de multa pasiune si dragoste, cu politica, de aceea eu nici nu te-am nominalizat ;). Ti-am si spus ca la tine e oaza care ma face sa uit de tot nisipul murdar care ne inconjoara. Toate cele bune si s-auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  34. @Gabor Paul
    mercic mult, si eu iti doresc tot binele din lume acolo departe si noi te simtim oricum mult mai aproape prin ceea ce ne transmiti prin scrierile tale. Sa ai un 2010 cu toate implinirile care ti le doresti.

    RăspundețiȘtergere
  35. @Cristian Simion
    mercic, si pe alta data cu placere, s`auzim numai de bine ;).

    RăspundețiȘtergere
  36. @Geocer
    mercic de pont, e buna metoda :)))).
    Apropo, am frunzarit blogul tau si mi-a placut, l-am trecut la mine in blogroll si sa ne citim cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Lillee
    atat am putut si eu :)))), mercic si s`auzim de bine.

    RăspundețiȘtergere