marți, 15 decembrie 2009

Vreau o masina de spalat ....

pentru a-mi spala creierul, normal, pentru haine exista in dotare si mai functioneaza. As prefera precum in filmele alea idioate in care i se spala unuia creierul de o parte din informatii, stergem doar o partitie de pe hard, nimic mai mult si totul merge inainte.
A venit in sfarsit zapada, eu o asteptam din primavara, din momentul in care ne-a parasit, iar apoi o imploram prin iulie sa vina cat mai repede. De fapt o dorinta ascunsa era sa traca acest an pe care l-am considerat cel mai nasol de la inceput. Acum mai am doar 16 zile din acest an, poate trec cumva si in cel care vine va fi putin mai altfel, nu sunt prea multe sperante, dar cel putin ele mor ultimele. Pivesc cum ninge marunt si des, zapada se asterne peste mizeria adunata in acest an. Sper sa tina cat mai mult, poate o sa ne obisnuim cu o priveliste imaculata dupa atat gri si o sa reusim sa eliminam din memorie o parte din apasarile acumulate. Cred totusi ca e mai simplu daca era o masina de spalat pentru creier, ne ajuta enorm si nu mai pierdeam timpul cu amintirile de conjunctura.
Dar pana trece anul, bem o cafea de la Mika , mai citim ceva pentru suflet de la Gabriela Savitsky si mai ascultam putina muzica, pentru ca totul e trecator in viata.



Update de la Mika, o masina de spalat creierul:

37 de comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=3GnPaSO-Jjk
    O trimit mergand pe flerul meu .Nu am boxe la birou ,asa ca nu am auzit ce trimit,vad acasa :D .
    Da ,a venit iarna ,azi noapte pe la 3 eram cu ochii beliti pe geam si chiar ma gandeam "Adrian va fi in extaz cand se va trezi " .
    Nu ma asteptam sa ninga atat de mult,asa ca facusem si o poza in timp ce ningea.Poate o voi posta cand ajung acasa .;)
    Zi faina sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mika
    bun flerul tau :))), am si trecut update-ul de la tine si mercic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo...direcţia 5 şi Bob Marley...bun..îmi place.
    Aaa....a nins şi în Galaţi,în şfârşit ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Catalina
    ma bucur ca iti place, si ma bucur de ninsoarea de la Galati, cunosc pe cineva acolo care in mod sigur se va bucura de fulgii de zapada.

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietene, vin autoritatile cu utilajele de omorat zapada. Cu intarziere poate, dar vin. Voiam doar sa iti atrag atentia ca asa cum nu exista masina de spalat creierul, nici macar partial, nu exista zapada care sa anihileze mizeria. O ascunde temporar, dar nu o distruge...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ada
    de ce esti atat de cruda cu mine si vrei sa ma trezesti la realitate ;), aveam si eu nevoie sa mai visez putin, poate pana trece anul ;). Mare adevar spui tu Ada, dezamagirile ne cotropesc si pana la urma ne coplesesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Danette
    Astept vreo 10-15 camioane, daca tot ai la dispozitie si imi oferi, mercic mult si astept confirmarea livrarii. Daca e nevoie rezolv eu cu transportul ;).

    RăspundețiȘtergere
  8. masina de spalat... gasesti... este in strafundul mintii tale... trebuie doar sa cauti ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dan Ciulea
    :), am cautat, e ceva dar nu da randamentul necesar.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da , da trimit si eu 1 tir ;) cu zapada de aici de la Moinesti/Bacau ...
    Aici ninge fain si e o priveliste ... ca in basme :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Melissa
    sa fie primit, daca e zapada nu refuz niciodata. Poate vorbesti cu Casuneanu (daca nu ma insel e pe acolo pe la voi) sa-mi trimita TIR-ul poate face un discount de criza, mai are PA&CO?

    RăspundețiȘtergere
  12. Adrian, te-am trezit la realitate nu din cruzime, desi posed destula, dar asta e alta poveste. Esti Barbat, o poti infrunta mai bine decat crezi. Ai nume predestinat. :P

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ada
    marcic, stiam ca intentiile tale sunt bune. Iar in ce priveste numele, intredevar, si eu cred ca este predestinat si incerc sa-l cinstesc ca atare ;).

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca avem cu totii nevoie de o asemenea masina de spalat! Zapada, e buna ca mai ascunde mizria in care traim dar la topirea ei, aceasta apare din nou. Zapada este un iluzoriu paravan al mizeriei. Cred ca muzica si...hazul (chiar si cel facut de necaz) ne mai descreteste fruntile! O zi frumoasa, cu multa zapada!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Nea Costache
    mai trecem pe la matale pe blog sa ne luam portia de ras, mai facem si o pauza muzicala si totul trece. Rasul intradevar ne descreteste fruntiile, mi-ai adus aminte de discursul lui Toma Caragiu de la finalul filmului "Actorul si salbaticii", genial.
    Mercic de vizita si s`auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca toti ne-am dori o masina de spalat creierul...cel putin eu una asta-mi doresc..poate de craciun, cine stie:D?

    RăspundețiȘtergere
  17. @Lille
    vezi ca am reusit sa te inspir in legatura cu scrisoarea care sa i-o scri lui Mos Craciun :).

    RăspundețiȘtergere
  18. Bine te-am găsit... Am să trec constant...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Cristian Lisandru
    Bine ne-am gasit si sa ne citim cu placere. Toate cele bune ... si eu am sa trec pe la tine destul de des ;).

    RăspundețiȘtergere
  20. E deprimant decembrie acesta. Cu zapada lui surogat cu tot. Unde sunt fulgii aceia mari pe care ii admiram in copilarie, cu nasul si fruntea lipite de fereastra?
    Un decembrie in care am pierdut pe cineva din cauza noii gripe. Un decembrie in care nu ma pot bucura de ziua mea si nici de sarbatori.
    Totusi, mi-ar fi placut sa nu treaca atat de repede timpul.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Ronnie
    eu care am asteptat zapada din martie si prin iulie plangeam dupa ea, acum ca a venit parca tot lipseste ceva. Nu e cum trebuie sa fie ..........

    RăspundețiȘtergere
  22. ha ha ha! incearca sa-l speli de mana! ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu ma amuz oarecum, citindu-te, pentru ca tu iubesti iarna, si fulgii, si partiile, pe cand eu trebuia sa ma nasc sub un cocotier. Si totusi te plac, intelegi tu ce-am vrut eu sa spun:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu mi-as dori o masina de dat timpul in fata :).
    Cert este ca anul viitor fa fi altfel decat anul asta. Nu are cum sa fie la fel.

    Pt mine personal va fi un an foarte important cu multe probleme si schimbari in stilul de viata.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Cristian Simion
    am incercat dar nu a iesit pentru ca nu am gasit sapun de rufe.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Teo
    cum sa nu inteleg, e normal sa ne placem reciproc, doar sti cum e cu contrastele ;).

    RăspundețiȘtergere
  27. @Dan Patrascu
    iti doresc un an cu tot ce iti doresti si lasa masina de dat timpul in fata pentru ca o sa-ti para rau ulterior ca l-ai pierdut ;).

    RăspundețiȘtergere
  28. Adrian iti fac eu cadou sapun daca promiti ca sari peste programul de stoarcere! :D

    RăspundețiȘtergere
  29. @Cristian Simion
    nu ma risc cu storsul, imi aduc aminte de bancul cu nebunii care spalau mata si a murit tocmai la stors ;). Asa ca, sa fie primit, dar neaparat pe baza de lesie si sa fie facut in casa :))).

    RăspundețiȘtergere
  30. Adrian...de ce vrei sa iti speli creierul?
    Si asa suntem atat de putini...

    RăspundețiȘtergere
  31. @Alexandru
    da, a nins putin, astept mai mult si poate-mi trece nevoia masinii de spalat creierul :))).

    RăspundețiȘtergere
  32. @Lili
    vreau sa scot doar cateva pete care ma deranjeaza, nu vreau sa-l decolorez de tot ;).

    RăspundețiȘtergere
  33. Cel mai bine este sa le accepti acolo. In frumusetea lor.:))

    RăspundețiȘtergere
  34. @Lili
    sti cum e, incercarea moarte nu are ;), acum sunt convins ca nu am cum sa le indepartez asa ca in timp o sa ma obisnuiesc cu prezenta lor :)). Mercic mult pentru sfatul prietenesc.

    RăspundețiȘtergere