marți, 22 decembrie 2009

Pentru toti prietenii mei bloggeri

Acesta este al 100-lea articol scris pe acest blog.
Nu se putea sarbatorii mai bine daca nu aveau grija Danette si Madi sa-i acorde un premiu, blogosferic normal si le multumesc din suflet pentru asta.


O data cu asta va urez si eu CRACIUN FERICIT tuturor celor care treceti pe aici si pregatesc blogul de sarbatoare cu acest Bradut al Bibliofilului primit caodu de la Madi.



Impart acest premiu cu: Dan Ciulea , Teo Negura , Gabi , Gabriela Savitsky , Marius Ola , Lillee , Terra , Deea , Anne , Ada Rus , Ilana , Catalina , Patrascu Dan , Lili si multi altii, daca nu v-am trecut aici nu este pentru ca v-am uitat, dar multi a-ti primit acest premiu si de aceea am incercat sa nominalizez si pe altii.
Tocmai de aceea consider ca impart acest premiu cu toti cei peste 100 de bloggeri din blogrollul meu, pe care ii tin acolo pentru ca ii si citesc, si nu in ultimul rand cu cei care trec pe aici, mai lasa si comentarii sau nu, dar le simt prezenta. Doar datorita voua am ajuns la acest numar mic, pentru unii, foarte mare pentru mine de 100.
Sa va aduca Mosul tot ce va doriti si sa petreceti bine, pentru "La multi ani" pe saptamana viitoare ;).

38 de comentarii:

  1. Sarbatori fericite si tie Adrian, si fie ca noul an sa-ti aduca numai impliniri. Multumesc frumos pentru cadou :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe postari inainte si felicitari pt premiu ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru premiu, la cât mai multe şi la cât mai multe postări interesante!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te pregatesti de sarbatori, deja? Glumesc, sa multe scrieri, prietene, si sa ai parte de un Craciun cu iarna-afara si cu mult soare-n suflet. Multumesc mult pentru tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, bun! Felicitari!

    Iti multumesc pentru urare mult! Iti doresc si eu sa ai parte de un Craciun frumos, si cum stiu ca iti place zapada, sa dea Domnu' ca iarna asta sa fie multa multa, numai pentru tine! :) Un an nou fericit si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Postări de calitate, subiecte incitante, pline de suspans şi substanţă.

    Zile pline de frumos alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun Fericit1 si La multi ani! si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La cat mai multe posturi si sa ne citim cu bine ....in continuare! Craciun Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici că se putea mai potrivit. Mulţumesc, Adrian. Sărbători fericite şi ţie, La mulţi Ani şi fii cum îţi şade mai bine, în primul rând în suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti multumesc mult, atat pentru premiu cat si pentru urare. Iti doresc Sarbatori mai fericite decat in toti ceilalti ani si un parfum de cozonaci si sarbatoare care sa inunde casa ta in aceste zile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Iuuuui, am emotii. Este prima mentiune de cand am blogul.Iti multumesc mult Adrian! Iti multumesc ca ai ales sa te exprimi in acest fel, ca sa te pot gasi si citi. Esti cel mai Adrian care il cunosc. In ce scrii se regaseste de multe ori semnificatia numelui tau: limpede, calm dar si furtunos cand e cazul. Fiecare val e unic. Nu cred ca are vreo importanta cate articole ai scris, ci esenta lor. Si faptul ca nu ai ramas indiferent vietii tale. Ti-ai exprimat alb pe negru pozitia fata de ea. Ideea este ca tot timpul, pozitia aceasta sa fie cea mai inalta. Ca varful de munte de pe care il admiri de pe schiuri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitări pentru premiu, pentru postarea 100 şi Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  13. Centenar fericit! Să urmeze multe altele! Şi Sărbători frumoase-frumoase-frumoase, alături de persoane dragi!

    (şi mulţumesc! au fost primele urări)

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari pentru articolele scrise si la mai multe.
    Sarbatori fericite si un an nou plin de bucurii iti urez.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sarbatori frumoase si luminate iti doresc si eu, Adrian! Si un 2010 asa cum il visezi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Adrian, îţi mulţumesc din suflet pentru vorbele frumoase. Naşterea Domnului să îţi aducă în linişte în casă şi în suflet, pace şi bună înţelegere, iar anul care va veni să fie începutul celei mai bune perioade pentru tine! La Mulţi Ani cu sănătate şi fericire, ţie şi celor dragi ţie!
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Craciun Fericit !!!
    ...si sa fii iubit ! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari pentru perseverenta de a ajunge la 100 de articole!!!


    Sarbatori fericite tie in primul rand si apoi cititorilor tai...si...sa ne auzim cu bine si in anul urmator, in aceeasi formula!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Craciun fericit si toate cele bune .Sa ne revedem cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitări şi la mai mare
    PS: Mulţumesc pentru premiu:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc mult pentru micutul premiu. Ma simt incantata:D
    Iti doresc si tie o saptamana frumoasa, si un Craciun calduros alaturi de cei dragi! Craciun fericit, pentru vineri:D

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumim pentru urari!

    Sarbatori fericite!

    Sa avem cu totii parte de un an mai bun (macar in privinta chestiilor care conteaza pentru fiecare, si macar in privinta chestiilor care le putem NOI imbunatati)!

    Iar blogger-ului din tine ii doresc un sincer "LA MAI MARE"! Sa avem parte de articole interesante unii de la altii si sa ne citim cu placere si in 2010 si... cat o sa ne tina!

    Numa' bine!

    RăspundețiȘtergere
  23. BTW, am ramas placut impresionat de urarile tale si mi-ai amintit sa nu omit sa le transmit tuturor urarile mele pentru perioada sarbatorilor.

    Multumesc inca o data!
    Numa' bine!

    RăspundețiȘtergere
  24. Mulţumesc frumos pentru urări! Sărbători fericite şi ţie şi un an nou cu fericire şi împliniri! Să nu-ţi lipsească pofta de a scrie! Felicitări pentru blog şi pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  25. multumesc pentru urari , si iti doresc atat tie, cat si apropiatiilor tai sa ai parte de sarbatori pline de fericire si un an nou incununat cu impliniri pe toate planurile.
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce bine ar fi daca s-ar da si premii pentru gramatica pe bloguri. Pe asta sigur nu l-ai fi luat. Cu parere de rau, te anunt ca se scrie ati nu a-ti si vad ca din ce in ce mai multi internauti folosesc greseala asta.

    RăspundețiȘtergere
  27. Sarbatori fericite si tie monsieur Adrian,sa iti aduca tanti Craciunita tot ce iti pofteste inima ta de barbat neinfricat ;) Si,mult succes cu postarile.Cu cat mai multe,cu atat mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  28. Adrian, iti multumesc pentru cadou. Iti urez, de asemenea un Craciun cat mai fericit, cu multa liniste si pace in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  29. Draga Adrian, iti doresc numai bucurii si Craciun fericit alaturi de toti cei ce iti sunt dragi! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  30. Felicitări pentru premiu.
    La cât mai multe posturi şi cât mai mulţi vizitatori.
    Sărbători fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Craciun fericit si La Multi Ani !
    ... cu voia dvs, ultimul pe lista.

    P.S. Deh, este usor sa vorbesti cand locuiesti la "Sinaia"...
    :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Va multumesc tuturor si nu am sa va raspund personal fiecaruia pentru ca eu v-am urat deja la majoritatea si ar insemna o repetitie inoportuna.
    Dar am de mentionat pentru:
    @Mita - mercic mult si tie la fel,
    @Brad - mercic mult de vizita si pentru urari, sunt reciproce desi putin tardive dar am sa ma revansez citindu-te de acum inainte ;),
    @Celmaibun - mersi mult, ma revansez cu un La multi ani si sa ne citim cu placere ;), am rasfoit putin blogul tau si imi pare interesant.
    @Paunica - am mai recunoscut ca nu sunt foarte tare la gramatica dar am sa depun eforturi pentru a corecta acesta deficienta. Mercic pentru atentionare, critica o consider constructiva si posibil educativa ;). Nu am sa corectez in acest post pentru a vedea cei care citesc comentariul unde anume am gresit, m-am documentat si pe viitor sper sa nu mai repet greseala nici din viteza ;).

    RăspundețiȘtergere
  33. Faci şi cadouri?
    Mi-ar trebui bradul respectiv. Ar putea fi la fel de înalt cât clădirea din Dubai. Poate să fie însoţită şi de-un titlu nobiliar din care decurge şi renta, evident.

    La mulţi ani, prietene! Să ai un an memorabil!

    RăspundețiȘtergere
  34. @Gabriela
    daca as avea acesta posibilitate sigur ti-as da un titlu nobiliar pentru versurile speciale cu care ne incanti, o renta pentru a dedica tot timpul lucrurilor care sunt importante pentru tine si toate gandurile bune.
    LA MULTI ANI si multa sanatate prietena draga si un an de vis transpus in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  35. Aoleu, abia acum am vazut premiul de la tine. Multumesc, Adrian. Scuza-mi nebagarea de seama :)

    RăspundețiȘtergere
  36. @Gabi
    mai bine mai tarziu decat niciodata :)))))))).
    Il meriti pe deplin si am vazut leapsa de la tine asa ca o sa-i dau curs in seara asta.
    S`auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere