luni, 21 martie 2011

definitie

am aflat si eu de la altii ca:
In SUA se organizeaza o competitie pentru cele mai adecvate definitii ale unor termeni contemporani. Pentru competitia din 2010 termenul de definit a fost "corectitudinea politica".

Castigatorul a dat urmatoarea definitie:
"Corectitudinea politica este o doctrina cultivata de o minoritate deliranta, ilogica, promovata de mass-media oficiala, care sustine ca este posibil sa apuci o bucata de cacat de partea curata".

23 de comentarii:

  1. Deci ...fara speranta de a respira aer curat prin politica mioritica . :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Danette
    concursul era organizat in SUA ;) ... dar cred ca definitia era general valabila :)))))))))).

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut genial!! :)) Ma rog, cel putin comico-tragic :)) E frumos din partea lor sa organizeze astfel de competitii. Ii solicita intelectual pe cetateni, se aleg cu definitii care mai de care si, banuiesc, se si amuza copios.
    In sfarsit o definitie nealterata de interese tampite :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Colorbliss-Iulia
    :)))))))))) cum ai spus: "In sfarsit o definitie nealterata de interese tampite :)"
    asta e maxima, depaseste definitia crede-ma :))))))))))))).

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, da .... definitiile sunt universal valabile, exact ca si legea gravitatiei, de exemplu. :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Danette
    multe sunt general valabile dar nu ne place sa recunoastem :))))))))).

    RăspundețiȘtergere
  7. @Danette
    cred ca ne e frica de cava sau poate de cineva .... cine poate sti :)))).

    RăspundețiȘtergere
  8. Sau poate ne e greu sa acceptam ca varianta noastra subiectiva asupra realitatii ar fi putin eronata, adevarul general situandu-se undeva mai.. la stanga, sa zicem :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Adrian
    Frica !? Poate suntem prea plini de noi ....de unde frica? :D
    @Colorbliss....frumos spus...pana la partea cu adevarul ...de ce mai la stanga? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Colorbliss-Iulia
    subiectivi suntem toti ca de aceea suntem oameni si gandim si nu masini ;) dar e bine sa crezi ca adevarul e acela care iti convine tie de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Danette
    frica de Bau Bau eventual ca de altceva nu mi-e niciodata :))))))))) mai ales azi ;).

    RăspundețiȘtergere
  12. @Danette
    Sunt eu stangace si mi-ar fi mai usor daca adevarul ala ar fi mai la stanga. As coti mai usor :))

    @Adrian
    E bine ca suntem subiectivi, nici nu contestam asta. Insa nu intotdeauna subiectivismul nostru pe o anumita problema este si cel mai aproape de adevar.
    E bine, da, sa crezi asta. E sanatos cel putin :P Dar ce ne facem cand adevarurile noastre nu coincid ? De asta e bine sa avem un ,,adevar general" la care sa ne putem raporta subiectivismul, macar putin :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @colorbliss-Iulia
    -conteaza daca e aproape de adevar sau daca ne satisface pe noi?
    -nu e nevoie de un adevar general ... dar ... e nevoie de respect pentru persoanele care conteaza si atunci cand nu incerci sa judeci pe cineva reusesti sa-l intelegi ;).

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Scuze, tastatura m-a tradat! Sa reluam ce am avut de spus:
    Interesanta ideea si definitia pe care ai dat-o ca exemplu. Urmand logica unor comentarii, daca eu sunt dreptace, adevarul meu e putin mai la dreapta? Mie mi se pare ca este stanga sus, aveti ceva impotriva? Acuma, fara gluma, la noi concursul asta ar putea arata cam asa: definiti "mane-haznaua politica". Ce de definitii ar curge...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Elena
    haznaua tot hazna ramane oricat de frumos ai spoi`o si oricate poze din reviste ai lipi pe ea .... mai conteaza ca e de stanga sau de dreapta?
    Adevarul e intotdeuna la mijloc in viziunea mea dar niciodata in politica ... la ei e doar in hazna ;).

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai un blog foarte interesant. Nu pot spune ca l-am citit tot, ca nu as fi avut timp, dar ce am citit chiar mi-a placut, asa ca felicitari si la mai mare:P

    RăspundețiȘtergere
  18. cred si eu ca castigat, o buna definitie a corectitudinii politicie.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Corina Portalio
    multumesc mult si te mai astept, am frunzarit si eu pe la tine cate ceva si am sa revin cu timp pentru citit si comentat ;). In limita timpului incerc sa mai scriu cate ceva asa ca la o cat mai buna citire ;).

    RăspundețiȘtergere
  20. @ramicori
    o definitie foarte apropiata de perfectiune intradevar :))).

    RăspundețiȘtergere