luni, 17 ianuarie 2011

intrebare intrebatoare .....

... daca Dumnezeu ii iubeste pe toti, de ce doar pe unii ii trimite la munca? ... iar pentru asta am si cateva exemple cu oameni sarmani care intradevar muncesc:

sau

ori

iar altii, ai nostri ca brazii, stau si se plang ca e "criza" (un cuvant care imi provoaca greata), sau butoneaza TV-ul si admira stirile (in proportie de 99% negative) ori savureaza balcanicele scandaluri mai mult sau mai putin inventate pentru a promova o tuta care nu poate lega cele maxim 100 de cuvinte care-i intregesc vocabularul.
Nu mai scriu de alte aberatii ..., care le auzi in fiecare secunda. Suntem tara in care se discuta doar de milioane de euro, iar ei nu au 5 lei in buzunare, asteptand sa pice ceva din ceruri ... dar, e innorat si ceata afara.

18 comentarii:

  1. Vrei sa spui ca .... romanii nu muncesc!?!? :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Danette
    ba da, muncesc de se rup butonand telecomanda sau obosind pana la epuizare perna.
    Hai sa fim seriosi, se spetesc de atat de mute barfe ca altceva ... numic.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Adrian,partial de acord cu tine.... da` nu-i o regula .

    RăspundețiȘtergere
  4. @Danette
    nu e o regula, normal, dar daca ma gandesc mai bine sunt tot mai putini si parca devin exceptii cei care intradevar muncesc ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti pesimist .... :D , nu sunt chiar exceptii .

    RăspundețiȘtergere
  6. @Danette
    din cauza lipsei zapezii si a vremii intunecate, nu port ochelarii de soare si vad prea multe. Nu sunt chiar exceptii dar nici multe nu mai au ;).

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam asa este.Adriane,ai inceput anul cu ganduri sumbre...de ce oare?
    Mai bine pune-ti ochelarii si inveseleste-te .Si nu-ti pierde speranta,candva vom fi si noi oameni muncitori.Sti,cineva spunea ''acum cand stim sa zburam in aer ca pasarile si sa innotam in apa ca pestii,nu ne-a ramas decat sa invatam sa traim pe pamant ca oamenii.''Te pup si merci ca-mi urmaresti blogul personal.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andree
    cu multa placere iti urmaresc blogul, mai arunc si eu cate o privire ;) sa vad ce-mi mai fac prietenii :).
    A iesit soarele, asa ca mi-am pus ochelarii de soare si acum e OK, ieri era ceata :))))).
    Iar anul l-am inceput perfect as putea spune, ganduri sumbre nu am, dar cand privesti in jur iti vine sa ............ mai bine ma abtin ;).
    S`auzim numai de bine si spor la vanzariile de produse care dau culoare si miresme vietii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Suntem tara care am dus supravietuirea la rang de mare arta prin automutilarea propriului destin... Paradoxal, asa-i? Mda.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Teo
    traim epoca paradoxurilor si a inculturii, ce sa facem draga Teo, incercam sa supravietuim printre ei, asta e ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt oameni...trebuie sa traiasca cumva...trebuie sa isi ocupe timpul cu ceva...de ce te deranjeaza pe tine ca se vaita...daca esti asa smeker de ce pui la suflet

    RăspundețiȘtergere
  12. @nike
    ma deranjeaza galagia facuta si imi creaza disconfort vizual, daca puneam la suflet poate imi crea altceva ... asa ca raman "smeker".

    RăspundețiȘtergere
  13. Se spune ca munca innobileaza omul. Dar unii adauga ca, in zilele noastre, nimeni nu mai are nevoie de ... nobili.

    RăspundețiȘtergere
  14. Unii chiar muncesc si nici nu se plang de asta sau asteapta sa faca altii munca in locul lor, asa cum e obiceiul pe la noi...Si aici mai avem de invatat de la altii, ca in multe alte privinte.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cony
    de invatat avem multe, sti cum se spune "omu-l cat traieste invata" dar mai important e "ce invata?" ;).

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru ca asa este in romania, unul munceste ca sa manance 10, mai ales la stat.

    RăspundețiȘtergere
  17. @infoteste
    chiar asa ingrijorator nu a ajuns procentajul dar nici departe nu este ;).

    RăspundețiȘtergere
  18. @Gabriela
    eu raman la o veche concluzie personala, m-am nascut intr-o epoca gresita ;).

    RăspundețiȘtergere