joi, 24 februarie 2011

"Politetea este cea mai acceptata ipocrizie."

Nu am spus-o eu ci alcineva mult mai inteligent decat mine - Ambrose Bierce - si ii dau perfecta dreptate. Nu trageti concluzii pripite, nu sunt adeptul nesimtirii, dar "limbincurismul" ma seaca intr-o asemenea masura incat trebuie urgent sa fac un dus de cel putin jumatate de ora ca sa-mi revin.
Cum imi petrec majoritatea timpului in masina pe drumurile patriei (pentru ca nu le pot numi sosele termenul se refera, cred eu, la total altceva) si cele mai vizitate locatii sunt benzinariile ... dar mai nou ma fac cu capul angajatii acestora. Faptul ca i-au scolit sa fie si ei mai serviabili e bine, acum cativa ani erau mai rai decat cainii vagabonzi cand cineva le invadeaza teritoriul, dar de inteles au inteles ce au crezut ei de cuvinta din cursurile respective. Eu inteleg ca aproape totul e agresiv in zilele noastre, de la desene animate si pana la publicitate, dar amploiat de benzinerie agresiv ati vazut?
Nu intelegeti ca vor sa ne bata, nu doresc asta, dar sa-ti bage mana in buzunar sa-ti ia banii pentru diverse prostioare care sunt obligati sa le vanda o fac. Spre exemmplu am cateva replici auzite in ultimele zile:
"Un biscuite cu un leu la promotie se poate?" ... hmmm NU ... sa-ti propuna o cafea sau un produs de patiserie e ok, dar cea mai tare faza e ce mi-a spus unul : "O ciocolatica la promotie sa ne ajutati si pe noi la target se poate?" ... asta a fost maxima ce mai, pana si amploiatul de la tejghea are target.
La altii se face exact invers ca sa vinzi ceva asa ca delectatiiva si voi cu spotul de mai jos ;).

20 de comentarii:

  1. :D:D:D De pui la promotie ai auzit ?
    In alta ordine de idei... politetea e de mai multe feluri( innascuta, invatata, copiata-plagiata),cu mai multe mirosuri....si cu tinte diferite. Oricum, e indispensabila.... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Traim intr-o tara in care lucrurile de genul asta au devenit "normale", se intampla tot timpul si peste tot, nu mai avem cum sa le evitam. Poate ar trebui sa facem totusi ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Reclama aia la Duster mi se pare stupida. Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Danette
    nu prea fac cumparaturi asa ca nu am auzit de pui la promotie, dar datorita ocupatiei sunt la curent cu faptul ca mai nou totul e la promotie ca altfel nu se vinde cred unii ;).
    Eu cred in valoarea respectului, politetea e adeseori falsa si ma dezgusta ;), ce spui de asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. @luna patrata
    poate ar trebuii sa punem mana pe furci si topoare cum era pe vremuri :))))))))).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iasi
    e foarte stupida ... idioata as putea spune :)))).

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa punem,nu zic nu! :D Dar trebuie neaparat pe furci si topoare? :P

    RăspundețiȘtergere
  8. @Luna patrata
    da, e nevoie de furcile si topoarele din lumea de azi pentru ca cele in adevaratul sens al cuvintelor azi-maine le vom gasi doar la muzeu ;).

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Adrian, bine spus ...adeseori ! Deci ...mai exista o speranta. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua!

    Reprezint site-ul sustin.ro, un site non-profit, preponderent de campanii umanitare (dar nu numai!).

    Fiecare campanie de pe acest site are disponibile diferite bannere de sustinere.
    Ceea ce este unic fata de alte site-uri este ca puteti sa adaugati pe site-ul dvs. un banner rotativ cu diverse campanii umanitare - sau eventual, un banner single prin care sa sprijiniti alta campanie - de ex. interzicerea etnobotanicelor etc.

    Va invit sa accesati site-ul, care va ofera posibilitatea de a opta pentru un banner de urmatoarele marimi: 125x125, 150x150 sau 200x200.

    Daca alegeti sa sprijiniti cu banner o campanie sustin, site-ul dvs. va fi listat automat pe site-ul nostru, in footer (vizibil pe toate paginile).

    Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie.

    Va cer sincere scuze daca mesajul meu v-a deranjat, nu aceasta a fost intentia. Intentia este aceea de a face un bine si ajuta anumite persoane care au nevoie de sprijinul nostru.

    PS: V-am scris fiindca am vazut ca suportati pe site-ul dvs. diferite campanii sociale cu banner.

    Toate cele bune!
    Vlad, sustin.ro

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt de acord in parte cu ce ai scris, Adi, dar conventia uneori are si ea meritul de-a tine in frau badarania, cu care n-o sa pot fi de acord niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu sunt de părere că bădărănia nu poate fi ținută în frâu de nimeni și de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  13. Totusi au mai evoluat si ei, fiindca inainte vreme iti baga pe gat biscuitele pe post de rest!
    Sa auzim de bine, ca de rau suntem satui!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Danette
    speranta moare ultima ;).... mai e una cu speranta dar nu se cade ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sustin Romania
    studiem si raspundem cat de repede, la peima vedere pare interesant dar sa vedem seriozitatea ;).

    RăspundețiȘtergere
  16. @Teo
    la cata badaranie e azi in Romania ....... ce sa mia spunem ...... la toti ne e greu maestre ;).

    RăspundețiȘtergere
  17. @Vio
    trebuie tratate cu aceeasi intensitate si se rezolva ;).

    RăspundețiȘtergere
  18. @Gabriela
    sti tu undeva unde e bine .... spune-mi repede sa fug acolo ;).

    RăspundețiȘtergere
  19. :D :D :D Ci pe mine ma albiră cei de la benzinarii... "Un ROM mare doriti?" A fost cea mai recenta intrebare pe care am auzit-o cand am alimentat la un OMV . Partea mai haioasă e că de obicei platesc cash si imi iau din masina doar atati bani cati imi trebuie pentru a achita benzina.

    RăspundețiȘtergere
  20. @diversediversificate de Oana Clara
    sunt agresivi rau de tot, nu stiu cum nu isi dau seama ca mai rau fac decat bine :)))))))).

    RăspundețiȘtergere