marți, 26 ianuarie 2010

Super Premiu !!!!!!!!

Sunt unul din cei nominalizati de maestrul VANIA drept beneficiar al premiului afisat mai jos. Este o deosebita onoare, mai ales pentru ca vine din partea lui, iar cu acest prilej tin sa-i multumesc si sa-i urez (cu o zi mai devreme) un sincer LA MULTI ANI maestre, si un sincer LA MULTI ANI (pentru azi) d-nei Ana Usca .
Nu am scanat destul blogosfera si nu am observat ca am primit premiul si de la Lili, careia ii multumesc si va invit pe toti la o cafea in cafeneaua ei ;).

Pentru ca e un premiu special are si reguli stricte :
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Regulile nu ma lasa sa premiez toti blogerii din blogroll asa ca ...... greu, foarte greu .... am studiat blogosfera si sper sa premiez pe cei care nu au primit premiu inca, deci lista premiatiilor este:
- Melami (silavaracald)
- Ronnie
- Dan Ciulea
- Dan Patrascu
- Cel mai bun

S`auzim de bine si sa stiti ca eu v-am premiat cu sufletul pe toti care treceti pe aici si pe toti pe care ii citesc (recunosc in ultima vreme stau extrem de prost cu timpul).

38 de comentarii:

  1. Mul'umesc! L-am luat si am fugit! :)
    Il pun langa celalalt, dat de Simion Cristian (Fratele Cristi)! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Piperusha
    mercic, felicitari si tie pentru ca am vazut esti posesoarea aceluiasi premiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Melami (silavaracald)
    fugi, vin si eu pe la tine sa citesc scrierile alea multe pentru a recupera lipsa mea din blogosfera ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ilana
    mercic mult, erai si tu in vizor dar il detineai deja ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Adrian si multumesc foarte mult pentru nominalizare. Am preluat premiul si l-am dat mai departe conform regulilor:
    http://fbronnie.blogspot.com/2010/01/super-premiu-pe-blog-scriitor-superior.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu te-am premiat! :(
    De la mine nu il iei?

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare că mulţi SS-şi se arată. Felicitări şi la o bună recitire:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc foarte mult pentru acest premiu. Voi respecta regulile amintit de tine si voi incerca sa-l dau mai departe cat de curand.

    Vezi ca eu te-am nominalizat la o provocare in postul despre conspiratii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări pentru premiu şi la bună recitire!

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari, bravo si iar felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari si sa primesti cat mai multe premii!

    RăspundețiȘtergere
  12. mulţumesc mult pentru premiu! succes în noua funcţie :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Adrian,
    Ai o cană cu vin fiert ce te aşteaptă la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Congrats !
    ... premiile astea !
    M-apuca pocina de ciuda...
    :D

    RăspundețiȘtergere
  15. "porcina !"

    HEY !!!
    ...ai scos controlul cu litere !
    Tocmai acu', cand il invatasem pe "Y" !


    :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnule Bărbat,cam tragi chilul pe aci pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari, Adi, stiu ca meritati acest premiu, imi place lejeritatea cu care scrii si ma bucur ca l-ai primit de la un personaj atat de talentat ca Vania. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  18. Numai gânduri bune pentru acest dar, îl merită scrierile tale fără drept de apel.

    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Ronnie
    multumesc, si meriti felicitari si tu ;).

    RăspundețiȘtergere
  20. @Simion Cristian
    mercici, mercic prietene special ;).

    RăspundețiȘtergere
  21. @Lili
    mercic mult, am preluat cu intarizere si mii de scuze pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Marius Ola
    tot mai multi SS-isti :)))), mercic si la buna recitire.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Andree
    mercic, cred ca am nevoie de niste cosmetice de la tine pentru intretinere pe frigul asta :)))).

    RăspundețiȘtergere
  24. @Dan Patrascu
    cu deosebita placere, am preluat si eu provocarea si am publicat parerea mea conspirationista ;).

    RăspundețiȘtergere
  25. @Cristian Lisandru
    multumesc si la buna recitire.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Lillee
    mercic si iar mercic :)))))))).

    RăspundețiȘtergere
  27. @Duta
    multumesc pentru gandurile bune, dar trebuie sa mai si scriu pentru asta :)))).

    RăspundețiȘtergere
  28. @cel mai bun
    cu deosebita placere, si mercic pentru ministerul de interne acordat in tara ta ;).

    RăspundețiȘtergere
  29. @Marius Ola
    vin in seara asta sa o dovedim :)))).

    RăspundețiȘtergere
  30. @Dan Brad
    pai vad ca esti vaccinat deoarece te-am vazut nominalizat pe undeva si nu l-ai preluat :))). La cererea ta expresa am dezactivat controlul desi pare ca era educativ, invatai si tu ceva litere in plus :)))))))).

    RăspundețiȘtergere
  31. @Catalina
    imi cer scuze si trebuie sa recunosc sunt mai mult absent de pe blog decat prezent, dar nu imi permite timpul in acest moment.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Teo
    multumesc pentru cuvintele scrise de tine, intradevar e o onoare sa-l primesc de la maestrul Vania.

    RăspundețiȘtergere
  33. @Geanina
    multumesc mult, o zi frumoasa iti doresc si tie.
    Am vazut ca ti-ai schimbat adresa asa ca am sa fac modificarea de urgenta ;).

    RăspundețiȘtergere
  34. Salutare!
    Fa mi o vizita http://www.pinka.info/ si daca iti place , mi-as dori sa facem schimb de linkuri.
    Astept mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com
    Titlu Viata e frumoasa!
    Multumesc,
    Cu respect,
    Bianca,

    RăspundețiȘtergere