luni, 7 decembrie 2009

Traim in Romania?

DA! Si asta ne omoara CU timpul!!!!!!!!!
Conform vechiilor proverbe, printre care e unul care spune cam asa "de ce ti-e frica nu scapi", Romania e dintr-o criza in alta, care o fi mai putin daunatoare?. Nu fac referire cu acest proverb nici la Geoana si nici la Basescu. Nu sunt un sustinator al nimanui, doar al meu si al propriilor interese subiective de altfel, iar pentru asta sa cititi posturile anterioare (recomandare celor care sunt mai noi pe aici). Nu ma refer la rezultate, acestea nu exista inca si nici nu vor exista curand. Comentariile pentru derularea evenimenteleor de ieri sunt de prisos. Toti a-ti vazut si a-ti inteles la fel de subiectiv ca si mine ce sa intamplat.
Avem doi presupusi si declarati invingatori si tot la fel doi presupusi si declarati invinsi. De fapt ce se intampla, dupa umila mea parere, poporul indiferent cu cine a votat a pierdut iar clasa politica si-a facut numarul si a invins. Sper sa nu am dreptate si sa ma insel dar presimt cam asa :
- alegerile nu vor fi validate anul acesta datorita nesemnarii proceselor verbale de catre cei interesati sa o faca indiferent de curentul politic,
- nu vom avea un presedinte instalat in acest an deoarece se vor formula mii de contestatii de catre pierzatori, indiferent care vor fi ei,
- nu o sa avem un guvern decat in primavara cand va da firul ierbii, sau poate nici atunci.
Trist, criza economica (mondiala sau tipic romaneasca) coroborata cu criza politica ne poate duce cu gandul ca in curand o sa declaram "pandemie crazatica romaneasca".
Oricum, cine va rade la urma va rade mai bine, dar oare o sa mai aiba de ce sa rada sau va fi prea tarziu. Si asa suntem in al 12 ceas inainte de colaps.
Noapte buna Romania, ne vedem la primavara daca o sa reusim sa trecem cu bine peste iarna si ne trezim din hibernare.

27 de comentarii:

  1. Sper sa ne trezim din hibernare si sa avem puerea sa radem!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Danutz termina cu razboiul tau civil, numai asta ai in cap
    @Adi presedinte vom avea, speranta ne-o punem in voturile celor din diaspora....:) si va fi sigur Basescu, dar de criza tot nu scapam, se anunta o perioada mult mai grea, filmul 2012 vb de o calamitate naturala, dar de fapt o sa fie vb de o mini-calamitate economica

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dezaxata : nu intelegi ca vreau sa ma proclam REGE?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi trebuit sa spunem "buna dimineata Romania"....Se pare ca va mai fi timp de hibernare pentru multi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca vom avea guvern mult mai repede, pentru la noi, parlamentarii se cumpara si se vand, voturile la fel, suntem de vanzare si ne cumpara mereu cine vrea, chiar si cu un kil de faina...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca suntem in hibernare de mult prea mult timp. Iar sanse de trezire...aleluia.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Simion Cristian
    Hibernam de peste 2000 de ani, acum ce mai conteaza ;).

    RăspundețiȘtergere
  8. @Dan Ciulea
    romanii s-au dovedit intotdeuna "intelepti" asa ca sunt dispusi sa se incline dupa cum bate vantul. Razboaie de cucerire nu am dus niciodata, intotdeuna ne-am aparat daca am putut dar in general am platit pinca ;). Eu cred ca o sa platim.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Deea
    eu ma uit la filme dar nu prea cred in ele, realitatea e mult mai simpla. E trist sa hotarasca "diaspora" care a preferat sa fuga din Romania la mai bine si totusi ii hotaraste soarta.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Marius Ola
    Eu? NU prea, ma gandesc unde sa ma prinda primavara, poate pe partia de ski ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ilana
    e doar purul adevar, nu ma mai mir de ce am par alb ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mika
    eu am spus acum doua saptamani "noapte buna Romania", nu m-ati crezut. O sa vedem in timp cine a avut dreptate. Cu toate ca as fi bucuros sa ma fi inselat eu.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Teo
    se pare ca suntem in secolul vitezei, si eu regandesc ce am scris de dimineata. Sunt unii care au jucat la doua capete ;). Interesant ce se prefigureaza totusi, tradarea e arma in politica cel mai des folosita.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Lillee
    da intradevar, am mai scris, de vreo 2000 de ani :))))). Rad si eu dar parca nu e rasul meu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc!
    Si ai dreptate cu "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul..."
    Asta e.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ nu e vorba ca nu am crezut...ca un om,am sperat,atat doar .
    http://www.youtube.com/watch?v=0ofeDruIwTM

    RăspundețiȘtergere
  17. @Andra
    poate nu ai fost foarte atenta, am schimbat putin pe "ocupa tot" si am scris "omoara cu", dar poate am fost prea drastic si meritam o corectie ;).
    Iti multumesc si eu :).

    RăspundețiȘtergere
  18. Ca raspuns la intrebare.
    Da, din pacate traim in romania.

    Cat despre criza, romanii inca n-au inteles ca de acum incolo la noi o sa fie criza. Pa guvern, pa bani de salarii, pensii, pa legi, pa credibilitate, pa investitori.

    Ce o sa avem in schimb? Un presedinte, impozite mai mari, preturi mai mari.

    Si o viata de c@c@t!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Law
    :)))))))))
    azi dupa ce am auzit rezultatele am mers la o cafenea sa ma uit pe net si venea un miros de la baie ;), oare deja a devenit mirositoare :)))).

    RăspundețiȘtergere
  20. :))


    ce bine de mine ca am nasul infundat de 2 zile :))

    O sa mai treaca ceva timp pana o sa simt mirosul noului...

    RăspundețiȘtergere
  21. @Law
    eu nu vad bine, dar mi-am pus lentile si am rezolvat problema, iar in compensare cred am un miros mai dezvoltat ;).

    RăspundețiȘtergere
  22. Fiti calmi, cinci ani trec repede :D

    RăspundețiȘtergere
  23. @Madi
    eu consider ca stau cam prost cu timpul si nu prea mai am de pierdut si conteaza chiar si 5 ore. Cum sa am rabdare 5 ani?

    RăspundețiȘtergere