vineri, 18 decembrie 2009

Zapada mai mare pe sosele decat la munte

 Azi am scanat netul pentru ca vedea unde sunt sanse de ski sambata sau duminca. Destul de slabut, pe sosele este mai multa zapada decat pe partii si aproape nici unii nu incearca cel putin sa le amenajeze, poate au dreptate, e prea putina zapada. Singurele locuri unde am vazut eu pe web-uri, ca sa skiat azi, este la Straja (doar pe partia Soarelui) si la Homorod (e de copii, are 500 de metri) . O sa risc, cred, maine sau poimaine, si merg la Bucsin, la 20 km de Praid-Sovata, sper sa am noroc, la telefon cei de acolo spun ca sunt circa 35-40 cm de zapada si e acceptabil ;). Pentru prima zi e bine, in alti ani am schiat si pe smocuri de iarba sau pietre :)))) (exemplu anul trecut in 10 decembrie la Predeal).


Anul trecut cam asa arata la Bucsin partia, e destul de lina, foarte buna pentru incepatori, singurul avantaj considerabil este lungimea de 1200 m. Pentru o zi la aer curat si putin ski e superrr, mai greu e dupa ce te intorci din Austria :)))))).


Aici am prins un superb apus, in deapta apunea soarele iar in stanga luna era deja sus pe cer ;).




 Sper sa am noroc, daca aveti timp tineti-mi pumnii si va rasplatesc cu cateva fotografii si recunostinta vesnica ;). Hai la zapadaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

40 de comentarii:

  1. Nu stiu cum e pe partii, dar am fost azi pana la Cluj si m-am dat cu masina la propriu pe soselele patriei. Clipea beculetul de la ESP pe bord, incat ma intrebam daca imi trage mie cu ochiul si poate i-am cazut cu tronc:) Distractie faina la ski, sa vii cu vesti bune:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine poze... Nu comentez în ceea ce priveşte schiul pentru că îmi fuge pământul de sub picioare... Prefer vinul fiert de la cabană...

    RăspundețiȘtergere
  3. Distractie maxima pe partie ,sper sa ai zapada si sa ai timp si pentru ceva poze .;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere
  5. si la mine ninge ca in povesti din cand in cand. sunt blocat in Ilfov, dar se merita. :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. din pacate eu muncesc in weekendul acesta,dar astept poze de la tine

    RăspundețiȘtergere
  7. Man, văd că tu eşti mai pasionat de schi decât sunt eu de Grecia. Îţi doresc vreme bună pentru schiat şi să auzim de bine. După cum poate ai văzut pe blogul meu, aici ninge aşa de tare că se înzăpezeşte şi metroul (hi, hi!).
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci ai plecat la ski.Fain.Aşteptăm poze :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Te invidiez. Eu nu mă pot ţine pe picioare, nici pe drum drept, fără zăpadă. :)) E din pricina capului fixat în nori probabil... Observ însă cum te încăpăţânezi să ne faci în ciudă. :P Data viitoare, poate ne iei şi pe noi cu tine, eu ştiu să fac vin fiert bun. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Si la noi la Arad a nins zilele astea cum nu a mai nins de ani de zile. Am fi vrut sa iesim macar la o saniuta pe malul Muresului dar nu am avut cu cine. Cica de la o varsta nu mai merge sa te dai cu saniuta pe mal...deh, oamenii astia.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Teo
    dupa cum spunea-m si in titlu pe sosele aluneca mai bine decat pe partie :)).

    RăspundețiȘtergere
  12. @Catalina
    curand, desi nu e prea mare lucru, e zapada peste tot asa ca, dar le postez zilele astea ;0.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Cristian Lisandru
    combinatia ski+vin fiert e perfecta :)))).

    RăspundețiȘtergere
  14. @Mika
    se putea si mai bine daca era mai multa zapada ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim
    sustin deja campania voastra, era mai jos banerul, mai multa atentie nu va strica pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Alexandru Marin
    eu prefer sa fiu blocat de zapada si nu de alte chestii :))).

    RăspundețiȘtergere
  17. @Andree
    nu a fost extraordinar dar mai bine decat la munca ;).

    RăspundețiȘtergere
  18. @Vio
    fiecare cu pasiuniile lui ;), nici Grecia nu imi displace, dar depinde de sezon :))))).

    RăspundețiȘtergere
  19. @Cristian Simion
    mercic, vin imediat si pozele ;).

    RăspundețiȘtergere
  20. @Dan Ciulea
    da, stiu ca e ceva partie si pe acolo dar nu am avut ocazia sa o inaugurez ;).

    RăspundețiȘtergere
  21. @Sebra
    la voi e sigur mai multa zapada decat pe partie ;).

    RăspundețiȘtergere
  22. @Ada
    orice ajutor e binevenit, iar de luat cum sa nu, va iau pe toti, e loc pe partie suficient :))).

    RăspundețiȘtergere
  23. @Lille
    mercic, a fost de ajutor, era destul de putina zapada pt ski ;).

    RăspundețiȘtergere
  24. @Ronnie
    nu asculta gura lumii, e de dat cu saniuta, sacul, punga sau orice altceva la orice varsta, important e sa te simti bine si distractia sa fie maxima.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Mika
    vin, vin, oricum nu sunt pe masura celor primite de la tine pe mail :)))).

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am trecut prin revista cum stau treburile pe partiile de ski. Sincer nu imi vine sa cred ca peste tot apar partii impracticabile. Nu o fi oare o greseala informatica? Poate nu sunt updatate site-urile. Cine stie.

    Certr este ca in Timisoara nu a mai fost atata zapada de vreo 15 ani. De-ar fi macar un deal prin zona s-ar putea skia linistit.

    RăspundețiȘtergere
  27. @Dan Patrascu
    nu e nici o greseala ;), pentru ski e prea putina zapada, iar daca nu au tunuri e destul de problematic. Sunt conditii de ski destul de slabute, si organizarea e o alta problema, dar mai bine nu mai incep sa critic ;).
    Din informarea si vizualizarea camerelor web se skiaza la: Arieseni, Predeal, Busteni,Straja, Harghita Bai, Homorod, Suior .... Si la Sighisoara :)))), si noi avem o partie mica si e, pot spune, mai buna decat la Bucsin.

    RăspundețiȘtergere
  28. cineva a pomenit aici de vin fiert :D

    RăspundețiȘtergere
  29. @Catalina
    le frigul de afara e medicament curat :))), de saptaman trecuta me tot bate gandul de un gratar la cabana in zapada si stropit cu vin fiert ;).

    RăspundețiȘtergere
  30. @Catalina
    te asteptam, oricand mai e loc de persoane dornice de distractie le chefurile care le facem la cabana. Dupa ninsoare e un peisaj de vis acolo, lemne in padure sunt suficiente, trebuie doar ceva de pus pe gratar, vinul si eventual o punga in loc de sanie :)))).

    RăspundețiȘtergere