vineri, 6 mai 2011

Bancul unei zile de vineri ... tot la alegere ;)

...Stau la bar in localul meu preferat...
Deodata intra pe usa cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o vreodata....Ma gandesc cum sa intru cu ea in vorba si comand o sticla de sampanie.Trimit chelnerul la masa ei, cu sticla si un biletel daca doreste sa bem impreuna. Ea citeste biletelul si imi zambeste (ce frumoasa e !) scrie ceva si imitrimite mesajul ei prin chelner.
Pe bilet sta scris: "Onorate Domn, daca as bea cu dvs. din aceasta sticla, ar trebui ca in garajul dvs. sa existe cel putin un Mercedes, pe contul dvs. cel putin un milion, in pantalonii dvs. ar trebui sa fie 17 cm , iar o vila in Insulele Canare ar fi deasemenea de dorit."
Citesc...hmm ! OK, si, ca un om educat si de caracter, ii scriu inapoi putin suparat: "Stimata Doamna, in garajul meu se afla un Ferrari, un Porsche si un Mercedes, pe fiecare din cele 8 conturi ale mele se gasesc cate doua milioane de dolari , am case de vacanta in Bali , Florida si Elvetia...insa niciodata, nici pentru cea mai frumoasa femeie din lume nu mi-as taia 4 cm !!!!!! Va rog, deci, sa-mi returnati sticla ! "

18 comentarii:

  1. @Alexxa
    mercic ... vad ca te si semnezi acum ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina reclama ...:D

    Doi indieni mergeau prin padure cand, la un moment dat, ei vad in zare fumul care se ridica de la un foc.
    Primul, nestiind codul, intreaba:
    - Ce spune mesajul?
    - Nimic important, sunt doar reclame...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Danette
    fiecare intelege ce vrea :))))))))) ... reclama e sufletul comertului ... dar comertul sufletu ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. @ adrian: nu am nimic de ascuns! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, mi-am schimbat adresa blogului. Acum este www.cugetari.com

    Vechea adresa:www.cugetaristocate.blogspot.com

    Te rog sa faci modificarile de rigoare daca mai esti interesat, daca nu, te rog sa ma anunti.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,

    Vreau sa iti propun sa facem schimb de linkuri, sa ne promovam reciproc. Eu te-am adaugat in lista mea de bloguri partenere. Vrei sa ma adaugi si tu? Eu sunt MonkeyMade - http://lahanulmaimutelor.blogspot.com/

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tre sa recunosc ca bancul tau m-a amuzat...maxim...habar nu am cum am ajuns pe blocul tau:),...dar cu siguranta am sa revin!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superrrrr. Adi, daca ai trece printr-o experienta reala de acest gen, sunt curioasa ce ai fi raspuns !?...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Flavius
    sunt incantat si sper sa postez si altele pe masura ;) ... la buna citire.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lille
    s-a rezolvat de mult dar nu mai reuseam sa postez comentarii :))) intre tim am rezolvat problema si la buna citire ;).

    RăspundețiȘtergere
  11. @MonkeyMade
    prietene Jean Bica si eu te-am adaugat ;) si s`auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Lucian
    iti multumesc pentru aprecieri si nu mai conteaza cum ai ajuns inportant e sa am timp eu sa postez si sa nu te dezamagesc la revenire ... la buna citire si poate daca am nevoie o sa apelez la serviciile tale ;).

    RăspundețiȘtergere
  13. @D.A.
    din pacate nu-ti pot satisface curiozitatea public :))) mai ales ca nu stiu cine esti ;) dar daca vrei sa clarificam asta trebuie sa-ti dezvalui identitatea ori aici ori printr-un e-mail :).

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta-i buna! :))
    http://blog.amongus.info

    RăspundețiȘtergere