luni, 21 decembrie 2009

Salvarea si modernizarea tarii .............

pentru ca transa cu "euroi" de la FMI pare a fi inghetat de la cele -33 de grade inregistrate prin vestul europei, iar viscolul si zapada care a pus stapanire pe tara noastra a paralizat aproape tot ce misca, salvarea vine de unde nici nu ne asteptam. Datorita relatiilor de buna colaborare si asemanare intre cele doua popoare prietene, guvernul ne-suspendat si ne re-pus al Botswana, care oricum stapaneste fara mari probleme si Banka Natiunala a statului Botswana, sa oferit sa ne ajute neconditionat.
Daca tot am spalat Leul cel fioros cu Timotei si a iesit frumusel nevoie mare, dar putin mai mic si bland,


nu mai sperie nici coiotii cu noua freza, ne ajuta tara prietena sa ne rezolvam problema financiara.
Deci o sa vina salvarea si destul de multa moneda botswaneza incat sa ne ajunga pentru modernizare si tot ce ne doreste sufletelul. Datorita faptului ca nu este convertibila, moneda botswaneza va circula pe piata monetara de la noi asa cum e, fara schimburi, in stare naturala. Pentru a ne familiariza cu ea va prezint bacnotele si diviziuniile acestora asa cum o sa avem in curand prin conturi, carduri si buzunare noi toti:








22 de comentarii:

  1. Ehe...sunt convinsă că în moneda asta vrea să ne ajute fmi-ul :)) cred că şi în moneda asta ne vom lua salariile şi primele de sărbători.

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa am uitat PS: e oribil leul ăla :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. abia m-am obisnuit cu RON-ul. Sunt sigura, insa, ca multor indivizi nu le va lua mult sa se obisnuiasca...

    RăspundețiȘtergere
  4. Corect. Ideea este să nu se devalorizeze:))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Si in norvegiana ai sa gasesti ceva asemanator ....

    RăspundețiȘtergere
  6. @Catalina
    oribil sau nu, are freza facuta cu Timotei, e de firma ce mai :)))))). Se poate ca prima transa din ajutor sa vina acum pentru prima sau ultima de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ilana
    e doar o chestiune de obisnuinta, doar e tipic romanesc nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Marius Ola
    ne promit ca ne ajuta si cu instructiuni de folosire si mentinere la cote maxime a monedei ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. @Danette
    cu norvegienii avem ceva divergente si procese pe la Haga, doar cei din Botswana se declara fratii nostri, ei ne ofera ajutorul neconditionat si cel mai important nelimitat ;).

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce tare ,acum vreo saptamana primisem un mail in care zicea ceva de genul "primele de craciun vor fi in functie de prestarile fiecaruia " si mai jos erau aceste bacnote . :))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Mika
    aveam si eu un mail tot asa de vreo doua spatamani si mi-am adus aminte de el si de criza financiara ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. Pfiu... mi-ai luat-o inainte cu moneda asta nationala.

    Chiar acum vroiam sa arat primele romanilor de anul acesta in moneda din Bostwana.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Law
    am gasit un pumn din aceste bacnote pe partie si m-am documentat putin, apoi se pare ca am tastat mai repede ;).

    RăspundețiȘtergere
  14. @adrian barbat: =))) asta e, nu putem fi primii intotdeauna.

    PS: lasa ca ma revansesz la loto

    RăspundețiȘtergere
  15. @Law
    deci vei publica numerele care ies duminica viitoare? Sunt on-line 25 de ore din 24 la tine pe blog :))))).

    RăspundețiȘtergere
  16. @Chat Noir
    abia de cateva ore am ajuns pe la calculator, vin si pe la tine pe blog acum, mercic oricum anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  17. acuma tu mi-ai luat-o inainte cu articolul cu monetizarea romaniei, trebuie sa ti-o iau si eu inainte cu loto.

    Stay tuned... o sa le public...dupa ce se termina extragerea :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cu moneda botswaneză cred că vom ieţi din criză! Deşi, i-aş fi zis "băsesc", subdivizat în 100 de boci.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Vania
    vom iesi din criza financiara cu siguranta ajutati de moneda boswaneza, de ce-a morala nu mai discutam pentru ca la aia nu are a face banu subtire sau gros, e o chestiune de obraz acolo. Subdiviziunea ta e buna pana cand face pociiii.

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca moneda asta nu ar e subdiviziuni, o sa spunem ca salarul nostru e fix ...a.

    RăspundețiȘtergere