joi, 3 februarie 2011

Pauza publicitara - magie sau .....

..... magie :) ... din ciclul ce poate face omul (a se intelege de data aceasta femeia) cu mana lui poate depasi imaginatia multora. Daca la TV suntem "tembelizati" cu tot mai multe stiri socante si cat mai deochiate, azi sau poate maine asa vor arata toate reclamele pentru a atrage cat mai multi consumatori. Se pare ca doar indecenta mai creaza ceva interes si poate va si vinde ;). Apropo, vedeti ca are bulina rosie dar nu s-au specificat anii ;).

16 comentarii:

  1. Erh, ce credeai? Că nu au şi ei tembelii lor? Numai noi avem?

    RăspundețiȘtergere
  2. Te face sa-ti cresca ...sufletul :)) .
    Norocul meu ca nu s-a specificat varsta . :D
    Apropo de ceea ce spuneai tu cu atragerea de consumatori.Pot spune ca nu intotdeauna ce e mare e si bun...stii si tu vorba aceea cu esentele,se tin in sticlute .

    RăspundețiȘtergere
  3. Depinde de oja, de inel, de crema ce o folosesti pt hidratarea mainilor ..... :D
    Interesanta reclama ... :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Danette,ciar nu m-am gandit la asta ,buna treaba.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Vio
    spotul e prea tare pe langa prostiile care apar la noi la TV am mai postat eu acu ceva timp penibilitatea aia cu "se intareste" ;).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mika
    pai daca femeia avea paharul ala mare ce era sa faca, nu-i ajungea "esenta" ;).

    RăspundețiȘtergere
  7. @Danette
    cred ca mai important decat oja si inelul e partea cu hidratarea :))))))))), ii era foarte sete si vroia mai mult ;).

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mika
    prea cautai sa vezi daca te incadrezi in varsta legala si nu ai acordat atentie la detalii ;), grija mare la buline si cifre :)))).

    RăspundețiȘtergere
  9. @Adrian ... si inelul are importanta lui....adica persoana care se afla la capatul lui ... e de o importanta covarsitoare. Zic eu, nu-i batut in cuie .. :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Danette
    normal, banuiam eu ca la asta te referi dar inelul de pe degetul d-ei (nu ma pot pronunta daca e doamna sau domnisoara) nu pare a fi de la un el ;), e tipicul inel care si-l cumpara "ea" si nu mai conteaza daca e din banii "lui" iar atunci e cam subtire legatura pana la capatul inelului ;).
    Zic si eu, si tot la fel, nu`i batut in cuie ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. @Danette
    :))))))))))
    sti cum se spune despre chestia cu marimea ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe vremuri auzeam ca ce nu-i interzis, este permis.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Gabriela
    alte vremuri ... ehehe ... ce era interzis atunci este foarte permis azi si ...... asa mai departe ;).

    RăspundețiȘtergere
  14. Apropo de magie ...tocmai am vazut un videoclip absolut socant: http://portalio.ro/2011/03/femeie-decapitata-in-direct-la-un-truc-de-magie/

    RăspundețiȘtergere
  15. @Portal de informatii
    Mda, am vazut si eu dar nu prea cred multe din filmuletele astea de pe net decand cu pixelul albastru si flacara violet :)))))))))).

    RăspundețiȘtergere