duminică, 23 ianuarie 2011

Coram populo (publico) - In public, pe fata.

A venit momentul sa scriu pe temele propuse de fetele curajoase care au raspuns prezent jocului propus de mine marea provocare :

Danette : "Despre mare ....se poate !? Nu de alta...dar stiu ca iti place sa ...schiezi .... :D"
Marea ... da ... marea pentru multi inseamna: soare, vacanta, terase, galagie, aglomeratie, plaja, cluburi, distractie ... etc ...
In schimb eu as caracreriza-o cam asa: un loc care pare nesfarsit si totusi se termina undeva, care ofteaza tot timpul ... valurile, din ea rasare sau apune in fiecare zi soarele iar noaptea poti observa cum se oglindeste in ea luna. Marea ascunde sub nesfarsitul apelor nepretuite frumuseti, ea iti mangaie si racoreste trupul incins de naprasnicul soare si ..... ei si ca sa devin putin pragmatic ;) iti ofera o imensa pista pe care poti face tot felul de nebunii cu jet ski-ul :))))))) ...

Corina : "Tema: "De ce se tem barbatii". Sa auzim! :-)"
Pentru ca ma pricep mult mai bine la cifre decat la cuvinte si privesc totul in alb si negru (asa cum spun unii), fara sa pot intrezari si griul, am sa scriu ceva ce poate va deranja unii barbati pe care ii rog sa se considere exceptii ;).
Barbatii, in general, se tem sa isi asume responsabilitati, asta nu pentru ca ar fi lasi, nici gand, dar le e mai simplu asa si nu doresc sa se complice. Barbatii se tem de tot ce este complicat, de ce sa ii doara capul cind totul poate fi si simplu. Barbatii se tem de incertitudini si atunci abandoneaza astfel de situatii. Barbatii se tem ca nu vor fi invingatori si atunci abandoneaza lupta inainte sa afle rezultatul final ...

Iulia : "Despre iertare. E o tema vasta, pentru a o restrange... Ce anume crezi ca ai reusi sa ierti printr-un efort suprem (e vorba de ceva grav) si ce anume nu ai ierta niciodata..? Am in minte un fel de ,,limite" ale iertarii, ce e de iertat si ce nu... Nu stiu de ce mi-a venit asta in minte, sigur se intampla ceva suspect in subconstientul meu :)"
Tema propusa de tine e vasta intradevar, mi-a venit imediat in minte chestia aia cu "totul se iarta, nimic nu se uita" ... dar si o experienta personala cand am cerut iertare cuiva (neimportant momentul sau persoana) si am primit raspunsul "dute la biserica sa te ierte Dumnezeu".
Eu cred ca nu exista limite in ce priveste iertarea, ci doar situatii limita in care putem ierta ce nu ne-am fi inchipuit vreaodata sau nu putem ierta ceea ce am iertat acum cateva minute pentru ca se repeta obsesiv aceeasi greseala. Oricum, mai devreme sau mai tarziu tot vom ierta, nu stiu de ce, poate din cauza ca trece timpul sau pentru ca ne maturizam si nu mai pare atat de grav, habar nu am, dar cu siguranta sunt multe care vor fi imposibil de uitat.

Melania : "Iote că sosi și provincia. Care ar dori să știe povestea celor două poze ale tale de pe malul mării. Adică, ce-ți trecea prin minte atunci, cum te simțeai, ce miros avea vântul care-ți răvășea părul, ce culoare zâmbetul. :)"
Mda ... daca am spus ca voi da totul din casa la cererea voastra acum ce sa mai fac? Iata povestea comentata si ilustrata ;):
Era 1 mai 2010 la Vama Veche ..... plaja era plina de corturi si oameni
agitatie, distractie ... buna dispozitie si eu tocmai pierdusem vaporasul
asa ca urma sa privesc de pe mal increcarile de a screie ceva pe cer cele doua avioane ...

cum prin minte nu-mi treceau prea multe, obosit fiind dupa o noapte nedormita si peste 700 de km condusi, toate astea pentru a fi de 1 mai la Vama Veche, am plecat la plimbare pe malul marii
ascultand murmurul marii am numarat scoicile si pietrele
iar vantul nu reusea sa descalceasca aceste noduri oricat s-a chinuit.

Asta a fost cam tot.
Multumesc celor care au propus teme si s`auzim numai de bine.

16 comentarii:

  1. Cu jet-skiul ...zici!? Dar de unde incepe pista ? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. am vrut de multe ori sa te intreb de pozele cu marea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ! As dori o colaborare cu blogul dumneavoastra, link exchange. Nume 2blackjack Link : https://2blackjack1.wordpress.com/ Daca sunteti de acord astept un mesaj pe blog cu datele blogului pt a va adauga. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, încerc şi eu o temă: Când ai trăit ultima emoţie? Ce te-a făcut să simţi asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos peisajul,mi-ai amintit de ultimul concediu petrecut undeva intr-un loc numit Grindul Lupilor....

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua. V-ar interesa un schimb de link cu magazinul nostru online? V-am fi recunoscatori si va multumim anticipat. Ne puteti gasi pe adresa de email admin[at]copiatexamen.ro unde [at] este @.

    O zi buna in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc mult de răspuns!
    A fost atât de la obiect încât am simțit mirosul de amestecat al mării, de alge, sare și iod, ți-am simțit oboseala și te-am văzut de câteva ori cu mintea golită complet, privind doar întinderea de ape, apoi strivind nisipul sub tălpi...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Danette
    depinde unde esti la mare ;), dar cel mai mult conteaza cat de mare e pista pe care iti da voie sa valsezi si sa te rastorni :))))))).

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cati
    si ce te-a retinut? Sti bine sa raspund prietenilor la orice intrebare ;).

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim - de doua ori black sau jack
    pe acest blog nu se mai fac schimburi de linck, oricum nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund pt ca sigur nu mai citesti raspunsurile date cu copy paste peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Vio
    imi tare rau dar sesiune de lasare a temelor sa incheiat, interesanta tema ta si am sa tin cont de ea la o eventuala a doua joaca de-a temele ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. @Andree
    mercic si sa sti ca multe peisaje ne aduc aminte de concedii sau locuri superbe.

    RăspundețiȘtergere
  13. @copiat la examen
    nu ma intereseaza schimbul la fel cum ti-am mai spus o data :), iar in alta ordine de idei sunt adeptul invatatului pt examen asa ca nu as putea promova produsele tale ;).

    RăspundețiȘtergere
  14. @Melania - silsvaracald
    sunt onorat ca am reusit sa rezolv "exerciutiul" pe placul celui care la cerut ;).
    Chestia cu mintea golita mi-a placut mult, ce multe poti vedea in cateva fotografi ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. Grozav raspuns! Da, asa e.. nu e vorba de fapta in sine, cat de context. Situatii limita...
    Poate cel mai greu e sa ne iertam pe noi insine. Atat timpul cat si prioritatile care ni se schimba ne ajuta sa iertam, in cele din urma. Ce ni se parea anul trecut extrem de important, azi nu mai semnifica mare lucru..
    De uitat e mai greu..

    p.s Nu imi place raspunsul pe care ti l-a dat persoana respectiva. Nu stiu de ce, probabil imi voi da seama.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Iulia - colorbliss
    imi pare bine ca am reusit sa rezolv pe placul tau tema data si mai ales ca ti-a placut raspunsul.
    PS: raspunsul l-am primit de la un politist care vroia sa-mi ia permisul pentru ca nu acordasem prioritate masinii politiei ;).

    RăspundețiȘtergere