duminică, 27 martie 2011

Explozivul cel mai puternic nu este toluenul, nici bomba atomica, ci ideea omeneasca

.... mda, ca tot e la moda sa discutam despre centrale nucleare care e posibil sa ... nori care o sa ne polueze si multe altele de parca nu erau destule subiecte de dezbatere ...si ... si atat, se dezbat. Oricum nu pot face nimic ai nostri ca brazii in afara de diaree verbala, au mintea ascutita de te tai in ea si le e frica sa o puna la contributie. Asa cum am mai tot batut eu tastele si in alte randuri, suntem buni la dat sfaturi si dezbateri pline de morala mai mult sau mai putin indoielnica dar in rest nu vad nimic ... mi-am schimbat si lentilele crezand ca de aici este problema dar .... tot nimic. Nici nu mai tin minte de cati ani vad la tv aceleasi personaje: "a tot stiutori", "a tot cunoscatoare", ganditori (deveniti celebrii peste noapte) si fufe ieftine (imbracate scump si prost) ... si se tot schimba ei de pe la o televiziune la alta de te si intrebi cum de am schimbat programul si tot aceiasi sunt si aici ... ce naiba sa stricat telecomanda? ... nuuu e alta sigla dar aceleasi subiecte si aceiasi comentatori.....
De fapt ce mai ... asa e in Romania zilelor noastre: o generatie la tv urmarind politica sau telenovele romanesti (ca acu` avem si noi ce mai asa si pe dincolo) sau fotbal ... a, ma scuzati, scandalurile cu personajele care se fac ca joaca fotbal sau au ceva in comun cu acest sport, ... ce mai se urmareste cu sufletul la gura orice scandal nu mai conteaza subiectul ca atare .... iar cealalta generatie pe mess sau facebook ca doar ori suntem romani ori nu mai suntem ce mai.
Mi-am pierdut pe drum si ideile si subiectul si capul .... ce sa mai spun? .... ajung incet si sigur la ideea ca: "stiu ca nu stiu nimic, si nici macar asta nu mai stiu" ....

4 comentarii:

  1. Uite o idee , citita nu mai stiu pe unde ....undeva pe net : " Doar pentru ca te muti cu 2 metri mai departe de o gramada de gunoi cand iesi la picnic, asta nu inseamna ca mizeria nu mai e acolo." Asa si cu tembeliziunile astea ...doar ca le dam ignore nu inseamna ca ele nu vor continua sa recicleze aceleasi "gunoaie" . :D
    Nici eu nu mai stiam ce vroiam sa zic .... :D , dar chiar e trist . Banii sunt pe scena vietii ...in rolul principal ....iar Pamantul intreg e satelitul lor, nu doar Romania... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Danette
    daca as putea sa le adun si sa le arunc la gunoi EU as face-o desi m-ar injura trei sferturi din popor dar mi-ar multumi cativa care conteaza ;).
    Banii ... banii ... era mai bine cand nu existau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui sa ne intoarcem in preistoric ....:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Danette
    Nu mai putem din pacat, dar raman la ideea ca m-am nascut intr-o epoca total gresita :)))).

    RăspundețiȘtergere