joi, 20 ianuarie 2011

marea provocare .....

Acum cateva zile am citit un post intreresant pe blogul Corinei. I-am spus ca o sa-l imprumut dar nu am primit inca contractul pentru drepturile de autor ... dar ma risc, ce sa fac.
Deci, "jocul" e simplu ... asa cum o inteba si pe ea intr-un comentariu, poate credeti ca am ramas in pana de idei :), total gresit, nu am timp sa scriu toate idioteniile care-mi trec prin minte. Dar am hotarat sa va propun sa-mi dati o tema, sau orice altceva despre ce vreti sa va scriu. Nu va asteptati ca va iesi o chestie mareata, nu ma prea pricep la cuvinte, pentru mine e mai usor cu cifrele dar am sa incerc, e un fel de provocare. Deci comentariile voastre, semnate normal nu-mi place sa vorbesc cu anonimi (dati si voi un nume acolo si daca e fals nu are a face), vor constituii subiectul.
Nu va grabiti prea tare, astept si provincia ;)

UPDATE: duminica seara vor fi publicate toate raspunsurile la provocariile venite pana atunci ;), apoi se inchide sesiunea :)))))).

14 comentarii:

  1. Nu iti dau o tema,dar te invit sa faci o chestie:sa dai niste note unor scrisori pe tema ''Femeia'' pe care le astept inclusiv in cursul lunii februarie.Doresc sa invit inca vreo 3-4 persoane si voturile cumulate vor da doi castigatori in noul concurs al nostru.
    Te invit cu tot dragul si sper sa accepti ca pe o noua provocare,Adrian.
    PS: la noi ninge iar,deci mergem la sanius din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre mare ....se poate !? Nu de alta...dar stiu ca iti place sa ...schiezi .... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Tema: "De ce se tem barbatii". Sa auzim! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andree
    ninge, ninge iar, scoate piticii la saniat ca acum e lumea lor :))).
    Interesanta propunerea, sunt curios sa aflu parerea altora despre acest subiect atat de mult discutat si analizat ;), astept materialele si promit sa fiu foarte exigent asa cu sunt de fapt cand e vorba de subiectul in discutie ;).
    Daca nu vrei sa propui o teme e alegerea ta, ai acum ocazia si poate nu se mai ivi alta data :))).
    Mercic mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Danette
    Danette, Danette, noroc ca a inceput sa ninga ca altfel imi stricai ziua daca ma uitam pe geam si era inca iarba si noroi :)))))))).
    Am sa scriu si despre mare, intradevar nu imi aduc aminte sa o fi facut desi o indragesc foarte mult.
    OK un subiect marea ... seea inside ...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Corina
    :))))) m-ai prins si m-ai pedepsit ;), foarte tare tema, ma concentrez si sper sa iasa ceva, am cam nimerit titlul postului e "mare provocarea".
    mercic mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Paul are nevoie de ajutorul nostru! Te rog sa preiei acest articol sub forma de leapsa pentru a mediatiza cazul lui!
    http://www.neacostache.com/2011/01/21/apel-catre-blogosfera-un-copil-are-nevoie-de-noi/
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Nea Costache
    multumesc Nea Costache, lepse nu mai preaiu dar asta e altceva asa ca urmatorul post acesta va fi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Despre iertare. E o tema vasta, pentru a o restrange... Ce anume crezi ca ai reusi sa ierti printr-un efort suprem (e vorba de ceva grav) si ce anume nu ai ierta niciodata..? Am in minte un fel de ,,limite" ale iertarii, ce e de iertat si ce nu...
    Nu stiu de ce mi-a venit asta in minte, sigur se intampla ceva suspect in subconstientul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Iote că sosi și provincia. Care ar dori să știe povestea celor două poze ale tale de pe malul mării. Adică, ce-ți trecea prin minte atunci, cum te simțeai, ce miros avea vântul care-ți răvășea părul, ce culoare zâmbetul. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Colorbliss - Iulia
    o tema grea ... hmmm ... o sa am ceva timp de gandire pana maine cand o sa scriu toate raspunsurile. Mercic mult si mare grija la "limite" ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. @silavaracald - Melania
    stiam eu ca trebuie sa astept putin ;), iar povestioara pozelor de pa malul marii maine cu condimente cu tot :).

    RăspundețiȘtergere
  13. ah ce am ratat! dar...astept urmatorul joc! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. @Mima - prietenie
    nu se stie cand va fi daca va fi ;).

    RăspundețiȘtergere