vineri, 11 februarie 2011

... esti sau traiesti ceea ce vrei sau ... doresti ........

Vise marete? Da ... e bine, e foarte bine sa le ai dar oare nu e mai mare dezamagirea cand nu reusesti sa le realizezi? Trebuie sa ai o tarie de caracter mult prea bine conturata pentru a constientiza ca sunt doar vise si ele pot deveni doar partial realitate si poate e mult mai bine asa, dar ... reusesti sa le digeri? Ai un stomac atat de sanatos incat sa nu faci gastrita ... sau mai rau de atat ... ulcer? Cine nu isi doreste Luna de pe cer sau cel putin luceafarul ... dar suntem oameni si ... mda, in realitate mai sunt unii care si-au cumparat pamant pe acolo de pe e-bay, au ramas cu un act de proprietate scos la imprimanta si cam atat. Nu e de agreat nici cealalta extrema in care te multumesti cu ceea ce ai si uiti sa mai visezi si sa-ti doresti ceva, e o automultumire care te face sa te complaci si doar iti pare ca esti fericit.
Am ajuns la o alta nebuloasa, fericirea ... stim oare sa o recunoastem si mai ales sa o traim precum merita si sa apreciem la maxim tot ceea ce ne duce la ea? Am invatat oare sa ne hranim din virgule si alte semne de punctuatie care garnisesc tortul numit viata si sa reusim sa-l savuram si apreciem la adevarata lui valoare?
Prea multe intrebari cred eu, dar sper ca am gasit raspunsul la majoritatea pana acum si nu am facut nici cel putin gastrita ;).

14 comentarii:

  1. Acum inteleg de unde mi se trage gastrita :)) Si eu in naivitatea mea o puneam in carca alimentatiei nesanatoase...
    Serios vorbind, cred ca detin o oarecare putere de caracter, am vise, am aspiratii...si totusi traiesc bine sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mi-as lua pamant pe Luna , da` , hmmm, ma abtin ! Mi-e frica de ...gastrita.
    Melancolica postarea ta ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Liberul arbitru si capacitatea de a visa le vom avea mereu... alegerile nostre vor fi intotdeauna cele care ne vor defini... dar oare vom sti mereu sa alegem bine?...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lilee
    E usor sa gasesti explicatia cea mai simpla sau mai bine spus cea care iti convine la un anumit moment, apropo de gastrita ;).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Danette
    Man-alcohol-ica mai bine spus :)))).
    PS: Daca vrei pamant pe Luna am eu de vanzare si il dau ieftin, parol, trebuie doar sa il intabulez dar nu am ajuns inca pe Marte, acolo am inteles ca e biroul ;). Iar gastrita se trateaza cel mai bine cu multa indiferenta :))).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Teo Negura
    Important e sa avem de ales ;), daca nu vom fi alesi ce sa mai facem.
    Iar ce ai spus tu sa sti ca e valabil doar pentru unii dintre noi, sunt si persoane nedefinite ;).

    RăspundețiȘtergere
  7. Vise am multe,insa nu visez la luna si la stele ;).Adevarat ca poate cateodata am avut momente cand am fost dezamagita ca nu le-am realizat,nu au fost posibile si nu din cauza mea,ci a factorilor externi pe care nu-i pot controla cum trebuie.Insa e o vorba :" ce nu te doboara ,te ridica",asa ca de fiecaredata am mers mai departe.
    Da,am un stomac inca bun,iar puterea de caracter nu mi-a lipsit niciodata.
    PS: As putea spune ca este o continuare a intrebarilor de la ultimul post la mine ;) .

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Io !? Man ...si nu mai stiu cum ai spus ? Io mi-s ingeras ... :)))))))))))
    Eu stiu cum se previne/trateaza gastrita ....dar, sincer, tu reusesti sa fii indiferent pe deplin?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu cred ca avem nevoie de Luna de pe cer ca sa fim fericiti, chiar nu cred asta. Bine,daca reusim sa o avem e ok, eu una chiar nu m-as supara avand in vedere ca ma fascineaza. In rest, da...sunt de acord ca depinde de alegerile pe care le facem. Despre vise ce sa spun? Toti visam, maret sau nu, dar visam.
    Frumos pe la tine pe aici, am sa revin.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mika
    mda, posibil, insa intrebariile din postul tau (l-am citit acum) si filmuletul e putin mai altfel decat vroiam eu sa sugerez aici.
    Mai pot completa doar la ceea ce ai spus tu in legatura cu visele naruite de altii: "orice picior in fund e un pas inainte" ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. @Danette
    se trateaza cu multa indiferenta pentru ceea ce oricum nu conteaza si cu multa atentie pentru ceea ce cu adevarat conteaza ;). Acum depinde daca putem delimita corect categoriile ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. @Luna patrata
    pot sa vad Luna patrata de ce nu ;)?
    Eu itotdeuna mi-am dorit Luna si poate nu neaparat cea de pe cer dar cel putin ceva cat de cat asemanator :)))))).
    Multumesc de aprecieri si de vizita si sper sa te ti de promisiune si sa mai treci, la buna citire.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca sa nu ai dezamagiri, e bine sa nu tintesti atat de sus. Nici in vise.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Gabriela
    ai dreptate, dar daca nu-ti doresti ceva nu prea poti obtine ... e un cerc vicios totusi nu?

    RăspundețiȘtergere