marți, 12 ianuarie 2010

Daca intri in hora .........

trebuie sa joci nenicule :)))). Am lipsit putin si acum, asa de revenire, am primit 3 (trei) lepse din 4 parti, interesant lucru si mai ales ca e de munca pentru ele nu gluma ;).

Prima, in mod aleatoriu, e de la Mika si Simion Cristian care imi cer sa raspund la un set de 16 intrebari carturaresti:
1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Las cartea deschisa, fara semne ;).
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?
Nu, si incep sa-mi pun intrebarea daca mi-am ales bine prietenii care imi sunt alaturi.
3. Citiţi în baie?
Logic, nu?
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?
Ma bate gandul sa-mi scriu memoriile, dar inainte de asta poate invat si eu ceva gramatica :)))).
5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
La fel ca multe alte inceputuri care se pare ca nu reusesc sa ia startul si sa progreseze.
6. Care este cartea preferată?
Se schimba tot timpul, sunt nehotarat in astea asa ca nu pot spune ceva ce peste 30 de secunde va fi minciuna :))).
7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Orice carte buna trebuie recitita pentru a patrunde mai bine in miezul ei.
8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Interesanta propunere ... iar discutia este pe moment, nu-mi plac chestiile programate.
9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Depinde cu cine si despre ce ;).
10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Multe si diverse.
11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
ABC-darul pentru a putea apoi sa citeasca restul.
12. Care este locul preferat pentru lectură?
Locul nu e o problema, important e sa iti faci timp sa citesti.
13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Depinde de carte si de starea sufleteasca.
14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
NU, nu au farmec si nu pot sa le citesc asa.
15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Nu fac discriminari.
16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Adapa setea de cunoastere mai bine ca orice altceva.
................................................................

A doua leapsa ma invita in cafeneaua lui Lili pentru un interviu :
1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.
profitabila decat cea pe care ti-o ofera televiziunea sau radioul in
2. Fără să verificaţi, cât e ora ?
NU stiu :))))) si nici nu ma intereseaza in mod special.
3. Verificaţi.
12 si 11 minute.
4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă) ?
:))))), treningul meu de casa
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi ?
pe bloguri normal
6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ?
TV-ul pe VH 1 si niste vecini galagiosi.
7. Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?
In week acum doua zile, vineri club, sambata teatru, duminica film ;).
8. Ce aţi visat ieri noapte ?
De obicei imi aduc aminte doar ce visez cu ochii larg deschisi.
9. Când aţi râs ultima dată ?
Rad continuu de cand m-am apucat de leapsa asta.
10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi ?
Un arc si niste sageti.
11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut ?
Sherlock Holmes (2009)
12. Aţi văzut ceva ciudat azi ?
In afara de fata mea in oglinda nimic.
13. Ce părere aveţi despre acest chestionar ?
Interesant doar.
14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă.
Alaturi de intrebarea anterioara sunt cele mai inutile de pana acum.
15. Prenumele copilului dumneavostră, dacă ar fi fetiţă.
O sa-l aleg impreuna cu mama ei.
16. Şi dacă ar fi băiat?
Idem.
17. V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate ?
Da.
18. Ce aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului?
Secret.
19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi ?
Aproape tot in afara de natura si cultura.
20. Vă place să dansaţi ?
Normal.
21. George Bush ?
De ce ati stricat numarul meu preferat cu o intrebare ..........
22. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ?
Eu folosesc TV-ul in loc de radio.
................................................................

Iar cea de-a treia, pentru ca da linkuri celor care trebuie sa preia una din ele sau toate daca le face placere, este de la Gabi si Calin Hera :
Dacă eram o lună, aş fi fost... martie
Dacă eram o zi a săptămânii eram cu siguranţă... joi
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost...seara
Dacă eram un animal marin, aş fi fost... peste spada
Dacă eram o direcţie eram...spre rasarit
Dacă eram o virtute aş fi fost...toleranta
Dacă eram o personalitate istorică aş fi fost...imparat roman
Dacă eram o planeta aş fi fost...saturn
Dacă eram un lichid aş fi fost...H2O
Dacă eram o piatră aş fi fost...smarald
Dacă eram o pasăre, aş fi fost... phoenix
Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost…ninsoare
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost…pian
Dacă eram o emoţie, aş fi fost…teama
Dacă eram un sunet, aş fi fost…trilllll
Dacă eram un element, aş fi fost…atom
Dacă eram un cântec, aş fi fost…mars
Dacă eram un film, aş fi fost … psiho
Dacă eram un serial, aş fi fost…despre tineri
Dacă eram o carte, aş fi fost…captivanta
Dacă eram un personaj de ficţiune, aş fi fost…haiduc
Dacă eram un fel de mâncare, aş fi fost…specialtatea asiatica
Dacă eram un oraş, aş fi fost…Roma
Dacă eram un gust, aş fi fost… picant
Dacă eram o culoare, aş fi fost…violet
Dacă eram un material, aş fi fost…in
Dacă eram un cuvânt, aş fi fost…dreptate
Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost…urechea
Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost…zambet
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost…sport
Dacă eram un personaj de desene animate, aş fi fost…miaunel
Dacă eram o formă, aş fi fost…cea de la opera
Dacă eram un număr, aş fi fost… 21 (acesta nu are linck ;)
Dacă eram un mijloc de transport, aş fi fost…teleski
Dacă eram o haină, aş fi fost...paltonul
Ziua cea mai frumoasă: azi
Cel mai mare obstacol: nu prea exista
Cea mai mare greşeală: absenteismul
Rădăcina tuturor relelor: ignoranta
Distracţia cea mai plăcută: orice e frumos
Cea mai mare înfrângere: dezamagirea
Cel mai bun profesor:  exemplul
Prima necesitate: adevarul
Ceea ce te face cel/a mai fericit/ă: frumosul
Cel mai mare mister: pseudonimul
Cel mai rău sentiment: frica de necunoscut
Cel mai bun cadou: cadoul e cadou
Lucrul cel mai de valoare: respectul
Calea cea mai rapidă: cea pe care o cunosti
Sentimentul cel mai plăcut: de implinire
O protecţie efectivă: rasul
Cel mai bun remediu: informarea
Forţa cea mai puternică: intelegerea substratului
Persoanele cele mai necesare: toate sunt necesare
Lucrul cel mai plăcut dintre toate: indragosteala.

Linckurile nu au o legatura aparte cu raspunsurile, ele sunt acordate ca recunostinta prietenilor din blogosfera. Ele nu obliga pe nimeni sa preia una din lepse, si eu cred ca sunt ultimele pe anul acesta, mi-am propus cate una pe trimestru si deja am 4 ;).
S`auzim numai de bine.

UPDATE 13 ian 2010
Copilul rebel Catalina ma provocat sa argumentez la :
Nu pot trai fara .......
- hrana sufletului ....dragoste
- prieteni ..... cat mai multi
- comunicare ..... vorbesc prea mult ;)
- cultura ..... film, teatru, carti
- distractie .... cluburi, petreceri etc.
- vicii .... cafea si altele la care totusi pot renunta ;)
- tabieturi .... multe :))))))
- informatie ..... cea mai de pret.
Poate am uitat unele mai importante dar acum astea imi vin in minte :))))).

34 de comentarii:

  1. Adriane, m-ai facut captivanta?
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. lasă, captivantă mai e cum mai e. Io-s psiho =))

    Kiddin`, am priceput ideea şi-ţi mulţumesc! După cum ai făcut leapşsa asta aproape că-mi pare rau că Miţă mi-a transmis varianta prescurtată.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lili
    cu toate ca e captivanta o cafea servita in cafeneaua ta blogosferica, am mentionat la sfarsit ca nu au legatura linckurile cu raspunsurile ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. @Piperusha
    ei vezi, tie ti se potrivea "picanta" si am folosit termenul dar nu am pus legaturi pentru ca nu gaseam la toti pe care ii mentionez ceea ce merita si atunci era "discriminatoriu" ;).
    PS
    daca iti pare rau o poti prelua pentru ca am nominalizat pe toti cei la care le-am trecut linkurile ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. n-o mai preiau ca m-as repeta la multe intrebari:))
    Dar leapsa cu cartea o scriu mâine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-a de-a doua seamana cu "Oracolul" meu :D ...o postare mai veche.
    Ce-a de-a treia mi-a placut si mie ,de ieri o vazusem la cineva din lista ta.
    Zi faina sa ai .

    RăspundețiȘtergere
  7. Am preluat şi eu prima leapşă. Dincolo de nonşalanţa răspunsurilor tale, care mi-a plăcut foarte mult, am descoperit ca am recomandat aceeaşi lectură obligatorie: Abecedarul :P

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place mult unde m-ai pus pe mine....cea pe care o cunosti...:)) si totusi nu cunosti nimic din mine..o sa preiau si eu ultimele doua leapsa...:D ca la prima am raspuns deja

    RăspundețiȘtergere
  9. Recunosc, sincer .... nu credeam sa ma regasesc printre linkuri . :D Phoenix !? Touche ....doar ca nu am un blogroll suficient pt a onora caracterul acestei lepse ....:D

    RăspundețiȘtergere
  10. aruncă o privire şi aici http://invisare.blogspot.com/2010/01/n-as-putea-trai-fara.html că poate îţi trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ooo, ce bine că răspunzi la lepşe! Uite, am şi eu una!
    Am glumit, nu te speria! Cred că meriţi, după aşa un efort, o lungă vacanţă în privinţa asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Atomul e la datorie :) Stiu ca linkurile nu au o legatura aparte cu raspunsurile, da' mie imi place sa fiu atom :D Oare cum o fi?
    ( leapsa am completat-o) ...stiu ca ai mentionat ca nimeni nu e obligat...dar eu am vrut sa-ti spun. Na, mai zi ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Tur de forţă, trei şepşe dintr-o lovitură!...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Piperusha
    astept sa vad raspunsurile la leapsa cu cartea ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. @Mika
    poti sa o faci si pe asta, esti nominalizata ;) asa ca e la alegerea ta :)))).
    Spor la toate si o zi superba.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Simion Cristian
    a fost dar meritam sa ma puneti la munca dupa atata chiul ;).

    RăspundețiȘtergere
  17. @Ada
    am citit ce ai scris la prima ta leapsa, imi plac si raspunsurile tale iar cu ABC-darul e tare sa fim pe aceeasi lungime de unda ;).

    RăspundețiȘtergere
  18. @Deea
    spor la munca si astept sa vad rezultatul ;).

    RăspundețiȘtergere
  19. @Danette
    poti sa o iei pe cea carturareasca ;), iar pentru mirarea ta nu prea am o explicatie ;) dar pentru linck am .... spor la toate si numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  20. @catalina
    am citit seara trecuta, misto, foarte misto, dar nu mai iau lepse curand :)))))))), sper sa nu fie cu suparare ;).

    RăspundețiȘtergere
  21. @Melami (silavaracald)
    mercic pentru intelegere :)))), d-na doctor sa gandit la sanatatea mea ;).

    RăspundețiȘtergere
  22. @Lillee
    nu mai zic nimic, am citit la tine si mi-a placut :)))), ai grija la electronii care graviteaza in jur ;).

    RăspundețiȘtergere
  23. @Catalina
    pai atunci spor la treaba, oricum erai nominalizata (ai linck in cea de-a treia) asa ca astept rezultatul :)))).

    RăspundețiȘtergere
  24. @Vania
    maestre, erau la oferta, doua plus una gratis :)))), iar cum suntem ahtiati dupa mocaciuni am luat la pachet totul.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Catalina
    Dacă eram un material, aş fi fost…in
    IN este lincul catre tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. @ Adrian .... ok, sa o auzim pe cea cu linkul ! :D Oricum, raman datoare pt o vesnicie la tine .

    RăspundețiȘtergere
  27. @Danette
    in blogosfera nu exista datorii, asta in conceptia mea, ci doar prietenii iar asta e explicatia linckului ;).

    RăspundețiȘtergere
  28. Cum zici tu , Adrian ! Multumesc ! :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Hey, nu ma asteptam la o asa invitatie la "dans".
    Daca e hora, sa o facem cat mai mare atunci, ma bag si eu ca tot imi place sa dansez. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  30. @Madi Busoi
    deci danssss :))), mercic mult pentru receptivitate si sa intindem hora mareeeeee.

    RăspundețiȘtergere