marți, 30 martie 2010

Barcelona martie 2010

Stiu, nu am scuze si trebuie sa ma urecheati pentru ca nu am dat nici un semn de ceva vreme ;). Nu ma scuz pentru ca nu-mi sta in fire sa gasesc explicatii la faptul ca nu am alocat timp blogului si blogurilor.
Da, mi-am luat vacanta si am fugit la Barcelona, dar din pacate am revenit prin romanica noastra cea de toate zilele. Nu am uitat ce am promis cu locatiile de ski dar acum o sa aloc ceva spatiu Barcelonei:
Azi doar din port si de pe plaja ;), in curand si cu obiectivele care merita vizitate pe acolo,
e tentant sa pleci intr-o calatorie pe urmele lui Columb, cu o "barcuta",
 si poate o sa descoperi si America,
dar nu stiu sa conduc asa ceva si e mai sigur pe jos, e chiar sanatos daca nu stai prea mult cu picioarele in apa rece a marii.
Sper ca nu m-au parasit toti prietenii mei blogeri si promit sa vin si pe la voi sa vad ce mai scrieti si ce mai faceti.
Salutare tuturor si s`auzim numai de bine.

64 de comentarii:

  1. Welcome back !
    Frumoasa vacanta ai avut,vreau si euuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca să te iertăm trebuie să ne duci pe toţi în vacanţă în Barcelona :D Te bagi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbate, habar n-ai tu de cate ori m-am intrebat ce-o fi cu tine... Ma bucur ca te-ai intors, sper sa nu te mai sustragi atata vreme:)) Astept postarile legate de obiectivele de vizitat in Barcelona, ma tenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit! Chiar ma intrebam ce s-a intamplat cu tine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit, călătorule! Frumos e p-acolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit!
    Daca tot vi din an in Paste pe aici ...iti spun sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai, Adriane, sa ne urechiem reciproc ! Am lipsit si eu, dar nu din cauze asa de nobile ca ale tale !
    Faina Barcelona.... vreau si eu cu picioarele in apa marii ! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sărbători senine şi Pace în suflet !

    http://www.youtube.com/watch?v=RwFYUJb03d0

    Fericire, fericire pentru toată lumea !

    RăspundețiȘtergere
  9. ce bine de cate unii. In timp ce noi ne tocim coatele pe bancile facultatior, ei se plimba pa-o plaja straina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori Fericite !
    Hristoa A Inviat !

    RăspundețiȘtergere
  11. Sărbători fericite, călătorule! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ai revenit...si bine ai facut ca ai plecat!
    Barcelona e orasul meu de suflet...
    I'm so jealous...

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ai revenit. Ti s-a simtit lipsa prin blogosfera :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragul meu Adrian,
    Bine ai revenit ! :)

    Stimați prieteni, cititori ai acestui blog,
    Îmi propun să vă lansez o provocare: haideţi să cerem, haideţi să promovăm şi să susţinem o altfel de politică. O politică pe care noi să o dictăm şi pe care noi să o ducem mai departe, care să ne reprezinte dupa 20 de ani în care am votat emoţional şi în care niciodată nu am fost reprezentaţi cu adevărat.

    Îmi permit să fiu primul care îşi asumă o altfel de politică şi în speranţa că o să fim cât mai mulţi care vor crede în schimbare, vă invit să semnaţi alături de mine următorul contract:
    http://alexandrumarin.wordpress.com/2010/04/06/o-altfel-de-politica/

    RăspundețiȘtergere
  15. http://paulgabor.com/2010/04/07/mizerabila-blogosfera/

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine-ai revenit Adrian! Eu ti-am tot calcat pragul dar erai plecat la...schi! Nu-i bai, eu nu te-am uitat iar aceste poze sunt superbe!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Andrei, nu te-am părăsit, dar se pare că a fost o epidemie de plecări. Şi eu am fost plecat, dar am fost ceva mai harnic şi am publicat deja câteva din pozele făcute.
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. ...uneori, apa rece la picioare poate sa faca minuni!
    impresionante fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  19. sa inteleg ca din nou ai fugit in ceva tara ... :-)

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu te-am părăsit, nu-ţi fă iluzii.
    Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  21. eu n-aş mai pleca de acolo, ce să faci, frate, in romanica?

    RăspundețiȘtergere
  22. Salutari ! Va rog sa va inscrieti din nou pe google friend conect pentru ca din motive tehnice a trebuit sa schimb blogul. Am inceput sa transfer posturile de pe vechiul blog si in curand va fi exact asa doar numele schimbat ! Sper sa va amintiti despre cine e vorba sunt vechiul http://iosiftreufrienforever.blogspot.com Scuzati pentru deranjul facut !

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună.
    Globu’ cu Sondaje ar dori un link exchange cu dvs.
    Dacă consideraţi că sunteţi de acord, lăsati un mesaj pe http://globu-cu-sondaje.blogspot.com/ sau pe mail : globucusondaje@yahoo.com
    O zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, da, te urechez si eu cu ceva intarziere, desi observ ca din 30 martie iara nu ai dat niciun semn. Sper sa nu scrii din luna in luna doar. Uite eu mi-am mai deschis un blog ca nu imi era de ajuns "Cel care striga in pustie", asa ca am deschis si unul de sport, "Din ungherele sportului" pe care il poti gasi la linkul urmator, daca te intereseaza sportul.

    http://sportlines.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

    RăspundețiȘtergere
  26. Salutare,
    Am si eu un site de Filme Online Gratis si anume www.filme-online-gratis.com
    Daca doresti un link sau banner exchange si noi te rog sa vizitezi http://filme-online-gratis.com/blog/linkbanner-exchange/
    sau sa ma contactezi pe mess la id : filme_online_gratis
    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna seara,sunt administratorul site-ului de desene animate desene-tari.ro , si va scriu acest comentariu pentru a incheia un parteneriat de tipul link exchange,daca sunteti deacord treceti-ma cu titlul desene animate si trimite-ti mi codul dvs. la e-mailul parteneri[@]desene-tari.ro,va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  28. :D De cand nu iti mai vizitezi blogul ...te-au invadat spammerii ... lol .
    Mai da si tu un semn de viata ...din cand in cand ... . Viata faina si usoara !

    RăspundețiȘtergere
  29. Salut, detin site-ul statusuri.ws (3000 unici pe zi), si sunt interesat de un link exchange cu blogul acesta,daca esti deacord trece-ma cu titlul statusuri si trimite-mi codul pe emailul linkuri[@]statusuri.ws,multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  30. Bună.
    Globu’ cu Sondaje ar dori un link exchange cu dvs.
    Dacă consideraţi că sunteţi de acord, lăsaţi un mesaj pe http://globu-cu-sondaje.blogspot.com/ sau pe mail : globucusondaje@yahoo.com
    O zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  31. Faci un link exchange/schimb de banner cu blogul http://sanatatesiviata.blogspot.com ? Daca da lasa-mi un comment pe blog! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  32. Am o propunere pt tine
    http://www.axyy-filme.com
    in dreapta am acolo o categorie : BLOGURI INTERESANTE
    te-ar interesa sa ajungi acolo sa te citeasca 5.000 de oameni zilnic ?
    Add id messenger happy_dar

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre famouswhy.ro , motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email (va rog precizati linkul dvs) pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

    RăspundețiȘtergere
  34. As vrea sa facem schimb de link daca vrei add:valy_best96 sau lasa un id si te contactez apropo frumos site , siteul meu este http://www.filmeonlinefree.in/

    RăspundețiȘtergere
  35. E tentant sa pleci pe urmele lui Columb cu o barcuta, dar e tentant sa te mai si intorci (sau macar sa ajungi la destinatie) :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Va propun un schimb de linkuri/ bannere, in
    scop de promovare reciproca!
    clement.MEDIA
    Detalii, in pagina "parteneri web":
    http://www.clementmedia.ro/parteneri-web/

    RăspundețiȘtergere
  37. foarte frumoasa barcelona...
    ai face bine sa nu te mai intorci in tarisoara asta a noastra...

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    RăspundețiȘtergere
  39. Salutare! Sunt administratorul siteurilor jocuribarbienoi.net şi cosurisiacnee.com, şi vreau să fac link exchange cu blogul dvs. Dacă sunteţi de acord treceţi-mă cu titlul jocuri barbie şi cosuri si acnee şi scrieţi-mi aici: http://www.cosurisiacnee.com/link-exchange

    RăspundețiȘtergere
  40. Superb :X poate ajung si eu la vara in Barcelona

    RăspundețiȘtergere
  41. "nu uita :
    pune-ti mintea la contributie !"
    Mi-am tot pus-o si tot nu am gasit explicatie lipsei tale asa de indelungate ....

    RăspundețiȘtergere
  42. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  43. Salut, daca te intereseaza un link-exchange cu blogul www.baubau-exista.blogspot.com te rog sa ma anunti. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  44. @Mika
    he he he, a venit iarna, zapada si hop si eu :))))))))) m-am ascuns de soare ;).

    RăspundețiȘtergere
  45. @SweetViper
    poti merge oricand, este superb si intradevar este unul din locurile in care trebuie sa mergi cel putin o data in viata ...

    RăspundețiȘtergere
  46. @doctore
    din pacate am revenit de mult :)))))))) e ce sa facem cum e, cum nu e tot a noastra ramane ;).

    RăspundețiȘtergere
  47. @Glen Glen
    tentatiile sunt mari dar daca ai intradevar o destinatie trebuie sa rezisti si sa nu te aventurezi, daca destinatia nu exista atunci ..........

    RăspundețiȘtergere
  48. @Ana Maria
    multumesc de vizita si suna imbucurator aprecierea ta, este un imbold pentru a relua activitatea la butoane ;).
    Te mai astept in vizita pe aici si poate incepi sa scri si tu ;).

    RăspundețiȘtergere
  49. @Radu
    o sa postez azi noua politica a blogului si am sa respund acolo nenumaratelor cereri de linck-exchange primite.
    daca ti neaparat iti sterg comentariul dar daca nu o sa-ti pun link-ul in blogroll poate e mai bine sa ramana aici nu ;).
    Astept un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  50. @UNIVERSUL CUNOASTERII
    mersi pentru confirmare desi nu am inteles la ce te refereai, dar stai linistit eu sunt vinovat pentru ca m-am apucat de raspuns la un post de acum multe luni si comentarii foarte vechi.
    Te mai astept in vizita si poate reusim sa definitivam discutia.

    RăspundețiȘtergere
  51. @Danette
    m-au invadat pentru ca i-am lasat :)))))), am sa incep sa dau semne, promit, dar am trecut si pe la tine si se cam aduna praful si pe blogul tau.
    Eu azi m-am apucat de sters praful si maine fac curatenie pe blog :))))))).
    S`auzim numai de bine si astept un semn si de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  52. @Dan Patrascu
    am vazut ca ti-ai schimbat si domeniul, am vazut mai multe, desi nu am mai scris v-am mai facut eu vizite asa pe NV.
    Spor cu noul blog care acum deja a devenit vechi si sa ne citim cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  53. Ok, ok ... atunci sa incep sa sterg praful... recunosc ...e mai gros ca stratul de zapada de afara :)))

    RăspundețiȘtergere
  54. @Danette
    deschide geamurile si lasa zapada sa intre :))))).
    Ma bucur ca ai raspuns atat de promt, insemana ca esti pe net, de ce nu mai postezi, eu cel putin nu am postat pentru ca nu aveam cum, adica mint, aveam cum dar nu aveam timp.

    RăspundețiȘtergere
  55. @eXtra Radio
    eu am plecat din Barcelona dar am proomis ca ma voi intorace ;).

    RăspundețiȘtergere
  56. Adrian, tot pe lipsa de timp dau si eu vina . In mare parte e adevarat ...dar , recunosc .... sufar si de o mare lene , o data cu venirea toamnei . Cat despre zapada ....e faina , ft faina ... dar o prefer in instantanee. Ai uitat? Anul trecut ...am plans de frig ....brrrr ... :D

    RăspundețiȘtergere
  57. @Danette
    nu am uitat :)))))))), daca plangi tare o sa se topeasca datorita lacrimilor putin sarate ;).
    In rest ce mai, lenea e cucoana mare, o sa postez in cateva zile si de ce nu am scris in anul care a trecut.

    RăspundețiȘtergere
  58. In Barcelona fantana Montjuic este bestiala.

    RăspundețiȘtergere
  59. @Iasi
    Este, cu sa nu ... m-am uitat acum pe net pt ca a trecut un an de cand am fost pe acolo si nu mai stiam exact despre care fantana spuneai, dar nu am vazut-o functionand din pacate ;).

    RăspundețiȘtergere