vineri, 14 ianuarie 2011

Undeva ... candva ... in tara lui "nicaieri" ...

cineva spunea: "Orice ai face in viata va fi nesemnificativ … dar este foarte important sa faci ceva pentru ca … nimeni nu o va face." ... e de prisos sa mai comentez, cred ca spus putin dar in acelasi timp cam tot.
Iar daca tot te hotarasti sa faci ceva ..... inevitabil, la un moment dat, ajungi si la momentul "cand cineva intra in viata ta, ... o parte din tine spune: “Nu esti nici pe departe pregatit” ... iar cealalta jumatate spune: “Convinge-o sa fie a ta pentru totdeuna”..... spunea acelasi cineva ... candva ... din tara lui "nicaieri"...

7 comentarii:

  1. m.am uitat ieri la un film: 'pay it forword'...am ramas surprinsa cati oameni si cate probleme exista pe pamant..o adevarata lectie de viata..
    exista 2 feluri de a-ti traii viata: unul sa crezi ca nu exista miracole, altul, sa crezi k totul este un miracol! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ps: am primit rezultatele de la proba orala: c1! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @prietena-MIMA
    in primul rand FELICITARIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!
    astept sa dati de baut ;), glumeam, ti-am spus eu ca va fi OK.
    Iar filmul l-am trecut in lista (de vazut repede) mercic mult.
    Despre miracole ... hmmm ... eu cred ca viata e un mix bine echilibrat intre ambele variante dar trebuie atentie distributiva la detalii ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. Niciodata nu suntem pregatiti , trebuie sa recunoastem asta. Deci, eu merg pe mana lui.... "ce va fi, va fi!" . :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @danette
    am inteles, pe mana lui, dar care jumatate :)))))))))) ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Adrian , pe mana lui "ce va fi, va fi " ...deci, cu siguranta , nu ma gandesc la partea aceea cu pregatirea.
    Ce repede ai raspuns ...:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Danette
    numeni cu va sti ce va fi asa ca e bine sa mergem pe mana lui "ce va fi, va fi", pt ca pregatiriile nasc monstrii :).
    Se putea sa nu-ti raspund asa de repede daca am ocazia ;).

    RăspundețiȘtergere