vineri, 11 decembrie 2009

Pauza publicitara de guvernare

Inteleg ca am avut dreptate in legatura cu guvernul care nu mai apare si tot cu cel suspendat suntem, iar din ce se vehiculeaza in noul an o sa avem iar un guvern Boc, dar fara Boc. Am sa incerc sa fac o analiza a guvernului Boc si unde ne-a adus el doar ca putin mai "art-fel".
In primul rand am avut un prim ministru pentru care palaria era prea mare, aste e clar, dar piciorul ....

ne-a imbatat cu apa rece, nici cel putin din aia sfintita care nici n`ajuta nici nu strica, am primit apa plata si fara lamaie poate devenim si noi un fel de manechine ....

promisiunea era puternic mirositoare si se parea ca ....

iar pe principiul multumirii supreme sa marsat pe ....

presiunea fiind prea mare, ba din partea mogulilor, ba din partea aliatiilor, cine mai stie de unde venea ea, presiunea, si daca tot se stie ca berea`i frate cu romanul ce sa hotarat el ....

iar daca tot era mult de munca si avea nevoie de ajutoare, i s-a adus un ajutor de nedejde ....

si au lucrat excelent impreuna pentru promovarea berii, bulelor si dudelor astfel ....

iar ca sa fie poporul sanatos si batranii sa traiasca precum in basme au lansat campania ....

dar cu toate eforturile situatia a devenit numai una de ....

iar poporul sa imbolnavit de inima albastra si i s-a trasat o recomandare ....

ce a mai ramas de zis ... nimic, pana la alte noutati guvernul suspendat va doreste ....

si nu uitati, berea`i frate cu romanu ;).

43 de comentarii:

  1. =)) =))
    Trimit pe twitter asta, trebuie să mai vadă şi alţii :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @sebra
    am asa ceva dar nu stiu prea bine cum functioneaza, daca vrei pune la tine linck catre mine si da mai departe, daca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am distribuit ;)
    Ce nick ai la twitter?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sebra
    :)))))))
    m-ai spart, stai sa ma uit, nu-l folosesc, dar il gasesc cumva :
    adrian_barbat
    cred ;), nu era extrem de greu :))))).

    RăspundețiȘtergere
  5. nu te gasesc :|
    sebral e nick-ul meu de pe twitter,poate ma gasesti tu

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sebra
    si eu :)))), oricum nu prea stiu sa-l folosesc, imi fura destul de mult timp blogareala ;), imi ajunge :)))))).

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ia mult timp.E funny şi-l poţi folosi să-ţi distribui articolele de pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super tare :))))))
    Daca ar bea toti bere ca si mine,ar scapa de acestea :D SIGUR.
    Apropos,ce preferi? BOC'S sau CUR SUS ?
    :D :)))
    Mi-ai umplut ziua de zambet,te-am promovat ;)
    http://ro.netlog.com/michaelas/links/view=link&linkid=90518

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sebra
    sa inteleg ca de aceea nu am eu trafic pe blog pentru ca nu folosesc Twitter :))))). Glumesc, am incercat, dar sincer nu ma pasioneaza cum de altfel nu me pasioneaza nici messenger-ul ;).

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mika
    mercic, o sa dobor toate recordurile de trafic azi :)))))))), sunt fericit ca am putut sa va descretesc fruntiile.
    Bere nu prea beau, decat dupa basket uneori, asa ca nu am preferinte, rece sa fie si nu foarte amara ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. Neata, Adrian. M-am distrat copios, doar stim ceva sa facem bine, nu? Hazul de necaz. Prefer sa raman la stadiul asta, respectiv la ras, ca sa nu ma umfle plansul, pentru ca asta e semn de ceva stricaciuni la mansarda si nu cred ca Xanax-ul se da compensat. :))
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Singura bere care o mai beau, dar si aia foarte rar(2-3 /an) este Salitos.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ada
    Neatza si tie, desi e cam la amiaza :)))), o zi buna si frumoasa iti doresc. E bine sa radem, dar sa ne amintim de cuvintele maestrului Toma Caragiu din Actorul si Salbaticii. Le gasesti pe blog postate mai acum cateva luni, dar par sa redevina de actualitate ;).

    RăspundețiȘtergere
  14. @Mika
    nu trisa, aia nu e bere :))), e un "cocktail" de bere cu tequila ;).
    Eu cred conform printurilor publicate mai sus: bauturile bune sunt cele tari si se beau in cantitati mici :))).

    RăspundețiȘtergere
  15. Am pus linkul postarii la status! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) Foarte tare. M-ai facut sa rad cu lacrimi ...

    RăspundețiȘtergere
  17. @Ilana
    imi pare bine ca ti-a placut si mii de multumiri pentru publicitate, raman dator vandut ;).

    RăspundețiȘtergere
  18. @Lillee
    grija mare la ochelari, mie era sa-mi zboare lentilele de contact :)))) de la lacrimi ;).

    RăspundețiȘtergere
  19. @Adrian
    Nu trisez chiar deloc :-p ,e considerata bere si nu cocktail .

    RăspundețiȘtergere
  20. @Mika
    stiu, dar azi am chef de glume ;), m-au prea binedispus printurile :)))))))))).

    RăspundețiȘtergere
  21. E bine daca esti asa ,tinand cont ca e inceput de weekend.
    Daca mai da si o zapada ,nu vreau sa ma gandesc ce buna-dispozitie vei avea.

    RăspundețiȘtergere
  22. =)) cacardi...cat am putut rade...cacardi...:)))

    RăspundețiȘtergere
  23. @Mika
    in zapada nu-mi pun mari sperante, am scanat web-urile postate pe partiile din Romania si nici o sansa. Dar rezolvam cu o clubareala cheful de distractie ;).

    RăspundețiȘtergere
  24. @Deea
    da, nu e din plante dar miroase :))))))), si este si detinatorul unor culori desprinse din curcubeu :))). Pe principiul nu e nimic mai bun decat o chimicala rece ;), spor la distrus ficatul cu nervii creati de criza.

    RăspundețiȘtergere
  25. Lasă berea că îţi poate provoca indigestie :))) şi vin-o la cafeluţă.
    http://mickelasblog.wordpress.com/2009/12/11/cafeluta-pe-timp-de-criza/

    RăspundețiȘtergere
  26. @Mika
    eu nu beau bere, dar o cafea nu refuz niciodata ;).

    RăspundețiȘtergere
  27. @Cristian
    eu le-am postat sa radeti nu sa plangeti, desi daca stau bine si ma gandesc mai repede imi vine a plange ;). Dar ce sa facem altceva decat haz de necaz :))))).

    RăspundețiȘtergere
  28. Apropo de " mercic, o sa dobor toate recordurile de trafic azi :)))))))) "
    Cred ca vom "sparge" graficele :)))). Vor face tahicardie ,:D.

    RăspundețiȘtergere
  29. @Mika
    stai sa vad la Madi pe blog filmuletul cu cuvantul asta complicat, .... gata, m-am lamurit, e asa cum spui tu :))))))).

    RăspundețiȘtergere
  30. daca ai sti cat m-am chinuit sa las comment de pe telefon... nici nu mai am chef sa scriu :)) important e ca azi am fost pe aceiasi lungime de unda ;)

    RăspundețiȘtergere
  31. n-am facut-o ca sa te indatorez. Ci cu draga inima :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Eu azi am auzit-o pe cea mai faina: cica Boc a sucombat - s-a spanzurat de un bonzai:))

    RăspundețiȘtergere
  33. dincolo de gluma care m-a distrat, esti subiectiv :D

    RăspundețiȘtergere
  34. @Dan Ciulea
    bine ca ti-a iesit pana la urma :))))))), bafta.

    RăspundețiȘtergere
  35. @Ilana
    mercic, mercic cu draga inima :))))))).

    RăspundețiȘtergere
  36. @Teo
    buna :)))))), dar sa sti ca e alarma falsa, cred ca sa rupt siretul pentru ca tocmai l-am vazut pe la TV declarand in direct.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Anne
    eu iti multumesc pentru prezenta si comentarii, toate cele bune :)).

    RăspundețiȘtergere
  38. @Danette
    imi pare bine ca te-a distrat, iar subiectivitatea am inteles-o ;), dar nu am avut ceva misto cu ministri PSD pentru ca ii postam si pe ei, dar nici nu ii cunosc prea bine :)))).
    Am sa incerc sa fiu cat mai obiectiv, dar sa sti ca eu oricine va fi la putere eu tot in opozitie voi fi :)))).

    RăspundețiȘtergere
  39. @Marius Ola
    ei si tu acum, sunt fara zahar asa ca cel putin nu dauneaza grav sanatatii, care oricum nu mai ere bani :))))))).

    RăspundețiȘtergere