luni, 28 decembrie 2009

A venit Mosul pe la voi?

A trecut si pe la mine ... putin intarziat dar a ajuns, cred ..., poate la incomodat asfaltul pentru ca sania aluneca mai bine pe zapada dar la 10 grade.... asta e, mai bine mai tarziu decat niciodata.
Dar cel mai important este ca a ajuns la nepotelul meu cu care ma voi lauda iar ... si iar... si nimic nu poate fi asemuit cu fericirea unui copil care primeste un cadou pe care nici el nu si-l imagina pentru ca e mult prea pitic.

Acesta e noul BUM BUM pentru ca cel vechi devenise mult prea mic :)))))

si normal are ceva mai multe dotari, acum e pregatit sa plece prin cluburi,

a luat el cheia si de la BUM BUM-ul cel adevarat, dar inca nu ajunge la pedale,

asa ca se pune cu burta pe carte ca sa invete pentru permis ;).

Sper iarna viitoare sa mergem si la un ski, inca e prea micut, dar la cat de mult adora zapada nu-mi fac probleme ;).

40 de comentarii:

  1. super cadouri,inseamna ca cineva a fost foarte cuminte!
    dar tu ce-ai primit din sacul Mosului,Adrian?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sora mea spune ca e rau si la fiecare sfert de ora face cate o prostioara, deh seamana cu unchiul ;) dupa spusele ei, dar fiind foarte iubit normal ca a fost darnic Mosul cu el.
    Eu am tot cautat prin sac si se pare ca am primit ceva ;), ramane de vazut :))))).

    RăspundețiȘtergere
  3. Serioase cheile maşinii...
    Gânduri din cele mai bune către nepoţelul ce ne demonstrează că nu trebuie să ai o anumită vârstă pentru a fi un şofer desăvârşit.

    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-ti traiasca mititelul mare, voinic si campion !
    ***
    Ce fes cool are !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ehe ce scump e !
    Pe la mine a venit moşul şi nu prea,poate nu am fost aşa cuminte cum am crezut...

    RăspundețiȘtergere
  6. Heiii...ce drăgălaş!
    Să vă bucuraţi de el şi cu el :)

    Şi da, a venit Mosu' :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-ti traiasca nepotelul. E un scump.
    A venit si la mine mosu', dar nu cu un BUM BUM :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Anu` asta n-a venit pentru mine, doar din partea mea. Banuiesc ca nu le poti avea pe toate :( Darn!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce ingeras!
    Se da cu BMW-ul de mic! Va ajunge un mare june!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Geanina
    cheile erau de la masina bunicului ... pentru ca a recunoscut marca de pe volanul masinii primite de el :)))), la un an si opt luni ;). Precoce piciul, vom vedea pe viitor daca trebuie sa ascundem cheile de la masina sa nu o fure :)))).

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu siguranţă va dori cât mai curând şi maşina bunicului nu doar cheile...

    Zi plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Damne cat de scump este...:*:*:* sa-ti traiasca si sa creasca mare, frumos si sanatos

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu l-am rugat pe Mosul sa-0mi aduca putina zapada pe Semenic sa pot schia dar se pare ca am fost baiat rau si nu mi-a adus mosul nimic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sigur ca a venit şi pe la mine Moşul, a dat un ochi, a legat sacul la loc şi dus a fost cu cadouri cu tot... N-oi fi fost merituoasă, ce să zic? Dar, uitându-mă la minunăţia nepotului tău, nu mă pot întreba cum aş fi reacţionat eu dacă aş fi primit aşa ceva când eram copil şi mi se iertau prostiile băieţoase... Eu mă alegeam mereu cu caiete de matematică, of. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dan Brad
    mercic mult, sanatos sa fie, iar fotografia cu fesul e bestiala :))).

    RăspundețiȘtergere
  16. @Catalina
    e bine ca a venit, poate nu l-ai anuntat tu despre toate asteptariile tale ;). Dar sa nu crezi ca nu ai fost destul de cuminte, poate nu te-ai facut inteleasa destul de bine. Important e sa iti aduca un an mai bun :))) si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Vania
    prezenta conteaza, restul e mai putin important.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Sebra
    vestea buna e ca a venit :)))), mercic de urari.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Lillee
    ehehe, poate a venit cu sania sau caleasca :)))), trasa de reni ;). La astia micii e pe baza de BUM BUM :))))))), sau poate si la cei mai mari ;).

    RăspundețiȘtergere
  20. @Piperusha
    ce sa mai spun, imi pare rau ... dar poate e de al ardeiutii tai, l-ai alungat cu atat de multa piscacealaaa ;). E bine ca tu nu ai uitat si ai marcat momentul, reciprocitatiile vin in timp si nu se quantifica chiar in tot ;).

    RăspundețiȘtergere
  21. @Cristian Simion
    ce sa fac, e boala de familie :)))), eu am renuntat in timp la BMW pentru ca toti manelistii au, dar el inca nu intelege asta, vine cu timpul ;).

    RăspundețiȘtergere
  22. @Geanina
    deja doreste masina adevarata :))), in vara cu asta ne jucam ;), perioada dificila, ti-am spus deja, abia acum incepe cand trebuie ascunse cheile :)))).
    Va doresc si voua o zi superba.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Deea
    sanatos sa fie, de restul nu-mi fac probleme ;). Mercic mult de gandurile bune, si tie iti doresc doar soare pe strada ta.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Dan Patrascu
    :)))), Dane si eu sufar in tacere de lipsa zapezii si nu cred ca nu o sitai, dar cred ca anul acesta am gresit adresa cu cererile noastre ;).
    Priveste putin in jur si poate o sa gasesti ceva de la Mos care pana acum nu ai constientizat ca ti-a adus ;). Eu asa am facut si am descoperit o mare surpriza.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Cristian Lisandru
    e bestiala, sora mea spunea ca nu crede ca putea face un copil mai fericit cu altceva. Ar dormi in ea, nu-i mai trebuie nimic altceva, doar BUM BUM.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Ada
    eu nu fac comparatii din astea, erau alte vremuri cand il asteptam noi pe Mos.
    In ce priveste Mosul care te-a ignorat, am sa-l cert si ii facem o reclamatie ca nu si-a facut bine traba, in fisa postului la el scrie ca trebuie sa faca cadouri tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Bucuria pe care o are Mosul cand aduce daruri micutilor care au fost cuminti este si o amintire a bucuriei pe care o avea Mosul cand era si el copil...

    RăspundețiȘtergere
  28. Da ,a venit mosul si la mine .Ma uitam in ochii celor mari cand au primit cadourile si se vedea o bucurie ,imi imaginez ce a afost in ochisorii celui mic.
    Am o conexiune de cacao ,pe unde umblu si am umblat ,asa ca ne mai vedem la anul .
    LA MULTI ANI! si tot ceea ce-ti doresti Adrian ,alaturi de cei daragi .
    Pupici...

    RăspundețiȘtergere
  29. @Vio
    ai perfecta dreptate, bucuria aceea de cand esti mic nu poate fi egalata vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  30. @Mika
    mercic mult, LA MULTI ANI si distractie maxima si tie alaturi de cei dragi si te asteptam la anul :)))), mercic mult pentru urari si un an nou plin de bucurii si impliniri.
    S`auzim nunai de bine in 2010.

    RăspundețiȘtergere
  31. Sa iti traiasca nepotelul si sa creasca mare si fericit. Am si eu un nepot dar al meu e deja maricel, merge pe clasa intai.
    La multi ani si multa sanatate in anul care vine si sa ai inspiratie la scris.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Ronnie
    multumesc mul pentru toate urariile. Iti doresc toate cele bune si am sa trec pe la tine sa-ti urez si eu ............LA MULTI ANI.

    RăspundețiȘtergere
  33. Sa cresteti mari si sanatosi! Sa aveti sarbatori fericite si un an nou asa cum il doriti!

    RăspundețiȘtergere
  34. @Calin
    mersi mult pentru urari, si pentru tine numai ganduri de bine si realizari marete in anul care vine.

    RăspundețiȘtergere
  35. La mulţi ani!
    Sănătate, noroc şi bucurii. Şi de-crizare uşoară!
    Foarte drăguţ, nepoţelul. Să-ţi trăiască! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. @Melami
    multumesc pentru urari din partea nepotului ;).

    RăspundețiȘtergere
  37. De la varsta de 3 ani poate merge la ski fara probleme. Ranca este o statiune superba pentru cei mici care vor sa invete

    RăspundețiȘtergere
  38. @cadouri copii
    mersi mult pt recomandari, dar nepotul meu avea 1,5 ani in fotografiile de mai sus de anul trecut, abia in iarna asta are 2,5 ani si inca e prea micut.

    RăspundețiȘtergere